Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos olet vauvan kanssa yksin kotona,uskallatko ottaa pari siideriä?

Vierailija
27.01.2011 |

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin olen vauvan kaa kahden ja varsinkin iltaisin isä haluaa pitää vauvaa, mutta kun olen kahden, voin ottaa kyllä pari Karhua:)

Vierailija
2/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 lasta ja nuorin on vauva-ikäinen. Joskus olen ottanut pari sidukkaan kun oon yksin ollut penskojen kanssa. Mä en enää imetä ja vauva nukkuu yöt. Jos jotain tapahtuisi niin taksia mä käyttäisin vaikka olisin selvinpäin, auto on silti en lähtis mihinkään päivystykseen omalla autolla ajelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman juomme miehen kanssa joskus ja voisin tehdä saman jos oisin vauvan kanssa 2taan

Vierailija
4/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juoda. Ja imettää myös. (Koska faktatietoon perustuen tiedän hysteerikkoja paremmin, ettei siitä ole mitään haittaa). Jos lääkäriin pitäisi mennä, Lastenklinikalle menisin muutenkin taksilla.

Moni vastaaja näköjään ei osaa ajatella alkoholia kuin humaltumis- tai tissuttelutarkoituksessa. Sääli.

Vierailija
5/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juoda. Ja imettää myös. (Koska faktatietoon perustuen tiedän hysteerikkoja paremmin, ettei siitä ole mitään haittaa). Jos lääkäriin pitäisi mennä, Lastenklinikalle menisin muutenkin taksilla. Moni vastaaja näköjään ei osaa ajatella alkoholia kuin humaltumis- tai tissuttelutarkoituksessa. Sääli.

Vierailija
6/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin juoda. Ja imettää myös. (Koska faktatietoon perustuen tiedän hysteerikkoja paremmin, ettei siitä ole mitään haittaa). Jos lääkäriin pitäisi mennä, Lastenklinikalle menisin muutenkin taksilla.

Moni vastaaja näköjään ei osaa ajatella alkoholia kuin humaltumis- tai tissuttelutarkoituksessa. Sääli.

Mä ainakin myönnän ihan suoraan että pikku nousuhumalaa sillä pikku tissuttelulla haen, en mitään muuta. Mä onneks saan sen ihan niistä parista sidukasta, en mä sitä pelkän maun vuoksi juo.

Vierailija
7/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.

Missähän kuplassa olet asunut, jos parin siiderin juomisessa on jotain omituista tai vastuutonta???

missä ei käytetä alkoholia samaan aikaan kun hoidetaan lapsia. Vauva ja känninen ( edes lievästi)äiti ei sovi yhteen.

ei olekaan kyse kännisistä. Mutta ainahan tänne joku eksyy, joka ei eroa ymmärrä...

Vierailija
8/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.

Missähän kuplassa olet asunut, jos parin siiderin juomisessa on jotain omituista tai vastuutonta???

missä ei käytetä alkoholia samaan aikaan kun hoidetaan lapsia. Vauva ja känninen ( edes lievästi)äiti ei sovi yhteen.

ei olekaan kyse kännisistä. Mutta ainahan tänne joku eksyy, joka ei eroa ymmärrä...

kun yritin tuon ylimääräisen lainauksen jättää pois...

Vierailija
9/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maun lisäksi se pikkuinen nousun tunne:)

Mutta nyt alkavat kommentit: miksi tarvitset elämääsi nousua alkoholin avulla, onko elämäsi tyhjää, oletko alkoholisti.

vastaus on: EI. minulla on monia asioita mistä nautin. yksi niistä on tämä kolmen siiderin tuoma mukava fiilis.

juu ja vauva on. lasken alkoholin palamisen ja sitten vasta imetän.

Vierailija
10/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti olet ottanut opiksesi, siis tuo on järkky määrä kenelle tahansa!

Vierailija
11/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina väännetään vääräksi se, ettei ota alkoholia lasten ollessa paikalla. Minä voin sen yhden lasillisen siideriä juoda, mutta ei siinä mitään väärää ole, jos joku sen jättää ottamatta. Humaltumista minäkään en hyväksy, jos lapsi on paikalla.

Vierailija
12/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen suurin osa vastaajista ovat , hmm, miten sen nyt sanoisin... tyhmänrohkeita!

On suorastaan typerää vetää siideriä ollessasi yksin kotona pienen vauvan kanssa! Sitten ihmetellään kuka niitä vauvoja tiputtelee lattialle ja paiskoo seinään, huoh.

Juupa juu, mittään en ole ottanu, hih. Pari siideriä saunassa, pah!

Vierailija
13/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen suurin osa vastaajista ovat , hmm, miten sen nyt sanoisin... tyhmänrohkeita! On suorastaan typerää vetää siideriä ollessasi yksin kotona pienen vauvan kanssa! Sitten ihmetellään kuka niitä vauvoja tiputtelee lattialle ja paiskoo seinään, huoh. Juupa juu, mittään en ole ottanu, hih. Pari siideriä saunassa, pah!

Vierailija
14/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalomme kellarikerroksessa. Lapsi siis aina mukana saunassa.

Otan siideriä yleensä saunassa ja vauvan kanssa kahdestaan saunominen ei ole kovinkaan rentouttavaa, joten on ne siideritkin jääneet vähemmälle, jos mä olen ollut lasten kanssa yksin.

Menee vähän ohis, mutta ettekö sauno koskaan lapsen nukkuessa? itse harrastan tätä useinkin, sekä miehen kans että yksin.

Vierailija
15/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui oikeestaan alkoholin käyttö, kun eka lapsi syntyi. Tai siis tietty jo raskaana ollessa oli 0-linja, joten ei enää tehnyt edes mieli vauvan syntymän jälkeen.

Ei tee vieläkään - ja nyt mun kuopus on jo kohta 6-vuotias. Nyt on mennyt sellaiset 11-vuotta tosi vähällä alkoholilla. Joskus otan ruoan kanssa lasin viiniä, kahvin kanssa joskus (harvoin) maistuu Baileys. Siinä se.

Vierailija
16/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina väännetään vääräksi se, ettei ota alkoholia lasten ollessa paikalla. Minä voin sen yhden lasillisen siideriä juoda, mutta ei siinä mitään väärää ole, jos joku sen jättää ottamatta. Humaltumista minäkään en hyväksy, jos lapsi on paikalla.

Kun aina tänne eksyy joku/joitakin, jonka mielestä se oikeasti kaksi siideriä on hirvittävän paha asia ja sitten ollaan jo vastuuttomia äitejä. En usko, että ketään haittaa, jos joku ei juo, mutta miksi nämä sitten ovat huutelemassa vastuuttomuutta niille, jotka voivatkin sen pari ottaa.

Juokaa tai olkaa juomatta, kunhan hoidatte lapsenne hyvin:)

Vierailija
17/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalomme kellarikerroksessa. Lapsi siis aina mukana saunassa.

Otan siideriä yleensä saunassa ja vauvan kanssa kahdestaan saunominen ei ole kovinkaan rentouttavaa, joten on ne siideritkin jääneet vähemmälle, jos mä olen ollut lasten kanssa yksin.

Menee vähän ohis, mutta ettekö sauno koskaan lapsen nukkuessa? itse harrastan tätä useinkin, sekä miehen kans että yksin.

vaikka mies ei olisikaan kotona, minä menen lasten kanssa saunaan. Vauva tosin toistaiseksi istuu kylppärissä sitterissä. Onhan se ammeen, sitterin ym. kellariin roudauksineen vähän suorittamista, mutta sen jälkeen se siideri äidille nimenomaan maistuu :)

39

Vierailija
18/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollainen määrä vaikuta mun vauvanhoitokykyihin millään tavalla.

Vierailija
19/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tarvitse siihen mitään SYYTÄ, pidän siiderin/viinin/oluen mausta ja rentouttavasta tunteesta.

Vierailija
20/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 4 annosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi