Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun sydämet 2011 helmikuussa

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jäi vielä kirjoittamatta, että sain uuden ajan ultraan parin viikon päähän, että saadaan se niskapoimu mitattua. En malta odottaa. :)

Lääkäri oli oikein hyvällä tuulella ja totesi, että parissa viikossa tapahtuu vaikka mitä ja vatsassa kasvetaan kovasti. Jäi hyvä fiilis. Tämä samainen lääkäri on ultrannut mut kahden ekankin kohdalla ja välillä on ollut oikea tuiskija, puhunut epäselvästi ym. No, eilen meni hyvin. Ei ollut odotukset korkeella, niin en pettynyt. ;)

Meilläkin on matkaa Poriin synnyttämään n. tunnin ajomatka. Ihan sairaalan vieressä ei siis todellakaan olla. Vähän on nyt jo mietityttänyt se ensi syksy, sillä täällä meilläkin päin on niitä ambulanssisynnytyksiä tullut. Onneksi kätilö ja kolmen lapsen äiti asuu naapurissa. :D

t. k@hden+1 äippä

Vierailija
122/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tehdä kanssa käsitöitä, etenkin neuloa ja virkata. Ompelukonekin löytyy, mutta se on aika vähäisessä käytössä... Tässä vaiheessa en vielä ole kauheesti suunnitellut mitään vauvalle tekeväni, tosin mielessä on ajatus peiton tekemisestä, joko niin isosta, jonka päälle vauvan voi sitten joskus laittaa lattialle tai ihan vaan pienestä torkkupeiton tyylisestä, kuitenkin siihen on tulossa kirjailtuna tai aplikoituna isolla sana Hupsis.

Viime yönä mulla oli pitkästä aikaa yövuoro ja otti kyllä todella koville, vaikka olinkin siihen etukäteen yrittänyt valmistautua nukkumalla aamulla pitkään ja vielä päikkärit iltapäivällä. Ei auttanu, ennen kolmea jo iski hirveä väsymys. Onneks oli niin rauhallista, että pystyin hetken aikaa sohvalla lepäillä. Ens yö pitäis vielä jaksaa valvoa ja sieltä sit suoraan neuvolaan. Yövuoroja pitää vielä tehdä n.12 viikkoa. Mutta aattelin niitä kyllä vähentää jo ens listalle, jos se vaan on mahdollista.

Mukavaa ja aurinkoista viikon jatkoa :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki........monesko lapsi.....synnäri

26.8

tiainen84...............2

29.8

vauva-10.................2...............Vas/Tyks

Piia20...................1.................Oys

30.8

Lilyenne.................3

1.9

äiti_Espoosta............4.................Jorvi

Barpamama................3..................TAYS

Liila....................3

2.9

linnea2003...............3.................Jorvi

3.9

sannis79.................2..................KOKS

4.9

Mimmi....................2

6.9

Pupu Tupuna..............3..................KOKS

7.9

Nemilia..................2

Tindra...................3

8.9

moropi1..................1...................OYS

9.9

Isidora..................4

10.9

uhmaikä..................4

Aiti k@hdelle............3............SatKs

Rontsukka................3................Jorvi

11.9

lumenlapsi...............2...................Lks

12.9

mimmaus..................3............TYKS

14.9

Lootuska.................4

Mirela...................2

16.9

Femilia76................3

19.9

-hupsis-.................1

Zoey.....................1

20.9

Helmiolivia

30.9

Severooni.................................SatKS

mimuk....................1

Pinja79

PollyCotton..............1

xarda....................2..................Phks

Lizzy77..................3

marianne*................1

Minza....................2

MaM......................1

Toukka80.................2...................Jorvi

wirmeli..................1

kolibri85................1

Piipa68.....8....Tays6.9

Vierailija
124/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hujui! Enpäs ole vielä uhrannut ajatustakaan äitiysvaatteille. Edellistä odottaessa mulla nousi paino vajaan 3 kiloa, joka lähti synnärillä samantien. Farkuissa menin synnärillekki. Mulla ahisti, ku kukaan ei edes tajunnut, että olin raskaana! Kattelivat vaan, että on tainnu likka viihtyä kevät terasseilla, ku on tuommonen tynnyri...

Nyt taasen tuntuu ihan erilaiselta. Vatsaa jopa turvottaa, ja paino on noussut huimat 500g. :P Kuullostaa varmaan monesta naurettavalta, mutta minä olen ylpeä pikku kummustani, jota viimeksi ei ollut! Syön kuin porsas verrattuna ensimmäiseen raskauteen - silloin yrjösin kaiken pihalle, eikä haluttanut syödä mitään muuta kuin sitrushedelmiä...

Ensi viikolla päästäänkin ekaan ultraan, jotta nähtäis, kuinka vanha piiperö siellä masussa asustaa. Luulisin, että se on hiukkasen vanhempi, kenties viikon, tai pari, mitä aiemmin laskettiin...

lumenlapsi: oi, tiedä vaikka sattuisimma synnärille samaan aikaan! =)

Vierailija
125/166 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut hiljaista. Mä käyn muutaman kerran päivässä täällä lueskelemassa, mutta sitten jos ei ole paljoa tullut viestejä niin en jotenkin itsekään osaa rohkaistua kirjoittamaan.

Hupsis ja xarda, kiva kuulla että on ainakin pari käsityöihmistä paikalla. Mulla pyörii nyt jo monta ompeluprojektia päässä. Kävin eilen sovittamassa henkkamaukassa äitiyshousuja, ja nyt uskon että osaan modata sellaiset omista housuistani. Hahaa. Mulla on parit jotka on muuten hyviä mut vyötäröstä en tykkää joten ne on just ihanteellisia tähän muutoshommaan. :)

Äiti k@ahdelle ja Mimmi 2011, kuulostaa ihanalta että ootte päässeet näkemään omanne ultrassa. Mä niiiin odotan tota kahden viikon päästä olevaa ultraa.

Hupsiksen yövuorot kuulostaa hurjalta. Mä en kyllä varmaan pystyis sellaseen tässä tilassa. Nostan hattua.

Mirela, kyllä mä ainakin ymmärrän hyvin että haluat sen mahan. Kyllä se mun mielestä kuuluu raskauteen, että sitä omaa tilaansa saa esitellä. Mielellään nyt tietenkin niin, että siitä mahasta pääsee sitten helposti eroonkin, mut kyllä sitä nyt ihan mielellään se 10kg saa kuitenkin olla. :)

Täällä nautitaan viikonlopun aatosta ja silmissä häämöttää, että maanantaina on jo 10+0 täynnä!

Vierailija
126/166 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin vihdoin sinne ultraan. Kyllähän se jännitti etukäteen! Onneksi saatiin hyviä uutisia ja kaikki on hyvin. Laskettu aika muuttui pari päivää aikaisemmaksi, nyt se on 26.8.

Minäkin innostun aina tekemään kaikkea käsitöitä, mutta ne tahtoo liian usein jäädä kesken=) Nytkin on useampi keskeneräinen työ, jotka pitäisi tehdä valmiiksi.

Piia20

Vierailija
127/166 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoey:lle kiitoksia vinkistä! Taisi minunkin tekstissäni olla sellainen merkki. Kiitos nyt olen viisaampi :)

Eli siis ma 14.2 oli eka neuvola ja siellä nähtiin myös pikkuinen tosi vanhalla ultralaitteella mutta jotain selvää kuitenkin sai.

Veikkasivat neuvolassa laskettua aikaa 17.9. Omien laskujen mukaan 23.9.

Minä olen 22v ja mies 21v esikoista odotellaan :) Ja Etelä-Pohjanmaalla asustellaan.

Minäkin tykkäisin kovasti tehdä itse jotain äitiysvaatteita, sit kun nuo omat ei enää mahdu päälle. Vielä onneksi menee hyvin, toki turvotusta jonkun verran on jo.

Oletteko miettineet jo mahan rasvausta tai meinaatteko rasvata? Itse olen nyt vain suihkun jälkeen aina rasvannut kun muutenkin kroppaani olen rasvannut :) Kun ei siitä kosteutuksesta varmaan haittaakaan ole.

Pixie- ja möykky 9+0

Vierailija
128/166 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun mainitsit mahan rasvauksen. Raskausarvet tuntuu aika kaukaiselta asialta nyt, mutta mun ymmärtääkseni se rasvaus pitää aloittaa kyllä tosi ajoissa että iho ehtii syvältä asti kosteutua ja joustavoitua ennen kuin se arpien ilmaantuminen on käsillä.

Mammavaatteiden suunnittelu on täällä nyt kovasti käynnissä. Meinasin tuhota 1kpl housut joissa on tosi inha löysä vyötärö (joka on hyvä silpoa ja korvata resorilla). Lisäksi ideoin trikoo + päällipitsi -tyyppistä venyvää juhla-asua, koska kaverin häihin tarttisi kuukauden päästä saada jotain puettavaa. Silloin on viikkoja kasassa jo 13+6, joten turha toivo että saisin jonkun korsettiyläosaisista varsin tyköistuvista juhlamekoistani mahtumaan.

Mitäs muille hiljaisille kuuluu?

Onkos tällä monella jo tissit kasvaneet? Kaveri joka on pari viikkoa edellä raskaudessa, kertoi ostaneensa jo kymppiviikolla uudet 2 kokoa isommat rintsikat kun ei vanhat menneet päälle. Nyt mulla on kymppiviikko lopuillaan ja ihan hyvin vielä menee vanhat. Odottelen innolla tota rintojen kasvua, se kun on tän kehonmuutoksen paras puoli. :)

Pahoinvointipuolella on nyt jo aika helppoa (mitä nyt pientä öklötystä nälkäisenä), väsymyskin helpottaa kun neuvolatäti määräsi rautakuurille ja kaikin puolin on ihan ok olo.

Hitsi vaan kun tää järkyttävä pahoinvointinapostelun aiheuttama LIHOMINEN (ei siis raskausmasu eikä turvotus) aiheuttaa sen ettei enää housut mene päälle. En ollenkaan kehtaisi käyttää mammahousuja vielä, kun tää masu ei ole sellainen sievä vauvamasu vaan sellainen joka suuntaan levinnyt kaljamaha. Ja sitä paitsi työkaverit ei tiedä vielä, eiköhän ne mammahousuista huomaisi. :)

Henkkamaukasta ostin muuten kesäksi erään tosi väljän, empirelinjaisen maximekon joka ei ole äitiysvaate mutta käy sellaisesta mainiosti. Nykyvartalon lisäksi tyyny mahtuu mukaan, vaikka ostin ihan omaa kokoa. Kesävalikoimaa oli nyt ilmaantunut liikkeeseen ja näyttää siltä että muoti on varsin empirelinjaista. Mainiota.

Vierailija
129/166 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin aktiivisesti lueskellut, enkä kirjoitellut. Mukana ollaan kuitenkin!

Tuntuu, että joulukuun loppupuolelta lähtien olen VAIN NUKKUNUT. Työpäivän jaksan joten kuten, kotiin tultua otan päikkärit lähes joka päivä ja hoidan isompien lasten pakolliset rutiinit yms. Sitten menenkin taas nukkumaan! Ja vaikka miten nukkuisi, silti koko ajan väsyttää!

Kävin ultrassa vajaat pari viikkoa sitten, kaikki oli kunnossa ja tippa tuli linssiin sitä katsoessa. Isommille lapsille (pojat 4 ja 6 vee) ajattelimme kertoa vauvasta, kun hiihtoloma alkaa viikon päästä. Asiaa varmaan prosessoidaan ja kysymyksiä tulee, onpa siinä sitten enemmän aikaa prosessoida asiaa yhdessä.

Nykyään puhun itsestäni/elämästäni vähän kuin eKr. ja jKr. muodossa, elämästä ennen lapsia ja elämästä lasten jälkeen. Ennen lapsia olin käsityö-ihminen, kädentaitojen ja kaiken tuunauksen harrastaja :) Lasten jälkeen kaikki omat harrastukset ovat vähentyneet, eikä ole ollut energiaa entiseen malliin puuhata omia juttuja. Tosin aina jos on aikaa ja energiaa, teen jotain pientä rentoutusmielessä. Sain jutuistanne ihan uuden idean tuunata äitiyshousuja.. hmmm..

Rentouttavaa viikendiä kaikille!

Vierailija
130/166 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viikot on nyt 12+1!! Kaikista kriittisimmät viikot on nyt takanapäin, jes!

Vierailija
131/166 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Masun rasvauksesta.. Mä sain kavereilta lahjaksi body shopista ostettua kaakaorasvaa tai jotain sellasta, en nyt muista nimeä, mikä on kuulema extra hyvä estämään raskausarpien tulemista. Sitä oon nyt silloin tällöin käyttäny, mut en kovinkaan säännöllisesti vielä. Mulla ei mitään hirveetä kammoa niitä kohtaan ole, koska kiitos nuorena nopean lihomisen, niitä löytyy jo reisistä.

Mun tissit ei oo vielä kyllä mitenkään kasvanu. Nännit on toisinaan arat, mutta muuten mitään muutosta ei oo tapahtunu. Masu sen sijaan tuntuu jonkun verran "pullahtaneen ulospäin", vaikkei painoa oo tullukaan vielä lisää.

Tänään oli tosiaan eka neuvola. Mua vähän etukäteen jännitti, miten se tätsy suhtautuu siihen, että meidän tilanne on tää. Mut ei se sitä sitten hetkauttanut mitenkään. Kysy vaan, että ollaanko muuttamassa yhteen. Yllätyksenä mulle tuli neuvolassa oikeestaan vaan se, että myös inkivääri on kiellettyjen aineiden listalla. Sekä se, että joudun sokerirasitukseen jo aikaisemmin, viikoilla 12-16, koska mulla on PCO todettu ja se kuulema lisää riskiä raskausajan diabetekselle. Toivottavasti kuitenkin arvot olis kohdillaan tai ainakin pysyis sitten ihan ruokavaliolla kohdillaan.

Ultra-aikaa tässä kovasti odottelen, mutta kun lähete lähti vasta tänään, niin sitähän saa sitten odotella... Päätin osallistua myös siihen verikoe seulaan.

Kivaa viikonloppua kaikille :).

132/166 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulla on rinnat ollut tulessa jo viikon! Ja eilen alkoi silmitön paineen tuntu alavatsassa, niin että portaat oli tuskaa.

Meillä tiistaina ultra.

Hupsis, onko se kaakaovoita? Tai siis bodybutteria? itselläni on sellaista ja voisi alkaa käyttää :)

Pahaolo on nyt kokonaan poissa, ja väsykin on helpottunnut. Hieman outoa kun edellisissä raskauksissa pahaolo ja oksentelu jatkuut synnytyssaliin asti. Nythän tästä vois jopa nauttia :)

Mulla on myös sellainen olo että vatsa on pullistunut, mutta mies sanoo et siinä on vaan Ainojäätelöä ( jota nyt menee ja paljon).. :)

Vierailija
133/166 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla piti ostaa uudet isommat rintsikat jo viikolla 9. Ja mitkään farkut eivät enää mene jalkaan, onneksi on ollut pakkasia niin on ihan huoletta voinut kulkea toppavaatteissa. En ole vielä kerennyt katselemaan äippähousuja, mutta ilmeisesti h&m löytyy jotain valikoimaa?

Ruokakin menee pääasiassa alas, tietyin rajoituksin. Maanantaina np-ultra, vähän taas jännittää.. Ja nyt siis 11+4. :)

Vierailija
134/166 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä ompelin miehen vanhoista farkuista mulle äippähousut trikoovyötäröllä. Tuntuupa ihanalta kun on päällä vaate joka ei purista. :) Samalla sitten eräs vetoketjuvikainen hame sai uuden elämän, kun vetoketju korvattiin maharesorilla.

Suosittelen kaikille että käytte läpi rikkinäiset, erityisesti vetoketjuvikaiset vaatteet ja laitatte niihin tommoset trikoovyötäröt. On ihanaa kun lempparivaatteet saa uudelleen käyttöön eikä ne enää tunnu ollenkaan rikkinäiseltä...

Mä luulen et mä aloitan tuon paljon puhutun rasvauksen. Täytyy vaan ensin hankkia sopivaa rasvaa. Mun iho ei normaalisti sellaista kaipaa joten ei loju kaapissa valmiina.

Hupsis, tosi kiva kuulla että teille sattui kiva neuvolatäti joka ei turhia moralisoinut.

mimmaus, kieltämättä miehet tuntuu ajattelevan alkuraskaudessa noin. :) Mullakin on kommentoitu tätä pahoinvointimässäilyä, vaikka ite paljon mieluummin ajattelisin että vauvamasu pilkistää. Noh, mun mieheni taitaa kyllä olla oikeassa tällä kertaa...

moropi, joo henkkamaukasta saa jotain. Enimmäkseen ne on jotain reisitaskuhousu-mallisia, ite en oo mikään suuri fani. Mutta 30 euron hintaluokassa löytyy joku viitisen erilaista vaihtoehtoa. Että jos jonkun niistä kelpuuttaa niin sinne vaan.

Vierailija
135/166 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vinkki, että itse laitoin just tilauksen vetämään tuolta: www.motherhood.com.

Valikoiman laajuus aivan eri luokkaa kun mistään kotimaassa olen löytänyt.

Se on iso jenkkiläinen mammavaateliike, joka postittaa Suomeenkin. Hinnat on tosi edullisia jos vertaa siihen mitä kotimaassa on tarjolla (huom. dollarin edullinen kurssi), tosin joku 50% tulee hintoihin lisää postituksesta, koska noilla on ihan järjettömät toimituskulut.

Nyt siellä on vielä clearing sale, eli paljon vaatteita 2 yhden hinnalla.

Itse tilasin 9 vaatekappaletta, postikuluineen 182 euroa, eli n. 20 euroa per vaate.

Pakettia odotellessa...

Vierailija
136/166 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin omasta kokemuksesta sanoo ettei se rasvaus yms. auta yhtään mitään niihin raskausarpiin...! mä käytin edellisen raskauden koko ajan rasvaa + sellasta waledan raskausöljyä minkä pitäs erittäin tehokkaasti estää niitä.. ja pyh! mulla ainakin repes maha, tissit yms. mutta eipä ne haittaa mua.. nyt jo vaaleentuneet erittäin kivasti! :)

Zoey ihanaa kun oot tilannut vaatteita, mulla itellä ei koskaan olis varaa käyttää noin paljoa vaatteisiin.. En ole sen jälkeen ostanut itelleni mitään kun esikoinen synty, jotenkin sitä haluu aina ostaa tytskylle kakkea!

Väsymys on edelleen kova!huh huh, ja sitten kun ei voi nukkuu niinkuin esikoisen odottelussa.. :/ ja tää pakkanen! sais luvan loppua jo!!! :P

Mimmi 11+0

Vierailija
137/166 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua aikaa tämä odotus: ensin odotin intopiukassa raskaustestin tulosta. Sitten odotin vähintään yhtä malttamattomana sydänääniä kuuluvaksi. No nyt kun sekin virstanpylväs saavutettu, en malttais odottaa milloin liikkeet alkaa tuntua. Jotenkin vaan edelleen kaipailen todisteita siitä, että vauva on ihan tosissaan tuloillaan ja että se kasvaa ja kehittyy. Muistattekos te uudelleenodottajat, missä kohtaa aloitte tuntea liikkeet? Itselläni ei ole mitään muistikuvaa esikoisen odotuksesta tämän asian suhteen..

Rasvauksista on ollut puhetta. Itse en ekan kohdalla rasvaillut, eikä tullut juuri raskausarpiakaan. Siskoni puolestaan rasvaili säntillisen säännöllisesti ja silti sai melkoiset arvet. Eli mäkään en usko rasvauksen ihmeitä tekevään vaikutukseen, eiköhän se ole kudostyypistä (tai mikä lie vaikuttaakaan..) kiinni.

sannis79 12+4

Vierailija
138/166 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina oli np-ultra ja kaikki oli kuten kuuluukin. Seuraava neuvola on ens kuun lopulla ja sen jälkeen rakenneultra pääsiäisen jälkeisellä viikolla. Odotteluahan tämä on. Nyt on huono-olo alkaa olla takanapäin on ihan mukavaa vain odottaa :)

Joku kysyi liikkeistä. Esikoinen tuntui joskus 13-14 ja kuopus 16. Esikoisesta oli istukka takana ja kuopuksesta vatsaa vasten. Nyt on ilmeisesti taas vatsan puolella eli liikkeitä saa odotella. Onneksi ne ultraa ja sit tietää istukan paikan niin ei ala turhaan hermoilla kun liikkeet ei heti tunnu.

Rasvausta en ole harrastanu kummankaan kanssa, eikä arpia ole käytännössä tullut. Joitain tuli teininä kun lihoin, mutta raskauksista ei ole tullut lisää.

Rontsukka 11+1

Vierailija
139/166 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea kaikkien juttuja kun voinnit on jokaisella erinlaiset ja myös muut tuntemukset tuntuu vaihtelevan persoonilla hyvin paljon. Itsellä noita viikkoja on vasta niin vähän niin hauska lukea muutamaa viikkoa edellä olevilta miten tilanne on muuttunut viikkojen kuluessa.

Täällä käytiin viikon verran hiihtoreissulla ja sieltä tuliaisina melkoinen flunssa. Toivoisin tän menevän nopeasti ohi kun jotenkin pelottaa että pikkuiselle voi käydä jotain jos tässä vaiheessa sairastaa. Vaikka kai se on ihan normaalia olla välillä vähän flunssainen. Jospa se levolla menisi ohi tämä tauti. Muuten vointi on ollut yllättävän hyvä. Paluumatkan reissusta koin todella pahaa oloa koko päivä, en tiedä johtuiko masusta vai matkustamisesta. Joinakin aamuina on ollut ällötysoloa, mutta muuten pahoinvoinnilta on säästytty.

Näin viime yönä unta, että menin ultraan eikä sydänääniä kuulunut. Olen stressannut tuota viime aikoina todella paljon ja nyt tulee näköjään uniinkin. Uskoisin että stressini johtuu siitä kun eka ultrassa ei näkynyt mitään ja tokassa olin viikolla 5+5 niin ei vielä kovin paljon näkymiä eikä tietenkään sydänääniä. Nyt sitten pelottaa että entäs jos se elämänalku ei olekaan lähtenyt kasvamaan niinkuin pitäisi. Huomenna on neuvola ja arvelin kysyä hoitajalta jos voitaisi katsoa tai edes yrittää kuunnella niitä sydänääniä niin saisi itselleen jonkinlaisen mielenrauhan. Varsinaiseen ultraan on aikaa vielä n. 4 viikkoa enkä millään jaksaisi odottaa. Vaikka eihän se sydänäänien kuuleminen tai kuulematta jääminen tilannetta mihinkään nyt muuta mutta jotenkin olisi itsellään parempi olo kun tietäisi että kaikki on niinkuin pitääkin. Sitä tuulimunaa pelkään kovasti, olen tainnut lukea siitä liikaa tarinoita täältä internetin ihmeellisestä maailmasta.

Käsityöjuttuihin kommentoisin sen veran, että itse aion ommella vauvan lakanoita ja ehkä jotain vaatteitakin. Äippävaatteita tuskin itse lähden tekemään (ei ehkä taidot riitä). Mieheni siskolta saan äitiysvaatteita sitten kun niille on tarvetta ja onneksi itsellä on kaapeissa tunikoita ja mekkoja sun muuta mitä voi käyttää. Jotenkin ne äipäävaatteet tuntuu aika kaukaiselta kun masu ei vielä kasva (vaikka toppahousut kiristääkin). Jotenkin en ole antanut itseni edes hyväksyä koko vauvaa ennen kuin ne sydänäänet kuuluu ja 12 viikkoa on täynnä. Sen jälkeen voin huokaista helpotuksesta vaikka myöhemminkin voi sattua ja tapahtua. Ehkä tämä on tätä ensimmäisen raskauden kauhua ja pelkoa ja hieman epävarmuuttakin kun ei tiedä miten asoiden pitäisi mennä. Aurinkoa päiviinne ja jaksamista kaikille vauvamasujen kanssa!

Sydänääniä odotellen,

mimuk rv 8+2

Vierailija
140/166 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa jos meikäläinenkin uskaltautuisi mukaan:)Viides lapsukainen olisi toiveissa ja synnyttämään pitäs mennä PHKS:ssään. Ensi viikolla olisi jo np ultra,vähän aikaseks menee,mutta seuraavat kaksi viikkoa ollaan esikoista katsomassa Meksikossa joten yritetään ennen sitä.Alkuraskauden megaväsymys alkaa olla ohi, joten voipi keskittyä muuhunkin kuin nukkuilemiseen.Nyt kyllä kutsuu sohva...ansaittu lepo työpäivän jälkee:)