Husein Mohammed: "Kaikesta suomalaisuudesta ei tarvitse luopua."
Husein Mohammed: "Kaikesta suomalaisuudesta
ei tarvitse luopua."
YLE1 juuri äsken.
Kuinka jaloa. Miten joku ulkomaalainen edes kehtaa sanoa moista :(
Kommentit (94)
miten yhden tummahipiäisen miehen sanomiset saa sinut puolustamaan suu vaahdossa suomalaista oikeuslaitosta, jonka antamat tuomiot ovat jossain toisessa ketjussa herättäneet ääretöntä ärtymystä?
Kyllä mun mielestä Suomessa voitaisiin luopua mm. suomalaisesta oikeuskäytännöstä tuomita raiskaus- ja väkivaltarikoksista pään taputuksilla ja pitää humalatilaa lieventävänä asianhaarana, suomalaisesta kasvojen menetyksen pelosta joka saa esim. poliitikot valehtelemaan sen sijaan että myöntäisivät tehdyn virheen, suomalaisesta bensa- ja energiakartellista jossa mikä tahansa syy kelpaa perusteeksi hinnan korotukselle, suomalaisesta jääräpäisestä jäkittämisestä ja vastahankaisuudesta kaikkia asioita kohtaan. Muutamia asioita mainitakseni.
Samoin toivon, että esim pizzerian poltosta jossa kuolee 3 ihmitä ja loukkaantuu vakavasti 5 ihmistä seuraisi kuolemantuomio, raiskauksista tuomitulle automaattinen karkoitus tai kuolemantuomio. Islamissa raiskauksesta tosin ei taida saada mitään monessakaan maassa, mutta murhapoltosta voisi jo jotain tullakin, etenkin jos tekijä olisi kristitty.
Ja mitä vitun väliä yhden merkityksettömän ihmisen kommentilla on?
Muuttuuko Suomi nyt vääjämättömästi muslimimaaksi yhden Husseinin kommenttien vuoksi? Muuttuisiko vaikka 98% muslimimaa Turkki kristityksi, jos minä sanoisin, että "saatte pitää osan kulttuuristanne" siellä lomalla käydessäni.
Joo, en vastaavan yhden Husseinin kommentin takia ala äänestämään persuja tai muitakaan vähempiosaisia.
Että muslimeilla on tiiviinä yhteisönä myös yhtenevät mielipiteet. Jos he ovat suomalaista kulttuuria tai uskontoperinnettä vastaan he voivat ryhmänä alkaa vaatia muutosta. Suomalaiset taas ovat mielipiteineen jakautuneita länsimaalaisia. Vastakkainasetteluvertauksesi ontuu, sillä muslimimaassa ei oteta kuuleviin korviin vieraskulttuurisen muutosehdotuksia. Sitä en tosiaan tiedä miksi tässä maassa nykypäivänä pitäisi.
Ja tämä tiedoksi etten ole rasisti tai edes maahanmuuttovastainen, tai EDES kulttuurirasisti. Olen kylläkin kiinnostunut säilyttämään omien juurieni maan kulttuurin, sen katoavia osasia kun joutuu jo nyt pelastamaan ja suojelemaan.
Muslimimaissa he osaavat pitää puolensa, täällä tarjotaan itsensä ovimatoksi kun suuri idän kansa vähän älähtää.
Tarkoitatko, että jos vaikka Iranissa kiellettäisiin kristinusko, pikkuriikkisen Suomen tulisi kieltää islam iranilaisilta maahanmuuttajilta, joilla tuskin on tekemistä oman maansa teokraattisen hallinnon kanssa? Kenties tulivat juuri sitä islamismia pakoon Suomeen. Islamismi ei sitten ole synonyymi islamille. Vain pieni osa muslimeista on islamisteja.
Toisekseen, muslimit eivät TODELLAKAAN ole kiinteä ja yhtenäinen ryhmä. Jos olisivat, maailma olisi todella erilainen nykyään ja muslimimaat myös paljon kehittyneempiä taloudellisesti ja muutenkin (ja voitokkaaampia aiemmissa sodissa vaikkapa Israelia vastaan). Eri maiden muslimit ja shiiojen ja sunnien lahkot vihaavat toisiaan, eivätkä kykene minkäänlaiseen yhteistyöhön.
Päivän paras läppä! Mä olisin tuon nähdessäni vain nauranut. Kyllähän sen tietää, että suomalaiset nuoret sen on itse sinne kirjoittaneet :DD
Arvaan että siihen on syy.
Etkä sä nyt oikeasti osaa mennä ylen areenaan katsomaan sitä? Voimala oli ohjelman nimi. Kerro sitten sunkin kieroutunut mielipide tänne.
Päivän paras läppä! Mä olisin tuon nähdessäni vain nauranut. Kyllähän sen tietää, että suomalaiset nuoret sen on itse sinne kirjoittaneet :DD
Joo, tosi kiva. Paras olisi jos muslimit painuis koko maapallolta vittuun, maapallon syöpä.
jaksa ruveta katsomaan tunnin ohjelmaa jonkun yksittäisen kommentin takia. Mä vedän omat johtopäätökseni siitä että konteksti on näin huippusalainen =)
valehtele ihan niin paljon kuin haluuat, sehän kuuluu islamiin keskeisenä osana.
persuilla ja islamilla on jotain konkreettisesti yhteistä:).
Ei minulla ole islamin kanssa tekemistä - tai muidenkaan uskontojen, mutta en ymmärrä, miten jotkut suu vaahdossa vauhkoontuvat 0.7% kansanosan olemassaolosta. Kyllä se minulle osoittaa aikamoista itsetunnon puutetta - johon moni persu nimenomaan näyttää olevan taipuvainen.
Ei tässä meillä hätää ole, ota iltalääkkeet tai pari bisseä ja goodnight:)
tai pari bisseä ja goodnight:)
Semmomsta se on, bissen vetoa. T. akateeminen jolle ajatus on kovin vieras
Joo, tosi kiva. Paras olisi jos muslimit painuis koko maapallolta vittuun, maapallon syöpä.
Saanen esitellä yllä tyypillisen perussuomalaisten kiihkottoman ja älykkään edustajan.Isänmaan toivo, leijonamerkin kunniakas kantaja, kansainvälisesti kokenut, moraalisesti oikeaoppinen ja rohkea Suomen itsenäisyyden puolustaja. Kyllä isoisät haudassaan nukkuvat paremmin kaltaistesi einsteinien takia. Heil vaan:) Ja ethän unohda lääkkeitä.
valehtele ihan niin paljon kuin haluuat, sehän kuuluu islamiin keskeisenä osana.
persuilla ja islamilla on jotain konkreettisesti yhteistä:).
Ei minulla ole islamin kanssa tekemistä - tai muidenkaan uskontojen, mutta en ymmärrä, miten jotkut suu vaahdossa vauhkoontuvat 0.7% kansanosan olemassaolosta. Kyllä se minulle osoittaa aikamoista itsetunnon puutetta - johon moni persu nimenomaan näyttää olevan taipuvainen.
Ei tässä meillä hätää ole, ota iltalääkkeet tai pari bisseä ja goodnight:)
enkä käytä alkoholia enkä kuulu mihinkään kirkkoon. Minulla ei ole yksittäisiä muslimeja vastaan mitään, töitäkin teen heidän kanssaan joka päivä, mutta kun kukaan ei pysty erottelemaan normaalia täyshullusta muslimista kuten ei pystynyt aikoinaan erottaman kivaa natsia täyshullusta natsista, ymmärrätkö? Voisin lyödä aika paljosta vetoa, että olet yh, jonka ex on joku pizzeriatyöntekijä tms tot luuserimuslimi ja niitä riittää.
Tampereen Hervannan puistokopissa luki noin. Sano yksikin syy, miksi suomalainen nuori olisi noin kirjoittanut?
Joo, tosi kiva. Paras olisi jos muslimit painuis koko maapallolta vittuun, maapallon syöpä.Saanen esitellä yllä tyypillisen perussuomalaisten kiihkottoman ja älykkään edustajan.Isänmaan toivo, leijonamerkin kunniakas kantaja, kansainvälisesti kokenut, moraalisesti oikeaoppinen ja rohkea Suomen itsenäisyyden puolustaja. Kyllä isoisät haudassaan nukkuvat paremmin kaltaistesi einsteinien takia. Heil vaan:) Ja ethän unohda lääkkeitä.
Peukku!
Tampereen Hervannan puistokopissa luki noin. Sano yksikin syy, miksi suomalainen nuori olisi noin kirjoittanut?
myös miljoona syytä miksi muslimi olisi sen voinut kirjoittaa. Vaikka haettuaan töitä tuhannetta kertaa, turhaan. Siis jotain parempaa hommaa kuin lakaisukoneen kuljetusta, sellasta jossa hakemus joutuu roskikseen jo ennenkuin aleteaan valitsemaan, nimen perusteella.
Ette kovin helpolla usko tai opi. Voisiko joku teistä kahdesta säälittävästä muslimipatjasta kertoa mistä te revitte jokaiseen keskusteluun Persut? Miten poliittinen puolue liittyy mihinkään?
Ja täällä Herwoodissa taitaa pian olla enemmän huiviksia ja heidän ravintoloitaan kuin suomalaisia ja heidän yrityksiä.
pohe taitaa olla melko lähellä Suomen kansainvälisintä koulua, jos ei ole?
Kaikkea suomalaisuutta ei tarvitse kadottaa.
Pidetään vihaa työttömiä ja sosiaalipummeja kohtaan. Vihataan myös maahanmuuttajia. Kunhan muistetaan mitä HERRA sanoo.
Näin on HERRA sanoo ja suomalaiset toimii tai ei toimi, mutta tottelee. Kiltillä omalla aralla tavallaan.
Ette kovin helpolla usko tai opi. Voisiko joku teistä kahdesta säälittävästä muslimipatjasta kertoa mistä te revitte jokaiseen keskusteluun Persut? Miten poliittinen puolue liittyy mihinkään?
urpo aina lisää perään "ovelasti" lauseen. Voi että! Olette saaneet silmäni aukeamaan! Nyt minäkin äänestän persuja!
Eeeehehehehehe tällä palstalla sais kyllä nauraa jollei toi olis samalla niin itkettävän tyhmää.
myös miljoona syytä miksi muslimi olisi sen voinut kirjoittaa. Vaikka haettuaan töitä tuhannetta kertaa, turhaan. Siis jotain parempaa hommaa kuin lakaisukoneen kuljetusta, sellasta jossa hakemus joutuu roskikseen jo ennenkuin aleteaan valitsemaan, nimen perusteella.
Kun aina jaksatte selittää tuosta työllistymisestä niin oletko koskaan palkannut ihmisiä? Niin et ole kun makaat perse pystyssä kotona sohvalla, räkäpallo sormien välissä, rintojen alla viikon kuonat ja perseessä neekeripalloja. Niin Suomessa on 10 %:n työttömyys, suurin osa korkeasti koulutettuja maahanmuuttajiin verrattuna, joille monelle lukutaito on jo saavutus. Miksi yksikään firma palkkaisi esim muslimin, jonka ainut koulutus voi olla Talibanleirin terroristikoulutus tai yleensä heillä ei ole mitään koulutusta. Kyllä kuule ne digitaalitekniikan insinäärit, lääkärit, ohjelmistosuunnittelijat, ekonomit löytävät työtä, oli minkä maalainen tahansa, eikö niin?
Hieno taktiikka vähätellä asiaa :) Jos joku persu olisi sanonut yhtä loukkaavan kommentin muslimeista niin voi helvetti kun säkin kiljuisit täällä suu vaahdossa niin, että läskit vaan heiluu. Aika pirun rasistinen kommentti väittää lähes 20 %:a vähempiosaisiksi samalla kun Suomen kuvalehden tekemän tutkimuksen mukaan Perussuomalaisten kannattajat ovat toiseksi varakkain ja koulutetuin äänestäjäkunta Kokoomuksen jälkeen. valehtele ihan niin paljon kuin haluuat, sehän kuuluu islamiin keskeisenä osana.