Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun sydämet 2011 helmikuussa

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää pakkaset on kyllä siinä mielessä oikein mukavat kun voi verhoitua fleecetakkien ja toppavaatteiden alle :)

musta tuntuu, että mun tissit on viimeisen kolme viikkoa ollut ihan turbokokoa..siis niihin verrattuna mitä mulla oli ennen raskautta (suomennan, että aivan lauta) ihmettelen jos ei työkaverit ole tätä pistänyt merkille ja muutenkin painoa on alkanut tulla ihan kivasti..mä olen siis ihminen, joka on koko elämänsä keikkunut siellä alipainoisen rajoilla ja ainoastaan raskauksien aina olen saanut nostettua painon sinne normaalien ihmisten mittoihin...eli sitä ihanaa painonnousua odotellessa..

mulla on nyt tulevana torstaina np ultra (rv tasan 12) ja sitä odotan kuin kuuta nousevaa, että näen pienen ja toivon, että kaikki on niinkuin pitääkin..sen jälkeen ajattelimme ensin kertoa lapsille ja siitä sitten pikkuhiljaa muillekin..sitten jos jotakin sattuu niin sille ei voi mitään...

noi oli ihania juttuja kun olitte kertoneet lapsillenne, se on niin ihmeellinen asia ja sitä lapset miettivät varmasti pitkään ja hartaasti..meillä tytöt kyllä kovasti ovat viime aikoina puhuneet vauvoista ja siitä, että kuka voi saada lapsia..en tiedä sitten aavistavatko jotenkin (varsinkin mun pyöristyneen oloni kautta ehkä) eräällä iltapalalla kyseisen keskustelun tiimoilla esikoinen kohta 8vee pamautti, että hänen puolestaan voitte tehdä vauvan sitten kun hän täyttää 20, viisi vuotias esitti hartaan toiveen pikkuveljestä ja lupautui jopa tämän äidiksi jos "äiti" vain hoitaa sen vauvan taloon..ensi viikonlopusta voi tulla siis melkoisen mukava kaikkine aivoriihineen ja lasten ajatuksineen..

onneksi nyt tulevana viikkona olen vain kolmena päivänä töissä ja sitten neljän vapaa..ja sen jälkeen voikin hengittää kun voi avoimesti pukeutua niin, että saa näyttää siltä, että on raskaana...

ihanaa viikonalkua kaikille..

Vierailija
142/166 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmaus: jotain sellaista se rasva oli nimeltään. Tuoksuu niin hyvälle, että senkin takia sitä on kiva silloin tällöin käyttää.

Eilen oli mun äitin 60-vuotis synttärit. Kakkuähkyä seuras kylmyys, väsymys ja pahaolo. Oli pakko ottaa muutamien, onneks tuttujen vieraiden, keskellä tunnin päikkärit :D. Kiitos äitin, kaikki siellä olevat tiesivät mun raskaudesta, joten hyvällä omalla tunnolla, ilman selittelyjä sain torkkua. Meidän perheessä ei oo kukaan saanut keskenmenoa, joten selvästikään kukaan muu ei ole asiasta huolissaan, kuin minä. Jotenkin vielä pelottaa, selviääkö tyyppi elävänä maailmaan asti, vai ei. Mutta ehkä se luottamus tästä kasvaa viikkojen myötä.

Viime yönä näin ekaa kertaa unta synnytyksestä, uni keskeyty ennen vauvan maailmaan tuloa, joten sukupuoli jäi epäselväks ;D. Tässä ehtii varmaan muutaman kerran vastaavia unia näkemään, ennen todellista koitosta.

Tänään tuli myös eka mieliteko, joka oli kyllä helppo unohtaa, mun teki nimittäin ihan sikana mieli joulutorttuja :D. En vaan sit kehdannut mennä kauppaan aineksia ostelemaan.

Onko täällä odottajia, joilla olis edellisessä/edellisissä raskaukssa ollut gestaatiodiabetesta? Mulla sen riski todettiin suuremmaksi ja sokerirasitus testi on edessä muutaman viikon päästä...

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa parin ruuhkaisen viikon jälkeen pääsen päivittämään kuulumisia.

Viime viikolla käytiin neuvolassa miehen kanssa. Neuvolan terveydenhoitaja oli oikein leppoisan oloinen ja otti meidät molemmat mukavasti huomioon, ettei puolisolle tullut tylsää. Kaikki näyttäisi olevan ok. Arvot oli oikein hyvät, ja meidän iloiseksi yllätykseksi saatiin kuulla jopa möykyn sydänäänet, vaikka oli tuon hetken arvion mukaan muistaakseni vasta rv 8+6. Uskaltaisin pikku-Myyn sydänäänten ja meidän petiaktiivisuuden perusteella melkeinpä vahvistaa lasketun ajankin, siis 22.9. Muussa tapauksessa oltaisiin nimittäin vasta 7.-8. viikko, mitä ei tunnu kovin todennäköiseltä.

Ruoka on maittanut ja olen pitänyt monipuolisesta ruokavaliosta aika tarkasti huolta, mutta siitä huolimatta paino on enemmänkin hieman pudonnut kuin noussut... On kuulemma hoikille tyypillistä, ettei tarvitse huolestua. Äitiysvaatteille ei siis ole varmasti ihan heti tarvetta. Hyvin on napakatkin farkut mahtuneet toistaiseksi jalkaan ja turvonneisuudesta huolimatta entiset rintaliivit myös, sen verran pienikokoinen kun olen.

Onko teillä vielä arvailuja tai toiveita siitä, onko tulossa tyttö vai poika? Omat vanhempani tyttöä toivoessaan hommasivat minut sen teorian mukaan, että tyttösiittiöt ovat hitaampia mutta kestävät kohdussa pidempään. Jos meidän arviotu hedelmöitymispäivä pitää paikkansa, kyseessä olisi todennäköisesti erittäin sitkeä tyttö, ja sehän minulle sopisi. :)

// Lipsahti tuolla viikot pieleen joten kävin korjaamassa. :)

Vierailija
144/166 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viime viikon ilo kivasta ultrasta kääntynyt vähän päälaelleen, sillä tänään on ollut veristä vuotoa. Tämä on mulle hämmentävää, sillä edellisissä raskauksissa ei ole vuotoja juurikaan ollut, ei näin kirkasta ainakaan.

Flunssakin vaivaa, vähän olen toivonut, että sekin olisi jo parantunut, mutta ei. Kurja olo siis siksikin.

Huomenna joudun työmatkallakin *huoh*, nyt on sellainen olo, että en jaksa, mutta kaippa sitä täytyy jaksaa ja toivoa parasta.

Viikon päästäkin olisi vasta se uusintaultra, en uskalla sitä nyt edes ajatella, sillä jos sieltä ei enää mitään sydänääniä kuulukaan...

Nyt on ihan sellainen olo, ettei mulla enää mitään raskausvaivoja edes olekaan. Huono-vointisuuskin alkoi vähän helpottaa viimeviikolla, nyt toivon ettei olisi helpottanut vaikka se jatkuva kuvotus oli väsyttävää.

Katsellaan mitä viikko tuo tullessaan...

t. k@hden+1 (??) äippä vielä viikoilla 11+2

Vierailija
145/166 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli np-ultra ja ihan hyvältä näyttää. Yksi pelko vähempänä siis. Hyvin kuuluu sydänäänetkin :)

Kohta pitää oikeasti lähtiä farkkukauppaan tai ostaa jotain muuta väljempää housua, ei tykkää yhtään jos mahaa kiristää joku vaate.

Onneksi pakkasetkin alka vähän hellittää niin pääsee paremmin ulos tuulettumaan.

Ja nyt siis 11+6.....

Vierailija
146/166 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

K@hden äippä: Tsempitykset sinne suunnalle! Toivottavasti huoli osoittautuu turhaksi.

Mä sain tänään uä ajan, olin yllättyny siitä, kuinka nopeesti se tuli, kun perjantaina oli se eka neuvola. Ultra-aika on ens viikon torstaina, joten sinne asti saa jännätä Hupsiksen kuulumisia. Vauvan isäkin lähtee ultraan mukaan :).

Muutoin olo on tänään ollu ihan tavanomainen, väsymystä vaan jonkun verran..

Vierailija
147/166 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: ensimmäinen työpäivä takana puoleen vuoteen. Ihanaa oli olla uudessa paikassa. Nautin kerrankin työnteosta. Ongelmana oli vain perhanan auto joka ei käynnistynytkään aamulla klo 6:40. Aloitti mielenosoituksen, kun ei ole tarvinnut niin aikaisin käynnistyä aikoihin (sujuvasti käynnistyi kahta tuntia myöhemmin miehelle). Hyvä ettei itky päässyt kun ensimmäisenä työpäivänä pitää lähteä sotkemaan pyörällä töihin ja vielä myöhässä saapua paikalle. Loistava ensivaikutelma. Kaiken kukkuraksi laatoitan työpäivän pihan appelsiinimehulla. Tuli niin huono olo polkemisesta ja muusta kuvotuksesta.

Olen viimeisen viikon nyt kironnut labra ajan varaukselle. Mikä hitto siinä on että pitää olla aika varattuna kun niillä ei ole ainuttakaan aikaa tarjota mikä mulle kävis. En voi yhtäkkiä kesken töiden vaan lähteä labraan. sinne on mentävä silloin kun työt antavat periksi. Kohta menen kyllä päivystys jonoon odottamaan labraan ja sanon "en mä tiennyt että aika pitää varata"!!!!

Ihanaa kun kahden viikon flunssa ja raskaus olot on ohi. Jipii.

Mukavaa olla muutama viikko töissä kerryttämässä hääbudjettia ja sitten voisi taas muutaman päivän ottaa lomailun kannalta :)

Kertokaahan vielä ne joilla ei laskettuaika näy esittelyssä, omat päivät. Ei haittaa vaikka nyt ei aivan oikein mene. Nopeasti niitä uudestaan korjailen.

rv11 aluillaan

Vierailija
148/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tänään tiistai..?! :D Tuntuu että on välillä niin sekasin päivistä kun vaan olla ja voi! Ihanaa, että kaikilla ultrakuulumiset hyviä..:)

Ja äiti k@hdelle: Älä vielä huolestu..toivotaan että on vaan viatonta vuotoa, mitä monilla alkuraskaudessa on! Vieläkö on vuotanut? Ootko soittanut lääkärille? Kyllä varmasti pelästyttää kovasti tuollanen vuoto..:( Tsemppiä!

Rasvauksesta: Oon kuullu että just se body shopin kaakaorasva olis tehokasta arpien ehkäisyyn, mutta tiedä sitte..:) Ite rasvailen ihan tavallisella rasvalla samoin kun viime raskaudessakin ja silloin vältyin arvilta. Mutta tosiaan, eniten niiden arpien muodostumiseen vaikuttaa varmasti se millanen iho/kudos ittellä on..

Voi mä oon niin kateellinen kaikille käsityöihmisille! Tuliterä ompelukone löytyis kaapista, mutta kun oon niin huono sillä mitää tekemään..:D

Mä olin jo niin ilonen kun ei moneen viikkoon oo tarvinnu kärsiä ällö olosta ja kas kummaa, nyt sitte se ällö olo ilmesty takasi! Tai ehkei sitä sitte huomannu kun olin pari viikkoa vuosituhannen flunssassa niin ei ällötys tuntunu missää.. Toivottavasti "hylje" ei saanu mitää vaurioita kun yskin yötä päivää niin että aivan maha oli kipeenä..:( Vasta 8.3 seuraava neuvola, tuntuu niin pitkältä ajalta kun haluis taas kuulla sydänäänet että kaikki ok.. Onko kellään muuten kotidoppleria? Harkitsin jo sellasen ostoa, mutta hautasin ajatuksen jonnekki..:)

Pirteetä pakkaspäivää kaikille! Toivottaa tiainen + "hylje" 13+4

Vierailija
149/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi 2011: Niin mä vähän meinasinkin että tuskin täälläkään tulee enää ekan lapsen jälkeen hankittua itselle kovasti mitään, joten panostan nyt omiin vaatteisiin kun vielä voin. ;) Ja lisäksi ajattelin että toivon mukaan tulee vielä monta lasta, eli silloin olis noille vaatteillekin paljon käyttöä.

sannis79, kieltämättä täällä sama olo, että aina on seuraava asia jota odottaa. Mullakin on häivähtänyt jo mielessä ajatus siitä milloin liikkeitä voisi havaita. Kai se tarkoittaa että mieli alkaa olla jo luottavaisempi keskenmenoriskin osalta. Ei oo malttamattoman ihmisen hommaa tämä odotus. :) koitan kyllä kovasti nauttia nykyhetkestä - onhan tämä rv 11 kokemus ihan siinä missä jokainen muukin raskausviikko.

mimuk, täälläkin on vähän sellainen olo että en ihan täysillä oo antanut itselleni lupaa raskauden odotukseen. Vaikka kyllä päivä päivältä enemmän. Mä uskon että flunssasi on ihan harmiton. Täällä on moni muukin sairastellut, mukaanlukien minä itse. Eikös ne sanokin että alkuraskaudesta kehon vastustuskyky on heikentynyt, joten on nimenomaan normaalia sairastua.

Pamppis, tervetuloa mukaan. Minkäs verran teillä on lapsilla ikäeroa jos esikoinen on jo Meksikoon asti kerinnyt?

MaM, kyselit tytöistä ja pojista. Meillä taitaa olla ihan hitusen niin että mies toivoo poikaa ja minä tyttöä. Molemmat kyllä ollaan ikionnellisia ihan kummasta vaan. Nimi olis valmiina tytölle, pojan nimi on paljon vaikeampi. Et sinänsäkin tyttö olis kiva. :)

Kuinka moni muuten haluaisi tietää sukupuolen ennakkoon? Meillä mies on sanonut ettei halua, ja mulla nyt ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada tietää, joten mies saakoon päättää tuon asian. Ihan kiva minusta että se haluaa osallistua odotusajan päätöksiin.

Äiti k@hdelle: kauheasti tsemppiä sinne. Tänne raportoimistasi tiedoista on vaikea sanoa mikä on tilanteesi, mutta itse ehkä tiedät jo enemmän? Keskenmenoahan vuoto tarkoittaa vasta jos se on kuukautisten kokoluokkaa. Mutta tsemppiä sulle ja toivottavasti pikkuruinen pysyy matkassa!

moropi1, onnittelut hyvien ultrauutisten johdosta. Täällä myös maha on tosi herkkänä - mikään ei saa puristaa yhtään. Joten siksi pukeudun mielellään mammavaatteisiin vaikka jotenkuten ehkä saisin vielä ahdettua itseni vanhoihin vaatteisiin. Ei tee mieli edes yrittää, mahtuisivatko...

Hupsis, meillä on näjemmä ultra samana päivänä. Et sä sattumalta kätilöopistolle ole tulossa, ja vieläpä tuossa 14-15 aikoihin? Mukavaa että isä tulee mukaan. Eiköhän tuo ole sillekin aikamoinen elämys.

HelmiOlivia, toivottavasti mieliala on kohentunut eilisestä. Täälläkin on ollut tosi huonoja päiviä välillä. Tuntuu että tää raskaus saa suhtautumaan jotenkin tosi rankasti kaikkiin vastoinkäymisiin. Toisaalta hyvänolontunnettakin riittää välillä. Toivottavasti sielläkin. Lämpimiä ajatuksia sinne suuntaan!

tiainen84, mä oon varma ettei flunssa haittaa pikku toukkaa. Normaalia se on. Täällä kävi ihan samalla tavalla, eli pahoinvointi vaihtu flunssaksi, sitten kun flunssa lähti niin pahoinvointi meni sen mukana. Sitten olin viikon ihan hyvässä kunnossa, kunnes lauantaina pahoinvointi iski takaisin (tosin näyttäisi olevan nyt lievempää). Eli ihan jonkun kaavan mukaan ilmeisesti mennään molemmat. Jotenkin aina tekee mieltä varmemmaksi kun kuulee että jollain muulla on mennyt just samalla tavalla.

Rasvaamisesta sitten vielä:

Tiedättekö mitä toi paljon puhuttu Body Shopin kaakaorasva sisältää? Suurin osa Body Shopin tuotteista sisältää parabeeneja ja ftalaatteja (ftalaatit ei lue tuoteselosteessa vaan ne kätkeytyy sanan "parfym" tai "aromi" taakse). Nää aineet oli siis niitä hormonihäiritsijöitä jotka ainakin joidenkin tutkimusten mukaan vaikuttaa poikasikiön kivesten kehittymiseen ja aiheuttaa niiden hedelmättömyyttä myöhemmällä iällä.

En mä nyt kauheesti usko että tuosta kannattaa hysteeriseksikään ruveta, mutta jos asiaa haluaa varoa niin kannattaa lukea se etiketti. Tiettävästi ihan terveitäkin vauvoja on kuitenkin syntynyt ties millä kemikaalikocktaileilla.

Mutta itse siis varon ftalaatteja ja parabeeneja, joten jos jollain on tuo tuoteseloste saatavilla niin olisin kiitollinen referaatista.

Vierailija
150/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuon Body Shopin kaakaovoin sisällystiedot Body Shopin UK-sivuilta: http://www.thebodyshop.co.uk/_en/_gb/catalog/product.aspx?ParentCatCode…

(korjatkaa jos on väärä tuote)

Näyttäisi sisältävän ainakin paria parabeenia, ja parfyymiäkin on eli ftalaattien mahdollisuus on olemassa.

Harmin paikka, olisin mielelläni käyttänyt sitä, kun on tosi miellyttävä ja hyväntuoksuinen rasva.

Noh, tätyy sitten vaan jatkaa sopivan tuotteen metsästystä.

Vierailija
151/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiainen84: mä oon niin hysteerinen nykyään, että voisin jopa harkita tota kotidobbleria muuten, mutta tiedän, että sen käyttö menis omalta kohdaltani ihan överiksi, joten suosiolla olen jättänyt sen laskuista pois. Tosin on mun mukaan yhdestä harjottelupaikasta jäänyt stetarit, jolla ainakin kummipojan sydänäänet kuuluivat loppuraskaudesta hyvin :D. Kaipa sitä on vaan opittava luottamaan, että vauvalla on kaikki hyvin, koska kovinkaan moneen asiaan ei sitten kuitenkaan loppu peleissä voi vaikuttaa, jos asiat on siihen suuntaan menneet...

Zoey: Mulla on ultra naikkarilla, aika kyllä täsmäis :D. On tosi kiva, että isäkin haluaa tulla mukaan ja varmaan hänelle vielä enemmän asia muuttuu siinä vaiheessa todeksi. Kiitos tosta body shop linkistä, täytyykin miettiä rasvailua tarkemmin. Vaikka nykyään kyllä tuntuu olevan niin, että teki miten tahansa, aina joku asia saattaa vaikuttaa vauvaan tavalla tai toisella...

Ällötys palasi tänään muistuttamaa taas olemassa olostaan, koko aamupäivä töissä meni aikaslailla kiukkuisissa, väsyneissä ja ällöissä tunnelmissa, onneksi siitä kuitenkin on jo selvitty ja taitaa sänky kutsua heti tän jälkeen.

Vierailija
152/166 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto on onneksi päättynyt, päättyi jo maanantaina, mutta tilalle on tullut kamala lonkkakipu joka pahenee etenkin jos pitää istua (mulla on istumatyö). Että sairaslomallehan tässä pian päästään tällä menolla..!??

Neuvolan terkka lupasi mulle jo eiliselle ajan ultraan, mutta en päässyt töideni takia. Varmaan pääsen tänään sillä siellä on joku toinenkin äiti menossa tarkastuskäynnille. :) Ihan hyvät fiilikset, vähän vaivainen olo, että kaippa tässä paksusti voidaan... toivottavasti.

Kiitokset kaikille tsempistä! :) Lämmitti ihanasti mieltä, sillä maanantaina oli kyllä niin p****:a päivä... että ei aikoihin ole ollut.

t. k@hden +1 äippä...

Vierailija
153/166 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeen en ole täällä ehtinyt käymään. Normaali arki on pitänyt taas hieman kiireisempänä. Kiirus on ollut hyvä asia, koska aika menee nopeammin, eikä tarvitse koko ajan miettiä niin hitaasti saapuvaa ultrapäivää. Vielä pari viikkoa odottelua.

Olo on ollut hieman parempi, mutta edelleen kuvotus vaivaa etenkin aamuisin ja öisin. Onko kenelläkään vinkkiä, miten tuon yöpahoinvoinnin saisi vähenemään? Vessareissun jälkeen valvon puolesta tunnista pariin tuntiin, kun ei kuvotuksen vuoksi pysty nukahtamaan uudestaan. Yöllä tosin en ole lähtenyt syömään juuri mitään. Voi olla, että se auttaisi, mutta sitten alkaa närästys :D Noh, onneksi tämä on vain väliaikaista :)

Vatsa on ollut turvoksissa, mutta vanhat farkut menevät vielä jalkaan. Kotona tosin olen mielummin esim. kollareilla. Ei purista ja hankaa. Mä olen joutunut rasvailemaan itseäni koko ajan, koska iho on todella kuiva ja kutiseva varsinkin näin pakkaskeleillä. Rasvaa kuluu paljon! Oon käyttänyt apteekin hajusteettomia tuotteita. Aamulehdessä oli muuten toissa viikonloppuna juttu kemikaalien vaikutuksista sikiöön. Siinä jutussa ainakin suositeltiin hajusteettomia tuotteita.

rv 10 tai 11

Vierailija
154/166 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan taas rauhallisin mielin, kohdussa voidaan hyvin, kasvettu ollaan viikkojen mukaisesti ja kauhea touhu oli päällä. :) Huoh, mikä helpotus.

Ensi viikolla taas lääkäri ultra, sitten hän ehkä osaa paremmin sanoa, että mikä siellä vuoteli, mutta sikiöön se ei ainakaan ole vaikuttanut.

Vointeja kaikille!

t. k@hden+1 äippä rv 11+3

Vierailija
155/166 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hujui =) Melkein tuli tupla sydämen tykytykset, kun lääkäri ensin epäili, että olisi kaksoset. Yksi pienokainen siellä kuitenkin uiskenteli ja pieni sydän sykki hurjasti! Onnellinen olo, kun toistaiseksi kaikki näytti olevan ok. Lääkäri vain sanoi, että ikäisekseen paljon pienempi, mutta kehitys vastaa kuitenkin viikkoja.

Töissä sain kerrottua asiasta, ja olin melkein purskahtaa itkuun, kun pomo suhtautui uutiseen niin iloisesti. Olin varma, ettei olisi ottanut asiaa niin hienosti. Turhaa pelkäsin!

Kerrassaan ihana päivä ollut. Ainoana harmaana pilvenä se, ettei mies päässyt mukaan ultraan. No niskapoimu-ultrailua odotellessa. Sehän lienee parin viikon sisällä kuitenkin =)

Masua turvottaa ihan sikana, ja minun iho on aivan järkyttävässä kunnossa. Pitää vissiin alkaa iltaisin rasvailemaan, kun iho on tosi kuiva ja kireä :(

10+2

156/166 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moissan!

Kävin tiistaina ultrassa ja yksi siellä löytyi (ONNEKSI!). Laskettu muuttui 16.9 ja ensi viikolla uudelleen kun oli vasta 36mm niin ei saanut katsottua niskaa.

Meidän vauva on nimeltään Salama mcQueen ja toisinaan Puppe, se riippuu ihan päivästä :)

Tää alkaa olla jo sietämätöntä tää lantiopaine, toivottavasti kohta helpottuu. Himot on kanssa lisääntynyt paljon, etikkapunajuuret ja jäiset mansikat, NAM! :D

Mulla on myös vatsaniho iha kuiva, kutiaa koko aika.

On se hyvä että on valmiiksi paksu niin ei tarvitse housuja uusia :) Mutta rintsikat piti jo hakea isommat. Ensi viikon ultraa ja ensimmäisiä liikkeitä odotellessa. Edellisessä raskaudessa tunsin viikolla 13.

10+6

Vierailija
157/166 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana vielä körötellään! Ultra oli kiva kokemus, kaikki oli hyvin ja turvotusta vain 0,8mm, joten ei lähdetty enempää seulomaan. Hoitaja käski ehdottomasti kiertää kaukaa kaikki nettipalstat, jotka pelottelee meidät hermoraunioiks, vaikka useimmiten kaikki on hyvin kuitenkin :)

Liikkeitä kovasti täälläkin odotellaan, eilen illalla maatessa tuntui kuin joku paijais sisältä. Pyöris tai jotenkin.. Ihana pömppö, tuubit joutu hankkimaan, et sai paidoille lisää helemaa :D

Helmi-Olivialle, mun LA on 1.9

Voikaa kaikki ihanasti ja paksusti :)

linnea2003 13+0

Vierailija
158/166 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänää taas ultrassa, kaikki oli hyvin ja vastasi nyt viikkoja! :) Siellä se vilkutteli meille ja meni kauheeta vauhtia, IHANAA!!! Eli meidän "Kertulla" on LA 11.9! Et muuttui hieman... Kätilö joka ultras tällä kertaa niin muisti meidät viime kesältä :D mä kyl yritin miettii et oliks se auttamassa esikoistani maailmaan, mutta en ollut ainakaan vauvakirjaan merkannut.. mut luultavasti oli.. :D

Herkut on maistunut täällä, en uskalla käydä vaa`alla, mutta en jaksa kyllä stressatakaan... ihan sama, mä nautin nyt tästä mun viimeisestä raskaudestani ihan kympillä! :) Ensvuoden heinäkuuhun pitää sitten päästä hääkuntoon! ;D morsian dieetille siis, mutta ei niitä tartte nyt murehtia! :)

Liikkeitä kovasti täälläkin odotellaan... :)

koitetaan jaksella vielä, loppukesästä me toivotaan ettei vauvat potkis niin paljoo ku kylkiluut murskana.. ;)

Mimmi ja kerttu 11+4

Vierailija
159/166 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

K@hden äippä: Olipa helpottavia uutisia :). Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin.

Ihanaa myös lukea ultra kuulumisia. Meillähän se ultra on vasta ensi viikon torstaina, mutta toivottavasti uutiset on yhtä positiivisia kuin teillä muillakin :).

Pahaolo palasi sittenkin takaisin, vaikka luulin siitä jo päässeeni... Tällä viikolla on enemmän ja vähemmän ollut pahaaoloa, jos aamu ja päivä sujuu hyvin, niin se kostautuu viimeistään illalla... Mutta ehkä se tästä...

Mä olen viimeiset pari viikkoa käyttänyt lähinnä kotihousuja tai sitten toppahousuja, joten ei ole mitään aavistustakaan, mahtuuko farkut enää päälle :D. Töihinkin olen ilmojen takia suosiolla mennyt toppikset päällä..

Vierailija
160/166 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soitettiin lehtitalosta ja tarjottiin Vauva-lehteä, onko tilaamisen arvoinen? Ei ainakaan pahan hintainen, 35e vuosikerta + joku hoitolaukku matkaan ? Sanoin, että mietin vielä.

Eli te kokeneemmat, mikä lehti on paras sisällöltään jos sellaisen intoituisi tilaamaan?

Ja minulla myöskin pahaolo tekee uutta tulemista, eilen piti ihan käyä yökkimässä pöntöllä, mitä ei ole aiemmin tarvinnut tehdä. Onneksi nyt alkoi viikon talviloma, saa hengähtää ja käydä rauhassa uusimassa housuvarastoaan :)

Nyt siis 12+3...