Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet naiset: älkää nolatko itseänne häissä syöksymällä morsiukimpun kimppuun

Vierailija
27.01.2011 |

Olin viime kesänä häissä ja yllätyin tosi paljon siitä, että kun morsian heitti hääkimpun, niin sitä oli tavoittelemassa useampi sellainen nainen, joka oli eronnut.

Siis haloo. Se kimppu on tarkoitettu NAIMATTOMILLE naisille, ei eronneille. Moni eronnut tuntuu luulevan, että eron myötä heistä tulee taas naimattomia, mutta ei se nyt niin oikein mene... Naimaton ja eronnut ovat eri asioita ja sitä hääkimppua ei pidä tavoitella jos on eronnut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan pitää ensin olla naimisissa että saa avioeron... Ei kai joku nyt tosissaan käy vertamaan avoeroa avioeroon? Ovat nyt vähän kaksi eri asiaa.

Et sinä ole eronnut, sulla on vaan seurustelusuhde päättynyt. Eli voit siis jahdata kimppua :)

verrattsavissa pelkkään seurustelusuhteeseen VAIN SIKSI että suhdetta ei ole virallistettu maistraatissa tai kirkkoherranvirastossa? Aika huvittava toi sinunkin ajatusmaailma. Avoliitolla ja avioliitolla ei ole parisuhdetasolla mitään eroa. t. avoliitosta eronnut ja avoliitossa vaimona elänyt = kyllä, myös avovaimo on VAIMO

ole mikään VAIMO vaan korkeistaan tyttöystävä tai vakiopano!!!!

Vierailija
42/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt muijat..

mikä piru se sinä olet? Noin puhuu inoastaan sielun vihollinen. Vaikene ja ole hiljaa Jeesuksen nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen, jonka avioliitto on mitätöity naimaton? Koska eihän avioliittoa ole silloin ollut.

Vierailija
44/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vähän hämmensi avoliiton aikana sinne meneminen, onneksi mentiin sitten aika nopeasti naimisiin, niin ei tarvinnut hämmentyä käskyistä ja kehotuksista.

Minusta on hassua ja jopa ehkä vähän naurettavaa, jos sitä kimppua tavoittelee vuosikausia avoliitossa asunut ja muutaman lapsen äiti. Miellän tradition naimattomien naisten eli nykykielellä sinkkujen perinteeksi, ja sillä siis tarkoitan nimenomaan niitä, joilla ei ole lapsia. Mutta jos joku äiti sitä kimppua haluaa tavoitella, niin minun puolestani!

Vierailija
45/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoliitossa olevat eli SEURUSTELEVAT naiset voivat mennä sitä kimppua tavoittelemaan, koska sillä kimpun heitolla halutaan leikkimielisesti selvittää, kuka naimattomista naisista, siis sellaisista, jotka eivät ole vakiinnuttaneet suhdettaan, seuraavaksi menee naimisiin!

Myös sellaiset voivat, mennä joilla ei vielä ole poikaystävää.

Minä olen ollut vain sellaisissa häissä, joissa eronneet naiset ovat tajunneet seistä sivummalla kimppua heitettäessä, mutta näköjään eri ihmisillä on erilaisissa käytöstavoilla varustettuja tuttavia, kun tätäkin ketjua lukee.

Vierailija
46/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nolota yhtään.

Vierailija
47/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"säännöt" tähänkin kuolemanvakavaan leikkiin?

Heh, minä olen jotenkin mieltänyt, että se joka kimpun saa, on se "seuraavaksi häitä viettävä". Silloin tähän leikkiin voinee osallistua kaikki potentiaalit tulevat avioituvat. Joukkoon kuuluu siis neitsyet, naimattomat, eronnnet ja muut karanneet. Lasten lukumäärällä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
48/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen aina ajatellut, että kimpun kiinniottoon liittyy se ajatus, että se, joka saa kimpun kiinni, menee seuraavaksi naimisiin. Siksi luontevinta se on nimenomaan seurusteleville ja avoliitossa oleville, koska heidänhän häitään ympäristö odottelee, ei täysin sinkkujen.

Vierailija
49/49 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä pakotin kaikki naiset, joilla ei ole puolisoa, siihen sumaan. Siis myös mieheni silloin 76-vuotiaan (tosin vieläkin erittäin hyväkuntoisen) leskeytyneen isoäidin jonon jatkoksi. Eihän hän olisi halunnut, mutta sinne laitoin seisomaan.

Seisoi taka-alalla, eikä olisi edes halunnut, mutta niinhän siinä kävi, että kimppu lensi suoraan mieheni isoäidin käsille. (Siis olan yli heitin, enkä nähnyt, minne meni.) Ja meillä kaikilla oli aika hauskaa. Noh, eipä tuo ole vielä mennyt uudelleen naimisiin, vaikka sitä aina välillä kysellemme, josko jo suhlhasehdokkaita olisi tarjolla...