Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö henkilö näkemään jostain onko omaa nimeä googletettu?

Vierailija
29.03.2025 |

Tällainen asia tuli mieleen että näkeekö tuollaista tietoa jostain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 

Vierailija
2/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet julkisuuden henkilö, ja nimeäsi googlataan paljon, niin kyllä pystyy. Päivän suosituimpia googlauskohteita listataan kyllä. Mutta tavis ei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy katsomaan, kun menee asetuksiin, ja katsoo "omat osumat" -kohdan, ja sieltä klikkaa "minua hakeneet". Tähän täytyy olla googlen tunnukset, ja olisikohan, että pitää olla myös plus-ominaisuudet hankittuna.

Vierailija
4/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy katsomaan, kun menee asetuksiin, ja katsoo "omat osumat" -kohdan, ja sieltä klikkaa "minua hakeneet". Tähän täytyy olla googlen tunnukset, ja olisikohan, että pitää olla myös plus-ominaisuudet hankittuna.

Huh jotain tällaista epäilinkin :o

Kiitos!

ap

Vierailija
5/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä instagram, fb, tiktok jne.?  Pystyykö niissä näkemään kirjautumattomat katselijat

ap

Vierailija
6/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein normihaun kuukkelilla vuosia sitten ja nieni tuli yhdessä ainoassa kohtaa esiin, eli allekirjoituksena eräässä nimikeräysessä erästä hanketta vastaan.Mihinkään muuhun vastaavaan en ole nimeäni laittanut joten eipä taida vastaan oma nimi tulla

Vierailija
7/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla tosiaan lisämaksulliset googlen palvelut, että pystyy hakemaan "minua hakeneet". Hyvä rahasampo.

Vierailija
8/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tein normihaun kuukkelilla vuosia sitten ja nieni tuli yhdessä ainoassa kohtaa esiin, eli allekirjoituksena eräässä nimikeräysessä erästä hanketta vastaan.Mihinkään muuhun vastaavaan en ole nimeäni laittanut joten eipä taida vastaan oma nimi tulla

Tätähän tässä tosiaan kysyttiinkin. 

Vierailija
9/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi tarkoittaa niitä hakijoita, joilla myös on googlen tunnukset käytössä. Pelkän IPn perusteella google ei voi tietää hakijaa.

akateemisessa maailmassa on käytössä hupaisa academia.edu, joka ilmoittaa käyttäjälle että someone has search for you in google and found you academia.edu page silloin kun joku toinen käyttäjä tulee omalle akademia.edu-sivullesi googlen haun kautta. Se osaa kertoa, missä päin maailmaa haku on tehty ja jos se tosiaan on rekisteröitynyt käyttäjä, mistä yliopistosta se on.

Vierailija
10/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainen nimi saa olla, että koko Suomesta ei löytyisi yhtään täyskaimaa. Mistäs ap voisi olla varma, että juuri häntä ollaan googletettu eikä jotain toista?

Vierailija
11/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin netti vastasi

Is it possible to know how many times my name has been googled? No, it is impossible to know the exact number of times your name has been googled, as search engines do not release this information.9.2.2024

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme