Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jolla tulee aina nopeasti

Vierailija
04.05.2015 |

Onko sinulla tuollainen mies tai oletko itse? Mietin, että miten paljon mies saa seksistä jos laukeaa sekunneissa? Tai harmittaako se häntä?

Minulla on miesystävä, joka tulee suurinpiirtein muutamalla työnnöllä. Minua se ei varsinaisesti haittaa, koska hän on loistava suuseksissä. Mutta mietin asiaa hänen kannaltaan. Onko mitään keinoja, joilla yhdyntää voisi pitkittää?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua naisena kiinnostaisi hittojakaan miltä minuuttikikkelistä tuntuu, kun masturboi itseään minulla muutaman työnnön ajan. Sellainen touhu loppuisi alkutekijöihinsä. Lähettäisin miehen etsimään uutta uhria neuroottisen munansa kanssa... Hrrr..

Vierailija
2/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:11"]Eipä minua naisena kiinnostaisi hittojakaan miltä minuuttikikkelistä tuntuu, kun masturboi itseään minulla muutaman työnnön ajan. Sellainen touhu loppuisi alkutekijöihinsä. Lähettäisin miehen etsimään uutta uhria neuroottisen munansa kanssa... Hrrr..
[/quote]
Saat asian kuulostamaan siltä kuin mies tekisi sitä tahallaan tai että se olisi helposti korjattavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mainsin tulla muutamassa minuutissa. 30 ku tuli mittarii ni ruvennu kestää ihan älyttömiä, tosin tuon pidätyksen oppii aikanaan. Jopa tunnin sessioita menee hyvin ja uus muija on tyytyväinen...

Vierailija
4/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin mies ejakuloi niin sitä parempi. Tylsistyisin jos pitäisi ukon antaa jyystää tunti tolkulla. Vain nopeat elävät ja tämä pätee nussimisessakin!

Vierailija
5/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se muuten johtuu että mies tulee minuutissa? Oma mies on tällainen ja enää ei jaksa edes kiinnostaa seksi kun se on niin huonoa. Olen ehdottanut että kokeilisi masturbointia muutamaa tuntia ennen h-hetkeä, mutta hänellä kuulemma häviää kiinnostus seksiin, jos on juuri saanut. :-(

Vierailija
6/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:11"]Eipä minua naisena kiinnostaisi hittojakaan miltä minuuttikikkelistä tuntuu, kun masturboi itseään minulla muutaman työnnön ajan. Sellainen touhu loppuisi alkutekijöihinsä. Lähettäisin miehen etsimään uutta uhria neuroottisen munansa kanssa... Hrrr.. [/quote] Saat asian kuulostamaan siltä kuin mies tekisi sitä tahallaan tai että se olisi helposti korjattavissa.

[/quote]

Niin, katsos, elämä on lyhyt. Liian lyhyt siihen, että alkaisin terapoimaan jotain minuuttimunaa ja itse vain haaveilisin kunnon kyydeistä oikealla kalulla ja lohduttautuisin naurettavasti itsepetoksella "no, onhan hän ihan hyvä nuolemaan pillua!" Siskot, uskaltakaa vaatia! ;)

Vierailija
7/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulla tuollainen mies. Omakotitalo ja kolme ihanaa lasta ja ihana mies. Jätänkö sen nyt ja menen etsimään kunnon munaa???

Vierailija
8/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jotain oikeitakin vinkeejä? ap

Vierailija
9/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panisitte vaikka pari kertaa päivässä,bei tule niin helpolla,

Vierailija
10/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:11"]Eipä minua naisena kiinnostaisi hittojakaan miltä minuuttikikkelistä tuntuu, kun masturboi itseään minulla muutaman työnnön ajan. Sellainen touhu loppuisi alkutekijöihinsä. Lähettäisin miehen etsimään uutta uhria neuroottisen munansa kanssa... Hrrr.. [/quote] Saat asian kuulostamaan siltä kuin mies tekisi sitä tahallaan tai että se olisi helposti korjattavissa.

[/quote]

Niin, katsos, elämä on lyhyt. Liian lyhyt siihen, että alkaisin terapoimaan jotain minuuttimunaa ja itse vain haaveilisin kunnon kyydeistä oikealla kalulla ja lohduttautuisin naurettavasti itsepetoksella "no, onhan hän ihan hyvä nuolemaan pillua!" Siskot, uskaltakaa vaatia! ;)

[/quote]

Asia on kyllä sillä tavalla, että jokainen huolehtii orgasmistaan ihan itse.

Opetelkaa nauttimaan hetkestä.

Vierailija
11/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko, tahtoisin kestää mutta minuuttimuna on kuuma

Vierailija
12/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

Eikö mies ole sinulle mitään muuta kuin pelkkä muna? Persoonalla ei väliä, kunhan muna takoo?

Vierailija
13/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:23"]

Noh, mulla tuollainen mies. Omakotitalo ja kolme ihanaa lasta ja ihana mies. Jätänkö sen nyt ja menen etsimään kunnon munaa???

[/quote]

Ajattelusi on vähän päälaellaan. Hahhah! Vai pakotikko joku hankkimaan omakotitalon ja kakarat minuuttimunan kanssa? Toisinkin olisi kai voinut valita...

Vierailija
14/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen kuin hän tulee sisään tai on tullut sisääsi anna järkyttävä isku kiveksille. En usko, että hän pystyy laukeamaan ihan heti tahi minuuteissa tai sitten hän on melkoinen sankari.

Isku munan päähän, siihen kovettuneeseen paisuvaiseen hillitsee haluja suuresti, mutta siihen ei sitten niin kamalasti sitä voimaa. Saattaa seisokki hävitä kokonaan.

nämä pari vinkkiä nyt aluksi

Vierailija
15/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen kuin hän tulee sisään tai on tullut sisääsi anna järkyttävä isku kiveksille. En usko, että hän pystyy laukeamaan ihan heti tahi minuuteissa tai sitten hän on melkoinen sankari.

Isku munan päähän, siihen kovettuneeseen paisuvaiseen hillitsee haluja suuresti, mutta siihen ei sitten niin kamalasti sitä voimaa. Saattaa seisokki hävitä kokonaan.

nämä pari vinkkiä nyt aluksi

Vierailija
16/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä miehellä on tuota ongelmaa. Ihan nyt ei muutamalla työnnöllä tule mutta on herkässä ja paneminen tästä syystä hieman ärsyttävää kun täytyy joka työnnön jälkeen pitää taukoa. Mutta siis meillä myös sama ettei mies halua runkata eikä siis sitä tee. Seksiä on n. 2xvko joten tästäkin syystä sitten herkkä. Meillä auttanut pitkä esileikki. Eli imen ja runkkailen miestä tulemisen partaalle useamman kerran niin se herkkyys jossain vaiheessa katoaa ja kestää sitten kauemmin itse yhdynnässä. Erektiolääkkeistä saattaa olla myös apua. Sitä en sitten tiedä kannattaako välttämättä tässä ongelmassa käyttää mutta apua niistä ainakin minun miehellä oli tuohon herkkyyteenkin. :)

Vierailija
17/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:11"]Eipä minua naisena kiinnostaisi hittojakaan miltä minuuttikikkelistä tuntuu, kun masturboi itseään minulla muutaman työnnön ajan. Sellainen touhu loppuisi alkutekijöihinsä. Lähettäisin miehen etsimään uutta uhria neuroottisen munansa kanssa... Hrrr.. [/quote] Saat asian kuulostamaan siltä kuin mies tekisi sitä tahallaan tai että se olisi helposti korjattavissa. [/quote] Niin, katsos, elämä on lyhyt. Liian lyhyt siihen, että alkaisin terapoimaan jotain minuuttimunaa ja itse vain haaveilisin kunnon kyydeistä oikealla kalulla ja lohduttautuisin naurettavasti itsepetoksella "no, onhan hän ihan hyvä nuolemaan pillua!" Siskot, uskaltakaa vaatia! ;) [/quote] Idiootti. Oikeasti olet ihan hirveä lehmä. Toivottavasti kukaan mies ei suhun kajoa.

[/quote]

Taisi perseesikin revetä pelihousujen myötä, kun noin suutahdit! Niin, ymmärrän että se aiheuttaa sinussa kateutta, jos minuun kajoaa joku normaali mies, joka pystyy naimaan normaalin ajan laukeamatta sätkien kuin joku 15-vuotias teinipenikka. Oikein nautinnollisia minuutteja sinulle minuuttimunasi parissa!

Vierailija
18/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan luuserit laukee alle 20min ja sellasiin tyytyy vaan kanssa luuserit

Vierailija
19/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Ajattelusi on vähän päälaellaan. Hahhah! Vai pakotikko joku hankkimaan omakotitalon ja kakarat minuuttimunan kanssa? Toisinkin olisi kai voinut valita...
[/quote] Ei ole ajatteluni päälaelleen. Ihan tietoisesti valitsin tuon miehen ja hankin hänen kanssaan omakotitalon ja lapsia. Elämänkokemuksen tuomalla viisaudella pystyin miettimään mikä on tärkeää. Otan mieluummin rakastamani ihanan miehen kuin pitkään tökkivän munan. Ja joo joo, sinä olet niin onnekas että saat molemmat : )

Vierailija
20/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:01"]

Vaan luuserit laukee alle 20min ja sellasiin tyytyy vaan kanssa luuserit

[/quote]

Näin on marjat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi