Nyt menee noloksi... litisee..
Nyt on ihan pakko kysyä, onko muilla kokemuksia. Aina oviksen aikana halut nousee ihan kympillä. Miten se sitten näkyy? Näkyy kyllä päällepäin tai jotenkin vaan tuntuu, että sen aistivat muut ympärillä olevat. Ja huom, vaikka olen nainen, niin joskus on tuntunut, että joku nainenkin sen jotenkin vaan aistii.
Ja miehiltä tulee katseita, pitkiä katseita. Enkä itse voi olla joskus katsomatta takaisin, pitkään.. On vaan itselläni silloin yksinkertaisesti sellainen olo, että on haluttava ja seksikäs. Jos joku nyt ymmärtää, vaikea selittää tätä.
Mutta siis ihan yhden miehen nainen tosiaan olen.
Mutta tämä on se nolo, sen KUULEE. Käyn nimittäin niin kierroksilla silloin, että olen märkä koko ajan. Ja silloin litisee! Siis kävellessäni saattaa kuulla sen litinän! Ihan hillittömän noloa!
Miestä huvittaa, että okei, kohta pääsee pukille.
Mutta kävele sitten ruokakaupassa housut märkänä ja litisten ja vielä vauvan kanssa!
Löytyykö muita naisia samassa tilanteessa?
Ja kyllä kiinnostaisi tietää, miten te miehet reagoitte tähän? N37
minulla ei niinkään litise, mutta valun ovulaatiolimaa runsaasti. Kiihostusnesteet tulvahtavat, jos joku mies vaan kävelee ohi ja kaikenlisäksi haistan ovulaation aikaan erityisen hyvin miesten ominaistuoksut. Onneksi ei valu koko päivää, ainoastaan, jos on miehiä lähellä. Toisten perään voisin ihan hyvin lähteä, kun tuoksuvat niin kutsuville, toiset lähinnä vain noteeraan tyyliin ihankiva.