Miten kotimaanmatkailun verotus tapahtuu käytännössä?
Automaatit kuntien rajoille ja lipuketta kouraan?
Kommentit (10)
Yksi idioottihanke muiden lomassa.
Näperrellään ja askarrellaan, jotta saadaan 735.000 henkilöä nostamaan palkkaa julkiselta, vaikka jo puolet on liikaa. Paisunut julkinen on Suomen kansan talouden surma.
Muualla tuo on yleensä hoidettu niin että oman maan kansalaiset eivät joudu tuota veroa maksamaan. Tuskinpa tulee Suomeen, eiköhän suomalaiset saa maksaa tuplahinnan muihin nähden😂 nooh, loppuu ainakin se mun vähäinenkin matkustaminen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Muualla tuo on yleensä hoidettu niin että oman maan kansalaiset eivät joudu tuota veroa maksamaan. Tuskinpa tulee Suomeen, eiköhän suomalaiset saa maksaa tuplahinnan muihin nähden😂 nooh, loppuu ainakin se mun vähäinenkin matkustaminen Suomessa.
Taitaa olla laitonta se, että olisi eri maksut oman maan asukkaille ja muille. Ainakin kaikkia EU-kansalaisia pitää kohdella samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hotelli veloittaa pari euroa yöltä ja tilittää sen valtiolle.
Kuten todettu, idioottien puuhaa. Kaikkia vituttaa, eikä kukaan tienaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis tulee menemään niin että vain suomalainen maksaa tuon veron, ulkomaalaiset ei. Kaikki muukin toimii suomessa tuolla periaatteella.
Siten että koko matkailuala hyytyy ja loputkin firmat menee konkurssiin.
Olen luullut, että kotimaanmatkailusta on enemmänkin puutetta, kuin ylikulutusta. Ulkomaalaiset sitten ylikuluttavat Lapin kuntia.