jos olet vauvan kanssa yksin kotona,uskallatko ottaa pari siideriä?
Kommentit (62)
kaljatölkillisen voisin juoda, mutta yleensä otan sen sit vasta kun lapset nukkuu. En näe mitään mieltä tissutella kotona. Jos haluan jotain ottaa niin järjestän lapsenvahdin ja lähden kylille.
Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.
Missähän kuplassa olet asunut, jos parin siiderin juomisessa on jotain omituista tai vastuutonta???
Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.
Missähän kuplassa olet asunut, jos parin siiderin juomisessa on jotain omituista tai vastuutonta???
missä ei käytetä alkoholia samaan aikaan kun hoidetaan lapsia. Vauva ja känninen ( edes lievästi)äiti ei sovi yhteen.
Haluan olla täysin raitis varmuuden vuoksi.
viimeksi olen juonut niin kauan aikaa sitten, että ei varmana hyvä heiluisi.
mieli tekis kyllä välillä maistella, mutta imetän vielä eikä meidän hienohelmalle kelpaa muu kuin tissi.
en muutenkaan tykkää juomisesta ja vauvoista yhdistettynä, mutta eipä kuulu mulle mitä muut tekee. autoa meillä ei edes ole, että ajokunnosta ei ole väliksi.
muutenkin olen enempi sellasta juon-humaltumis-tarkoituksella-tyyppiä, en oikeen osaa juoda yksikseni. ei siitä tuu sitten kun pahamieli, kun ei pääsekään minnekään ja on hyvä hihittelynousukas ja istuksiikin yksin olkkarissa. (ja kyl, miul on just noin huono viinapää:D )
Jos alkaa liikaa miettimään, että mitä kaikkea voi tapahtua milloinkin ja jättää sen takia asioita tekemättä, niin eihän sitä voisi tehdä enää mitään. Tarkoitan tällä myös kaikkea muuta kuin alkoholia.
kun ei vaan maistu nykyään. Mutta lasillisen voisin ottaa saunan jälkeen tai jos olen oikein fyysistä hommaa (lumityöt) tehnyt. Siitä en humallu ja olen hyvinkin ajokuntoinen sen jälkeen.
Joskus olen juonut lasillisen punaviiniä, se on minun viikonloppupaheeni, jos haluan oikein viettää viikonloppua. Hankin siis suolapähkinöitä ja juon lasin punaviiniä, ja jos mies ei ole kotona, saatan silti sen lasillisen juoda. Senkin jälkeen olen ajokuntoinen enkä humalassa. Juon sen lasillisen aina vasta, kun lapset ovat nukkumassa.
Mies suhtautuu alkoholiin rennommin ja saattaa juoda sitä lasten hereillä ollessakin. Tästä aina meillä väännetään.
outoa, että joku ei nauti alkoholia kotona
pitääkö siiderin juomiseen olla jokin syy?
mutta pari saunaolutta, nam!
AV:han on tunnetusti mustavalkoinen kanava; alkkis/täysraitis, ei mitään muita vaihtoehtoja:) Hauskaa viikonloppua, parilla sidukalla tai ilman! Ollaan vastuullisia ja hyviä äitejä.
minä olen tänään vauvan kaa yksin ja kävin juuri kaupasta 2 olutta. VAUVAN kansaa olin kaupassa:D Ja olutta kärryssä:D
Huomenna menen parhaan ystävän luo eli voimme rennosti ottaa viiniä ja jutella koko illan:) Iskä pitää vauvaa ja syöttää pumpattua maitoa:)
parista sidukasta?
jos tulette, niin neuvoisin olemaan juomatta kokonaan
uskaltaisin ottaa, jos en imettäisi. Olen imettänyt vauvoja, enkä osaa/jaksa/halua ajatella promillemääriä maidossa. Mut jos en olisi imettänyt, niin sitten. Eihän nyt kahdesta vielä humalaan tule.
Nyt lapset ovat isompia, alle kouluikäisiä kuitenkin. Ja kyllä saatan saunan jälkeen ottaa kaksi siideriä, enkä vielä siitä humallu. Minusta lapset voivat nähdä nk. normaalia alkoholin käyttöä tätä kautta. Jos se on kielletty hedelmä, kuten omassa lapsuudenkodissani aikanaan, silloin se voi houkuttaa liikaakin. Mielestäni terve ja järkevä suhtautuminen ok eli ei liikaa, mutta lasi-pari tai siiderin kaksi voi ottaa lastenkin aikaan.
Tietysti poikkeustilanteet huomioon ottaen esim. jos lapset sairaita ja olen yksin heidän kanssaan, en ota silloin jne.
mut mulla maitoa paljon pumpattuna:)
Olen päättänyt sen ettei meillä juoda lastan läsnäollessa.
Olen päättänyt sen ettei meillä juoda lastan läsnäollessa.
Käytännössä pari siideriä kyllä, mutta kolmas jäisi juomatta.
lähinnä alkoholitonta, jos maun takia haluaa ottaa.
Jos siihen saunan ja telkun päälle ottaa oikeaa siideriä, niin mulla ainakin puoli tölkkiä/tölkillinen toimii lähinnä nukahtamislääkkeenä. Pilkkiminen alkaa. Ei puhettakaan, että sen jälkeen tulisi enää valvottua. =)
tai syytä miksi en voisi niin tehdä.