Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun sydämet 2011 helmikuussa

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö noita sydän-symboleita tms? Mun ymmärtääkseni tää foorumi pätkäisee jos käyttää noita kyljellään olevia v-kirjaimen näköisiä hakasulkeita. Eli jos sellainen on viestissä mukana niin loppu viesti ei näy. Oliskohan siitä kyse?

Sitten ystävänpäivästä.

Mua on väsyttänyt viime viikkoina niin paljon, etten ole juurikaan saanut mietittyä ystävänpäivää. Tänään pitäisi kuitenkin keksiä miehelle jotakin (mies on aina muistanut mua, vähintään suklaarasialla, kukkasilla tai korulla). Pää leikkaa ihan tyhjää (kuten on ollut koko tää alkuraskaus - pää ei toimi) mut jotakin pientä pitäisi keksiä. Mitä te muut ootte kehitelleet, jos mitään? Vieläpä pitäis jotain semmosta keksiä minkä pystyy kotimatkalla järjestämään tms. :)

Vierailija
102/166 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan joskus aikanaan surffaillut näillä samoilla sivuilla "äiti@kahdelle" kanssa? Jotenkin nimimerkki on niin tutun oloinen. Mullakin on 5 vuotias (marraskuu 2005), joten sikäli vois olla mahdollista. Sulla kuopus on hieman meijän kuopusta nuorempi (marraskuu 2007), joten esikoiset olis loogisempi. Kaikkee sitä alkaa miettimään :D

Työviikko alkoi ihan hyvin. Viime viikon olinkin melkein kokonaan saikulla, joten voimia sai kerätä ihan rauhassa.

Perjantaina on jo np-ultra ja mua jännittää. Toivottavasti tää viikko menee todella nopeesti.

Pojille emme ole vielä raskaudesta kertoneet, mutta esikoista on jo syksystä asti kiinnostanut vauvojen syntyminen ja etenkin se maha-aika. Siksikään ei olla haluttu vielä kertoa, kun se pettymys voi olla melkoinen jos menee kesken. Ehkä ultran jälkeen sitten kun kertoillaan vanhemmille.

Rontsukka 10+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas soitetuks. Ekan ajan varasin np-ultrast kahden viikon päähän. Kaikki peperit lähetetään kotiin.

Kaikki olot on nyt vihdoin ohi. Ihanaa kun ei enään väsytä ollenkaan. Ensimmäistä kertaa innostuin tänään jopa siivoilemaan ja jopa töitä hakemaan. Ai niin sokerina pohjalla. Hääpuvun sain tänään ostetuksi. Nyt pitää sitten vaan sivuuttaa tästä eteenpäin kaikki hääpuku kuvat, ettei löydy mitään parempaa.

Tosta lapsille kertomisesta: mehän ei olla kertomassa ennen kuin itse 5v. kysyy että äiti onks sun mahas vauva? Edellisellä kerralla kerrottiin n.18 viikolla. Odottavan aika oli silloin todella pitkä, koska vauvahan olisi pitänyt heti saadan ulos uutisen kuultua. Meillä on enemmän kyselty sitä miten ne vauvat tulee ulos , eikä sitä miten ne sinne menee. 5v. tykkää kovasti katsoa synnytysohjelmiä ja kyselee niistä aina kysymyksiä.. Pitää aina muistaa sanoa että se synnyttäminen on vähän niin kuin kova kakka, mikä ei aina meinaa ilman ähistämistä tulla :)

rv10

Vierailija
104/166 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HelmiOlivia, ihanaa että sait hääpuvun! Itsellä oli hääpuvun osto reilu vuosi sitten, ja se on kyllä tosi mukavaa puuhaa. Kieltämättä pahinta on just se pelko et oliskin löytynyt vielä parempi (mulla oli 6kk häihin, joten siinä mielessä riski oli aika suuri). Monennellako viikolla olet häissänne, ja miten ratkaisit maha/puku-kysymyksen?

Tuntuu että aika monella on täällä jo kymppiviikolle vähentynyt pahoinvoinnit ja väsymykset. Itellä vähentyi jo ysiviikon alussa. Miten mä luulin ennakkoon että sitä kestäis jonnekin 12-14 viikoille... no mut hyvä niin, tietysti.

Meille tuli nyt kutsu ultraan. Pari viikkoa pitäis vielä jaksaa odotella, ultra siis 11+3 viikolla. Nyt mennään 9+1. Ihanan pitkällä siis jo!

Mä tässä suunnittelen et jos tilaisin kohta äitiysvaatteita. Suomesta näyttää löytyvän tosi vähän ja lähinnä sellaisia joista en tykkää. Ja jenkeistä tilattuna sitten taas kestää aikansa että saapuvat Suomeen. Vähän toisaalta hirvittää tilata ennen kuin on 12vko täynnä (tai se np-ultra käytynä).

Onko muita joilla ongelmia löytää Suomen rajojen sisältä mieleisiä äippävaatteita?

Vierailija
105/166 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä pahoinvionnit ja väsymykset poistuneet... Pikkuisen ehkä helpottaa kuitenkin. On se jännää, miten erilaisia on odotukset. Esikoisesta yrjösin ihan hirveesti viikot 6-16, mutta en ollut väsynyt. Tokasta taas olin aika väsynyt, mutta pahoinvointia oli vähemmän, oli hyviäkin päiviä välillä ja kesti sinne rv18-20 asti. Nyt taas oon ollut ihan älyttömän väsynyt, päikkärit on pakko ottaa tai muuten nukahdan pystyyn. Ja pahoinvointi on jokapäiväistä, mutta oksentamaan en oo joutunut montaa kertaa.

Ja hitsi vie, samoin kuin mimmauksella niin lantiosäryt on alkaneet nyt jo! Kai se kolmas odotus jo tuntuu luissa ja liitoksissa. Tämä taitaa olla meidän viimeinen vauva. En oikein nauti tästä raskaana olosta.

Joku kyseli liikkeistä, ihan kuin oisin toissapäivänä tuntenut pienen sävähdyksen masussa. Sellanen kalanpyrstön / enkelin siiven sipaisu :) Ei oo kyllä sen jälkeen tuntunut mitään, en tiiä kuvittelinko koko jutun. Aikaistahan nyt kyllä olisi.

Meillä kerrotaan isommille pipanoille vauvasta sitten ultran jälkeen, eli ens viikolla. Maha jo pullottaa, mutta 6-vuotias ei ole kommentoinut mitenkään. Pienempi ei koko asiasta taida mitään ymmärtää. Mokoma on vaan kova potkimaan ja rimpuilemaan vaipanvaihdossa ym. niin saa olla varuillaan, ettei osu mahaan. Oon pelotellut sitä, että äiti oksentaa, jos tönit mahaa... Kerran näki mun oksentavan ja vähän säikähti sitä. Hankalaa koittaa sitten pää pytyssä rauhoitella, että ei mitään hätää... Onneksi siis ei oo tarvinu usein halia pyttyä.

-Liila rv11+5

p.s. joko teillä on työnimiä tai oikeita nimiä keksittynä pienokaisille?

Vierailija
106/166 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei varsinaista työnimeä ole, toukaks mä olen sanonut! :D

ihanaa kun aurinko paistaa, jotenkin jaksaa paljon paremmin! :) Kävin jopa salilla tänää pitkästä aikaa.. vaikka kyllä mua väsyttää edelleenkin tosi paljon. Rankkaa olla pikkusen kanssa ja sitten kasvattaa vielä uutta pikkusta masussa ;D

Ylihuomenna on ultra, mua jännittää tosi paljon! :)

Äitiysvaatteista, mä oon kyllä ostanut ihan h&m tai veromodasta mun vaatteet, ja ne on kyl ihan hyvännäköisiä päällä, ei välttämättä kuvissa tms. ja oon kyl sitä mieltä et ei ihan hirveesti kannata niitä hankkia (paitsi tietty jos on paljon ylimäärästä rahaa,ni mikä ettei) nii ja h&m farkut on ainakin tosi pieniä kokoja, et jouduin ottaa tyyliin jonkun koko 40, vaikka oikeesti meni 36-38.

mut eikait tässä muuta ihmeellistä, kirjottelen sitten taas torstaina kun on se ultra ollut..

Mimmi 11+2

Vierailija
107/166 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä vatsassa oli elämää, ihana sätkyttelijä näkyi ruudulla! Olo on tosi helpottunut - oireet eivät siis ole olleet mielikuvituksen tuotetta! Laskettuaika vahvistui 31.8., niin kuin neuvolassa jo laskeskeltiinkin.

Meilläkään ei vielä oikein ole mitään työnimeä käytössä, vauvasta vain puhutaan. Tuleva isoveli sai kuulla uutiset eilen ja vastaanotto oli upea! Tänään on sitten käyty läpi vauvan kehitystä kohdussa ja muita aihepiiriin liittyviä asioita. 9 vuotiaalle niitä on ollu suht helppo selittää, en tiedä miten itse onnistuisin pienempien kanssa!

Äitiysvaatteista: edellisellä kerralla en vaatteita juuri hankkinut, niitä ei yksinkertaisesti ollut tarjolla muualla kuin äitiysliikkeissä (eivät oikein soveltuneet opiskelijabudjettiin..) Joten mun silmiin tämä nykypäivän valikoima vaikuttaa tosi runsaalta ja uskoisin, että löydän sieltä kyllä tarvitsemani. Varsinkin kesällä kuvittelisin pukeutumisen olevan aika helppoa.

Nautiskelkaahan auringosta ja pakkasista, kesällä ison mahan kanssa pakkasen kirpeyttä voi tulla vielä ikävä!

Vierailija
108/166 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitte oli kauan odotettu ultra ja sielähän se pikkunen hyöri ja pyöri! :D Oli kyllä niin ihana nähdä masuasukki ja oonki tuijotellu sen kuvaa koko illan..:) Niin ja kaikki oli hyvin, turvotusta vähän päälle 1mm ja riskiarvio oli jotai 1:6100 eli aika olematon.. LA:ta ei vaihdettu vaikka 3-4päivää olikin pienempi eli se 26.8 saa sitte jäädä listalle.

Harmi kun monet joutuu vielä kärsiä kamalasta pahoinvoinnista..:( Itellä ällötys loppu varmaan viikolla 9-10 ja sen jälkeen herkut maistuki niin että painoa oli tullu kahessa viikossa 1,3kg! Nyt on varmaan paino tippunu kun on vuosisadan flunssa päällä eikä pysty edes puhumaan, saati syömään mitää..:/ Aivan kauheeta!

Oon tämän viikon esikon kanssa kahestaan kotona ja sillä kauhee uhma menossa..hirveetä huutoa ja vastustelua joka asiassa! Sitte kun ei itte pysty edes puhumaan kun ottaa kurkkuun niin kipeetä, niin yritä nyt siinä sitte toista komentaa..:/

Äitiysvaatteisiin en oo vielä siirtyny..en oo tavis farkkuja koittanu moneen viikkoon että mahtuisko kun oon vaan pitäny tollasia strech-farkkuja mitkä joustaa niin kivasti..:) Eikä mulla kyllä oo ainuttakaa äitiysvaatetta kaapissa! En tiedä mitä oon viime raskaudessa käyttäny tai mihin ne on menny..:D Täytyy varmaan alkaa kirppareilta metsästämään.. Nyt täytyy taas lähteä lääkitseen itteä ja ehkä kömpiä tonne uhmiksen viereen nukkumaan..:D Muistakaa kaikki pukeutua kunnolla tonne kamalaan pakkaseen, jos vaikka välttyisitte tältä kamalalta flunssalta!! Hyvää viikonjatkoa!

Vierailija
109/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan mee enää yhdetkään farkut jalkaan. Hameissa tuntuu olevan joustavampi mitoitus (yleensä vyötärö asettuu korkeammalle kuin ennen raskautta) mutta niitä oon pystynyt käyttämään, samoin tämmöisiä siistimpiä kangashousuja, joiden mitoitus on alun perinkin ollut väljempi (ja jotka aiemmin on vaatineet vyön, mutta nyt pysyy ilmankin).

Viikko 9+1 vasta menossa, joten eiköhän tää oo pahoinvointia ehkäisevän syöpöttelyn tulosta...

Vierailija
110/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoey: häiden aikoihin olen rv23 (muistaakseni). Ostin puvun nyöreillä. Sillä saa vähän lisätilaa ja tarvittaessa saumoista 6cm. Toivottavasti ei ihan pussilta näytä päällä.

Mulle ei mitkään omat perusvaatteet ole mahtuneet edellisen raskauden jälkeen (vielä muutama ylimääräinen kilo jäljellä). YHet stretsi pökät ostin ja niissä nyt kuljetaan niin kauan että saan mammafarkut hommatuks.

Nimiasiaa: Meillä on etunimet valmiina kaikille lapsille. Nimiä on niin monta että osa taitaa jäädä käyttämättä :)

Tekonimeä käytetään ainakin rakenneultraan asti tai senkin jälkeen.

rv10

Vierailija
111/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime torstaista asti ollut pientä vuotoa. Eilen illalla muuttui kirkkaan veriseksi ja rupesi vuotamaan reippaammin + oli pientä särkyä alaselässä. Päivystyksessä todettiin tuulimunaksi ja sain keskeytyslääkkeet kotiin. Omien laskujeni mukaan viikkoja eilen tasan 10. Nyt sitten odottelen, että vuoto lisääntyisi ja tulisi ulos, kun koko edellisen viikon olen joka vessakäynnillä toivonut, että vuoto loppuisi.

rapina

Vierailija
112/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Rapina tuulimunaraskaudesta :(..

Zoey: Joo, mäki luin jostain, ettei noilla isojen meijereiden juustoilla oikeastaan listeriariskiä ole, joten en sen suuremmin vahingosta kuitenkaan panikoitunut. Tyhjiöpakatuissa kaloissa sen sijaan on todettu enemmän listeriaa viime aikoina.

Isäkokelas ei ekaan neuvolaan lähde mukaan. Sanoin kyllä, että hän voi sinne lähteä silloin kun olin ajan varannu. Mut jotenki musta itestäkin tuntuu, että haluun mennä sinne ainakin ekan kerran yksin. Ultraan toivoisin kyllä hänet mukaan, jos hän ei töiden takia pääse, niin sitten otan mukaan jonkun hyvistä ystävistä... Mies on suhtautunut asiaan positiivisesti viime aikoina (tai siis puhunut asiasta enemmän) ja meillä on ollut muutenkin tosi mukavaa yhdessä. Saa sitten nähdä, miten neuvolatätsy meidän tarinaan suhtautuu...

Mulla on pahaolo jäänyt aikalailla taakse tällä viikolla. Oikeastaan viikonlopusta se alkoi jo helpottaa, tänään viikot on 9+2. Nyt on enemmänkin heikko-olo, jos syöminen on venynyt.

Masuasukki kantaa tällä hetkellä nimeä Hupsis tai joskus kutsun sitä myös tyypiksi.

Vierailija
113/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut Rapinalle :( Aina nämä uutiset pysäyttää...

Vaatekeskusteluun: Mulla ei mene mikään päälle. Olen viettänyt aina puolikurinalaista fitness-elämää ja nyt kolmeen viikkoon en ole saanut mitään terveellistä alas. KAIKKI terveellinen eli mun normiruokavalio kuvottaa sen 24/7. Nyt onneksi tajusin, että saan rahkaa alas, kun blandaan sheikkerillä marjojen sekaan. Painoa ja turvotusta on tullut todella reippaasti. Luulenkin, että tässä alussa mun paino nousee, kun ruokavalio ja liikunta muuttuu, mutta se tasottuu sitten, kun pahoinvointi vähenee ja pääsen taas tuttujen juttujen kimppuun. Painonnousu ei huoleta, koska se oli tiedossa. Painon voi aina pudottaa, mutta terve lapsi ei ole itsestäänselvyys, joten mielummin vaikka 25kg ja terve lapsi.

No, onneksi kevään ja ksän muoti jatkaa edelleen tunika + leggarit linjalle, joten näytti H&M olevan täynnä mulle sopivia äitiysvaatteita :)

Huomenna neuvola! Nyt pitämään jumppaa.

Mukavaa päivänjatkoa

Wirmeli 8+5

Vierailija
114/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille!

Jonkin aikaa jo seuranneena uskallan pujahtaa mukaan! Olen siis 26 ja toisen lapsukaisen la 14.9. Rovaniemellä pitäisi synnyttää, ja synnytys jännittää jo nyt! Toivottavasti tulevat neuvolakäynnit vähän helpottaisi huolia ;)

Olin alpeilla (hiihdonopettaja kun olen), kun mieleen pälkähti kumma ajatus siitä, mistä yhtäkkiä tullut huonovointisuus voisi johtua. Ostin siis testin Itävallassa, pienen alppikylän apteekista, jossa testejä pidettiin vartioituna, kuten reseptilääkkeitä ;) Kauhean salaperäistä!

Esikoiseni synnytin Tyksissä, ja syöksyväinen pikkuruinen tyttö(2450) syntyi 38+4 alle 2 tuntia ensimmäisestä supistuksesta. Nyt kun tosiaan asumme lapissa ja välimatkat synnärille on pitkiä, niin jännittää toden teolla, josko pikkukakkonen tupsahtaakin jonnekkin hieman eksoottisempaan paikkaan kuin synnärille... ;)

Vierailija
115/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoey:lle kiitti vinkistä! minä ainakin taisin käyttää kyljellään olevaa sydäntä tekstissä joka ei tullut "alkuperäisenä" tänne..

Rapinalle pahoittelut tuulimunasta :(

Mukavaa kun joku toinenkin lappilainen tulee mukaan :) Matka synnärille on pitkä...meillä noin 2h ajo matka ja se kyllä hivenen jännittää, että ehtiikö sinne ajoissa :D nyt vielä kun ei oo enää eka kertalainen niin olen ymmärtänyt, että synnytys luistaa yleensä nopeempaa... mutta onneksi tässä on vielä reilusti aikaa sinne h-hetkeen ja pitää yrittää sysätä aina ne synnytys ajatukset pois kun eivät ole vielä ajankohtaisia.

vaatteista sen verran, että mulla ei oo yksiäkään äitiyshousuja ja oon miettiny, että jospa tällä kertaa ostaisin.. muutenkaan mulla ei oo montaa äitiysvaatetta.. muutama paita ja yksi tunika/mekko. ainakin masutuubin aijon ostaa kun eteen tulee!

tänään on ollut taas semmonen päivä, että ois voinu vaan nukkua. onneksi paha olo on selätetty! np-ultra on vajaan 2vk päästä. harmittaa kun miehellä on töitä eikä se pääse mukaan :( noh, nyt lähden nukkumaan.

rv 10+

Vierailija
116/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän masuasukki on siis nimeltään Keijo. Oikea lopullinen nimi onkin sitten mietittynä vaan tytölle. Mutta Keijoa siitä ei tuu, vaikka poika olisikin. :)

Äitiysvaatteet... mulla nyt siis vko 9+3 ja eilen totesin että yhdetkään farkut ei mene päälle. Voisin sanoa nätisti että kyse on turvotuksesta, mutta nääh... tää on ihan rehellisesti sanottuna LIHOMISTA. Oon vaan syönyt ihan hirveästi sen jälkeen kun kuvotus alkoi. Kangashousut ja osa hameista menee vielä, mutta kyllä mä oon jo ruvennut haaveilemaan vähintäänkin jostakin suorista housuista joissa olis trikoovyötärö tms. Saa nähdä istahdanko ompelukoneen ääreen vai lähdenkö kaupoille. Jotenkin ne ylimahan mahapussi-housut vaikuttaa tässä vaiheessa niin järjettömältä liiottelulta että voi olla et koitan keksiä jonkun väliversion. Myös kuminauhavyötärö-hameita olen visioinut ja mietiskellyt, saa nähdä minkä näköiseksi toteutus sitten päätyy.

Onkos täällä muita käsityöihmisiä paikalla muuten? Itellä kun on kovasti intoa tehdä kaikkea äippävaatetta ja vauvanvaatetta. Nyt on seuraavaksi projektiksi valittuna virkatun vauvapeiton malli, kunhan vaan löytyisi vielä mieleiset langat siihen.

117/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen hakemassa mun serkulta esikoiselle vaaatteita lainaan, ja samalla matkaan tarttui niiltä koti dobleri.. ja illalla sitten piti ihan vähän kokeilla, ja siellä se tiheä syke kuului... eihän se nyt mitään vielä kerro muuta kuin että tuulimuna se ei ole, kuitenkin rauhottaa mieltä...

ultraan on vielä viikko, mutta nopeesti se menee vaikka pitkältä vileä tuntuu..

Äitiysvaatteita mulla on jonkunverran, ja jotain tulee henkittua ja varmasti tehtyäkin...kaavoja kuitenkin löytyy tulta kaapista ihan kivasti( oon niin laiska kaavoittamaan että en oikein ole jaksanut alusta asti äitiysvaatteita kaavottaa.. jonkun verran kyllä valmiita kaavoja tuunaan)

Toi juusto juttuhan menee niin että suomessa kaikki maitotuotteet tulee pastöroida ihan lakisääteisesti,jolloin suomalaisetn meijereiden tuotteita saa rauhassa syödä, home juustot toki tarvii kuumentaa.

tämä mahassa oleva on meillä Pentsi.. esikoinen oli Yrmy, vielä pitkään ristiäisten jälkeenkin.

Xarda ja pentsi 11+0

Vierailija
118/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on käyty ekassa ultrassa, niin kuin näköjään muutama muukin. Nlassa kuviteltiin, että olisin jo viikoilla 12, vaikka sanoin että en voi olla. Joten ultrassa varmistui viikko, nyt mennään 10+5, pian jo 11. Nyt mun huono-oloisuuskin on alkanut helpata, kuten muillakin.. ;) Tai sit se on vaan jäänyt tämän flunssan jalkoihin!

Mutta ultrassa viuhui lujaa pieni sydän ja pituutta oli tyypillä reilut 3 cm... :D

Rontsukka: Joo, meidän esikoiset ovat aika samanikäiset, mun vanhin poika on syntynyt joululuussa 2005 ja kuopus huhtikuussa 2008. Esikoisen kohdalla täällä enemmänkin pyörin, mutta tais nikki olla eri... vaihdoin sen kumminkin kakkosen aikoihin tähän, kun tämä oli paremmin mua "kuvaava". :) Kakkosen kohdalla en juurikaan ehtinyt tänne, nyt mulla on vähän eri tilanne, vaikka samoissa töissä olinkin. Mulla on sesonkityö, toisinaan on aikaa enemmän lueskella netissä ja toisinaan elämä on vain yhtä totista työntekoa ja pinna on kireällä.

Meidän ylläri-pyllärillä ei oo nimeä, hän on varmaan vaan vauva, kuten esikoinen sanoo.

Mä oon kans ajatellut mennä ihan h&m linjalla näissä äippävaatteissa. Sieltä saan ne muutamat trikoopaidat/leggarit mitä kevääksi tarvitsen, tämä aika on kuitenkin niin lyhyt että en ole ikinä ihan mahdottomia panostanut raskausvaatteisiin. Sen verran kuitenkin, että töissä on aina siistit ja mukavat vaatteet. Edellisistä raskauksista löytyy kaikki housut/farkut ja paidat, niitä en ole vieläkään varastosta hakenut kun nämä tämän hetkiset stretchit menee edelleen jalkaan.

Kiloja ei ehkä ole vielä niin kertynyt kuin n. +5, mutta tämä turvotus on kyllä vähän ahdistavaa. Oman vaatekoon heittely on kans rasittavaa, sillä en ehtinyt kakkosesta saada kaikkia kiloja pois ennen tätä ylläriä. Tuntuu että en ole ollut omissa vaatteissani moneen vuoteen, miehen vaatekaappi ei oo kyllä "uusiutunut" tätä vauhtia kuin mulla...

t. k@hden+1 äippä

Vierailija
119/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli yksi pikkuinen :) mutta viikkojahan piti olla 11+4, mut nyt olis sitten 10+4.. että olikin sitten pienempi. Mutta aivan varmaa sekään ei ole, kun toukka oli siellä ihan kippurassa.. Ensviikolla on uus ultra että saa sitten tarkan niskapoimu mitan ja sillon otetaan sitten verikokeet sitä seulontaa varten.

Mut aivan ihana oli nähä se pikkunen siellä :) Vähän petyin kun ei viikkoja ollutkaan niin paljoa kuin oletettiin.. tai siis onneks ei ollut sen pienempi, muuten mä olisin pettynyt vielä enemmän. ja onneks siellä tosiaan on vaan yksi toukkanen, koska muuten meillä olis mennyt suunnitelmat ihan uusiksi :D

Eilen appiukko kävi ja katto mun masua et "no ollaanhan sitä raskaana" :O ei se mun mielestä niin selvästi näy?!! hehe, kai se sitten varsinkin jos tietää et oottaa.. ni kai sitä osaa sitten kattookin eritavalla. Herkut on kyl maistunut, tyttö varmaan tulossa taas. :) Lakua ja suklaata!! mmmm! vaikkei lakuja saiskaan syödä

paljoa.. ;D

Mutta kirjottelen taas kuulumisia kun on jotain mitä kirjottaa.. :D

Tsemppiä kaikille! :)

Vierailija
120/166 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten kävi ihan hassu juttu. Eilen illalla mies alkoi innostuneena puhumaan nimistä ja ehdotti tytölle nimeä, jota olin itse miettinyt samana päivänä! Ja sen nimisiä ei ole tuttavissa, eikä ole hirvittävän yleinen. Jos tytön kanssa maaliin päästään, on varmaan pakko ottaa tuo nimi :)

Pojalle ei nimeä keksitä sitten millään. Jotenkin mikään ei kelpaa kummallekaan. Mies kutsuu nyt jo poitsuksi ja mää Katri-Helenaksi :)