Paljonko insinöörin koulutuksen saaneella miehelläsi on kk palkka?
Haluan tietää onko oma mieheni palkkakuopassa :).
Kommentit (231)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 17:36"]
Olisi mielenkiintoista kuulla mistä hommasta tienaa 18 000/kk? Ulkomailla.
[/quote]
Johtotehtavista joihin edellytyksena masters tutkinto (di suomessa siis).
3400 €/kk suunnittelussa ja tää on oikee palkka.
5000euroa/kk. Mies on ollut alan töissä 12 vuotta, Diplomityön sai valmiiksi 6 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:26"]
4980
[/quote]
ja työkokemusta 5 vuotta ja valtion leivissä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:26"]
4980
[/quote]
ja työkokemusta 5 vuotta ja valtion leivissä.
[/quote]
Ja perus insinööri,ei diplomi
Niin, haluat tietää onko miehesi palkkakuopassa vai ehkä paremminkin ONKO ELÄTUSMAKSUIHIN ILMOITETUT TULOT LÄHELLÄKÄÄN OIKEITA ??? Ei tällä sivulla naiset kysele miesten etujen puolesta hyvää hyvyyttään hoh hohhh hoo....
[quote author="Vierailija" time="27.01.2011 klo 12:46"]
Haluan tietää onko oma mieheni palkkakuopassa :).
[/quote]
Miksi ihmeessä? Eiköhän tuo ole miehesi asia. Hän voi halutessaan tarkistaa asian liitosta. Ja joko kertoa tai olla kertomatta sinulle!
Itse olen elektroniikkainssi (AMK), mies ja Helsingissä. 8 vuotta alalla. Kuukausipalkka on 3400€. Tiedän olevani tuollaisessa 500€:n palkkakuopassa.
Toisaalta duuni on suht leppoisaa ja iisiä ja mitään palkattomia ylitöitä ei ole. Aikakin on sellainen, että uuden duunin löytyminen ei olisi mikään itsestäänselvyys.
AMK-insinööri, alle 2700 e/kk, samassa työpaikassa jotain 7 v.
Jos teidän miehet on insinöörejä ja palkkataso kiinnostaa, niin voivat katsoa liiton sivuilta. Siellä on tosi kattava joka vuosi uusittava tutkimus palkkatasoista eri aloilla ja erilaisissa tehtävissä.
Insinöörejä on niin monenlaisissa tehtävissä niin monenlaisilla aloilla, että suoraa vertailua on mahdoton tehdä.
Suunnitteluinssi, 4000€/kk. Tosin ei ole vielä valmistunut (opiskelee aikuispuolella), valmistumisen jälkeen saattaa noustakin. Työkokemusta 6 vuotta.
Mun insinöörimies saa n. 500€ työttömyyskorvausta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 14:15"]
[/quote]
Melko vähän. Eikö ole älynnyt liittyä kassaan ajoissa?
DI noin 42503 €/kk + asunto ja autoedut.....
vähän huvittavia nämä vertailut esim. lvi-sähkö ja rakennusteknisiä laskelmia tekevät inssit tienaavat paremmin ja kun taas tietoliikenne voi olla pieni tai todella iso siellä kun työn "vaatimus" tasoa ei ole niin helppoa sanoilla kertoa sen näkee vain tekemällä ja tuo palkkakuoppa juttukin. onko se oikeastaan vaimon asia narista miehelleen että tienaat liian vähän siinä työpaikassa :D joten nuo Elari maksut tässä tulevat mieleen.
3800 €/k, opistoinssi. Lounassetelit, liikunta- ja kulttuurisetelit ja puhelinetu. Mies on sanonut palkkaa naurettavan hyväksi verrattuna tehokkaaseen työaikaan, jota firmassaan kuulemma on päivässä max 5 tuntia. Lounastauko tasan tunnin ja kahvitauot 25 min / 2 kpl. Ei koskaan ylitöitä. Mä olen sairaanhoitaja ja palkka lisineen 2600 € / kk, vuorotyö, usein ylitöitä. Että se niistä miesten "raatamisista"...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 14:15"]
[/quote]
Melko vähän. Eikö ole älynnyt liittyä kassaan ajoissa?
[/quote]
Oli yrittäjä. Ei kuulunut liittoon. Ei kannattanut. Ei ollut varaa maksaa työeläkemaksua enempää kun 160€ kuussa. Jos olisi liitosta jotain rahoja halunnut enemmän kun tuo perus työttömyystuki olisi pitänyt maksaa parin vuoden ajan usea satanen enmmän työelämaksuja koska niiden mukaan ansiosidonnainen lasketaan.
työkokemusta 15 vuotta, NAINEN palkka 3200e joten minä tässä olen munattomana palkkakuopassa