Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos olet vauvan kanssa yksin kotona,uskallatko ottaa pari siideriä?

Vierailija
27.01.2011 |

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikkaan voin ottaa, mutta yhdestä tulee jo hiprakkaan (vaikkakin vain hetkeksi) enkä luota itseeni täysin nostelussa ym.

Vierailija
22/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan siideriä yleensä saunassa ja vauvan kanssa kahdestaan saunominen ei ole kovinkaan rentouttavaa, joten on ne siideritkin jääneet vähemmälle, jos mä olen ollut lasten kanssa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja autoa jos olen juonut edes yhden, ja ajattelen että lapsen kanssa haluan aina olla ajokykyinen. Jos mies on kotona niin voin juoda max 2, sotä tosin on tapahtunut ehkä 2 kertaa ja lapsi on reilu 2v. :)

Vierailija
24/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi joku hätätilanne ja vaikka sinne päivystykseen lähtisi taksilla, niin haluaisin olla selvänä. Kaksi voisin ottaa ja olen ottanutkin pienellä välillä. Esim. saunassa yksi ja vähän myöhemmin ruuan kanssa toinen.

Vierailija
25/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan siideriä yleensä saunassa ja vauvan kanssa kahdestaan saunominen ei ole kovinkaan rentouttavaa, joten on ne siideritkin jääneet vähemmälle, jos mä olen ollut lasten kanssa yksin.

Menee vähän ohis, mutta ettekö sauno koskaan lapsen nukkuessa? itse harrastan tätä useinkin, sekä miehen kans että yksin.

Vierailija
26/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholitonta siideriä saatoin joskus ottaakin saunajuomana tai muuten vaan illalla. Sama maku mutta 0% alkoholia.

Vierailija
27/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös viinejä ja shampanjaa.Eikä tulis mieleenkään kirkkaita ruveta juomaan lasten aikana,miksi joisin????

Vierailija
28/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon niin harvoin, että jo yksi siideri tuntuu päässä. Toisesta olisin jo jonkinasteisessa humalassa. Muutenkin juon ainoastaan seuran vuoksi, vauva ei ole minulle ryyppyseuraa.

Vierailija
29/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen yksin lapseni kanssa! Ajattele jos tapahtuu joain ja pitäisi päästä nopeasti esim. lääkäriin/sairaalaan. Olispa nolo kun ei voi itse ajaa autoa tai lemuaa viinalle.

Hyi teitä jotka juotte kun olette yksin lapsen kanssa!

Vierailija
30/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saunon myös, kun vauva nukkuu. ja miehen kanssa nautimme kun saunomme YHDESSÄ vauvan nukkuessa. ja kun saunon yksin, otan sinne hyvän lehden ja siiderin:) ihanaa.

Vierailija
31/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunon kyllä silloin kun lapset (ja vauva) nukkuu. Laitan vauvan huoneeseen itkuhälyttimen vastaanottimen ja kylppäriin otan mukaan sen "kaiuttimen". Jos vauva herää (ei yleensä herää tuohon aikaan), niin pyyhe vaan ympärille ja käyn katsomassa.

Jos tulisi joku hätätilanne ja vaikka sinne päivystykseen lähtisi taksilla, niin haluaisin olla selvänä. Kaksi voisin ottaa ja olen ottanutkin pienellä välillä. Esim. saunassa yksi ja vähän myöhemmin ruuan kanssa toinen.

Vierailija
32/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin kerran puolikkaan viinipullollisen, viisi tölkkikaljaa ja pari siideriä kun oli mun lapsenhoitovuoro (aikaa siis tässä meni n 7 tuntia tuohon määrään). Aamulla rapulassa kiitin Luojaa etten nukkunu kuukauden vanhan lapsemme päällä joka siis nukkuu samassa sängyssä mun kanssa. HUH.

Vierailija
33/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole oikein miettinyt asiaa, koska en ikinä juo vain yhtä tai kahta. Aina kun juon alkoholia niin teen sen humaltumistarkoituksessa.

Vierailija
34/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.

Vierailija
35/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän ihmeen kummaa siinä oikein on?! humalassa nyt ei tosiaan ole tarkoitus olla!

Vierailija
36/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei ole siiderit mahtuneet mukaan :)

Vierailija
37/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.

Missähän kuplassa olet asunut, jos parin siiderin juomisessa on jotain omituista tai vastuutonta???

Vierailija
38/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin kerran puolikkaan viinipullollisen, viisi tölkkikaljaa ja pari siideriä kun oli mun lapsenhoitovuoro

Puolikas pullo viiniä, viisi tölkillistä kaljaa ja pari siideriä = pari siideriä. Niin, pitäähän se paikkansa että tuossakin on vain pari siideriä, mutta aavistelen että AP ei tarkoittanut parilla siiderillä korillista kossua ja kahta siideriä.

Vierailija
39/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakun tuo 2 siideriä menee jo pahasti päähän. Mutta tiedän kyllä rajani ja uskallan vähän ottaa.

Vierailija
40/62 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 siiderin juonti saattaa tehdä sen että haluaa lisää. siksi jotkut eivät uskalla juoda yhtään. ja siitähän saa myös hyvää mieltä kun saa sanoa että en tosiaankaan ja että olettepa vastuuttomia...:D

mutta joo, minä saatan kyllä juoda ja en ole sitä sen kummemmin miettinyt. tykkään tietyistä juomista ja niihin kuuluu myös alkoholia sisältäviä juomia. so juoda voi myös vastuullisesti, samapa se onko siinä 1-2 annoksessa sitä alkoholia vai ei, jos se on lempparijuomaa ja siitä nauttii esim lauantain kunniaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi