Tupakoivien koululaisten jahtaaminen POLIISILLA? Mitä mieltä olette?
Mikä ilmio?
On menty liian pitkälle. Osoittaa, että kouluissa on rekseinä / apurekseinä ääliöitä!
Ennen kyllä koulusta sai potkut jos tupakoi ja mun faijani oli yksi sellainen.
Mutta, että poliisi-ilmoitus...Huh, huh...
Kommentit (28)
no kun mä kysyin koulutuksessa poliisiltä tästä, hän sanoi että heidän kiinnostus asiaan on tasan 0. Ja hekään eivät voi mennä penkomaan reppuja tms ilman lupaa. Ei myöskään opettajilla.
Alaikäiset saavat pitää hallussaan tupakkatuotteita, mutta se käyttäminen on rangaistava teko. Siksi se reppujen kaiveleminen on kaiken lisäksi ihan turhaa.
mutta vaikka ruumiintarkastusoikeutta ei tässä rikkeessa ole, NÄKYVILLÄ olevat tupakat ja tupakointivälineet pitää takavarikoida ja sakko antaa.
erehtyy tupakkaa polttamaan.
Säälin niitä lapsia joiden mielestä he eivät voi mitään jos lapsi polttaa tupakkaa.
Näitä kyseisiä pentuja oli useaan otteeseen varoitettu koulun puolesta koulun alueella polttamisesta.
Näitä kyseisiä pentuja oli useaan otteeseen varoitettu koulun puolesta koulun alueella polttamisesta.
Ihmettelin kauan mistä iso osa tänne tehdyistä aloituksista saa kipinänsä. Eilen luin ensimmäistä kertaa elämässäni ilmaisjakelulehdet, eli Turkulaisen ja Aamuset sekä Pirkka-lehden liitteineen.
Aukeni av-mammojen pieni maailma.
Surin sitä hetken.
Sitten lähdin pulkkamäkeen.
Ei näin. Ei missään nimessä näin.
Mun puolestani tupakoivia lapsia saa jahdata vaikka palokunnan avulla jos se jotain auttaa.