Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein pitäisi hiukset leikkauttaa?
28.01.2011 |
Mulla ollut vuosia pitkät hiukset ja niitähän ei niin kovin usein tule leikkautettua, kun pelkkä tasaus parin kolmen kuukauden välein riittää pitämään nättinä. Varsinkin jos pitää enimmäkseen kiinni, niin ei sillä leikkauksella ole vaikutusta ulkonäköön.
Mutta kuukausi sitten leikkautin lyhyemmät hiukset. Jota kuinkin polkkapituiset ja sellaset epätasaiset ja kevennetyt.
Kuinka usein pitäisi käydä kampaajalla, että tämä luukki säilyisi nättinä?
Kommentit (2)
Itsellä on vähän tuollaiset kans, ja jos haluaa että se ei räjähdä totaalisesti niin 6 vko väliä on hyvä. 8 vkoa on jo liikaa.
Mitä lyhyempi, sen useammin :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla taitaa olla samanlaiset hiukset. Yleensä en ole ihan tyytyväinen heti kampaajalta tullessa, joten parin viikon päästä siitä olen tyytyväinen, sitä kestäâ ehkä kuukauden verran, sitten kestän seuraavat n. kaksi viikkoa ennen kuin tuntuu hapsuuntuneelta/ylikasvaneelta, mutta sitten on taas aika mennä uudestaan. Eli käyn suunnilleen jka toinen kuukausi leikkauttamassa. Minusta tuntuu, että siinä tarkoituksella "epätasaiseksi" leikkaamisessa on erilaisia tekniikoita. Jotkut parturit ovat leikanneet sen niin, että voi odottaa seuraavaa kertaa kuukauden kauemmin, toiset taas niin, että ei edes melkein ehdi kahta kuukautta olla vâlissä kun taas pitÄä mennä. Minulla pitkä tukka, missä aavistuksen verran kerroksia on ollut helppohoitoisin kampaajan suhteen, mutta nyt viime kertoina tukkaa on silputtu enemmän ja enemmän ja nyt on hiukan sellainen epâvarma tunne, että kumpi kannattaisi paremmin kasvattaa vai leikkuuttaa taas... En tiedä auttoiko, mutta näin minulla.