Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Kuinka usein käyt kakalla? Tämän se kertoo terveydestäsi""

Vierailija
21.06.2025 |

No nyt on kaikille mielenkiintoista settiä! Kunnon kakkajuttu!

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011306218.html

1-3 kertaa päivässä on siis ihanne. Aika isot nuo toleranssit tässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti.

Vierailija
2/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani, syö kakkaani!😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää paskon ja kusen varmaan 10 kertaa päivässä mutta aina tulee hyvin pieniä määriä. Esmes hirvee pissahätä ja sitte tuleekin ehkä noin puoli desilitraa. Varmaan sitte kuolen kohta;)

Vierailija
4/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä yleensä, joskus ummettaa ja yksi päivä saattaa jäädä väliin. Tai useammin jos saat ripulin jostain ravintelista.

Vierailija
5/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää paskon ja kusen varmaan 10 kertaa päivässä mutta aina tulee hyvin pieniä määriä. Esmes hirvee pissahätä ja sitte tuleekin ehkä noin puoli desilitraa. Varmaan sitte kuolen kohta;)

Sinulla voi olla huonosti tyhjentyvä rakko, jää virtsaa rakkoon siis. Tähän oli jokin hoito. 

Vierailija
6/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höttö"!!!

Vierailija
7/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paskoin lähijunassa suoraan penkille 🤗, koska yllätti niin järkyttävä paskahätä 😁. N40 😊

Vierailija
8/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalehti. Kesähessu/hessutar oli myös oikeasti toisessa jutussa haastatellut jotain urologia ja kalatutkijaa, mitä tapahtuu jos tappajahaukit iskee miehen penikseen uidessa. Ei siis ole koskaan tapahtunut.

Vierailija
9/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein käyt vauvapalstalla, kertoo...

Vierailija
10/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla voi olla huonosti tyhjentyvä rakko, jää virtsaa rakkoon siis. Tähän oli jokin hoito. 

Homoilu?

Vierailija
11/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään paskoin lähijunassa suoraan penkille 🤗, koska yllätti niin järkyttävä paskahätä 😁. N40 😊

Olin takanasi ja naurahdin sen verran, että minulta karkasti virtsaa varmaan desin verran.

Vierailija
12/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh eikö muka kaikki maailman ihmiset käy kakalla aina aamulla? Minä, mun perheenjäsenet, sukulaiset, ystävät, työkaverit ja kaikki, joiden kanssa olen koskaan kakkajutuista keskustellut.

Vierailija
13/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh eikö muka kaikki maailman ihmiset käy kakalla aina aamulla? Minä, mun perheenjäsenet, sukulaiset, ystävät, työkaverit ja kaikki, joiden kanssa olen koskaan kakkajutuista keskustellut.

Kakkajutut kiehtovat aina. Kerro lisää.

Vierailija
14/14 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla Tynkkynen ja penkki housut. Korvattakoon myös lähijuna valtakunnallisena televisiokanavana. M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme