jos olet vauvan kanssa yksin kotona,uskallatko ottaa pari siideriä?
Kommentit (62)
Otan siideriä yleensä saunassa ja vauvan kanssa kahdestaan saunominen ei ole kovinkaan rentouttavaa, joten on ne siideritkin jääneet vähemmälle, jos mä olen ollut lasten kanssa yksin.
En aja autoa jos olen juonut edes yhden, ja ajattelen että lapsen kanssa haluan aina olla ajokykyinen. Jos mies on kotona niin voin juoda max 2, sotä tosin on tapahtunut ehkä 2 kertaa ja lapsi on reilu 2v. :)
Jos tulisi joku hätätilanne ja vaikka sinne päivystykseen lähtisi taksilla, niin haluaisin olla selvänä. Kaksi voisin ottaa ja olen ottanutkin pienellä välillä. Esim. saunassa yksi ja vähän myöhemmin ruuan kanssa toinen.
Otan siideriä yleensä saunassa ja vauvan kanssa kahdestaan saunominen ei ole kovinkaan rentouttavaa, joten on ne siideritkin jääneet vähemmälle, jos mä olen ollut lasten kanssa yksin.
Menee vähän ohis, mutta ettekö sauno koskaan lapsen nukkuessa? itse harrastan tätä useinkin, sekä miehen kans että yksin.
alkoholitonta siideriä saatoin joskus ottaakin saunajuomana tai muuten vaan illalla. Sama maku mutta 0% alkoholia.
Koskee myös viinejä ja shampanjaa.Eikä tulis mieleenkään kirkkaita ruveta juomaan lasten aikana,miksi joisin????
Juon niin harvoin, että jo yksi siideri tuntuu päässä. Toisesta olisin jo jonkinasteisessa humalassa. Muutenkin juon ainoastaan seuran vuoksi, vauva ei ole minulle ryyppyseuraa.
jos olen yksin lapseni kanssa! Ajattele jos tapahtuu joain ja pitäisi päästä nopeasti esim. lääkäriin/sairaalaan. Olispa nolo kun ei voi itse ajaa autoa tai lemuaa viinalle.
Hyi teitä jotka juotte kun olette yksin lapsen kanssa!
ja saunon myös, kun vauva nukkuu. ja miehen kanssa nautimme kun saunomme YHDESSÄ vauvan nukkuessa. ja kun saunon yksin, otan sinne hyvän lehden ja siiderin:) ihanaa.
saunon kyllä silloin kun lapset (ja vauva) nukkuu. Laitan vauvan huoneeseen itkuhälyttimen vastaanottimen ja kylppäriin otan mukaan sen "kaiuttimen". Jos vauva herää (ei yleensä herää tuohon aikaan), niin pyyhe vaan ympärille ja käyn katsomassa.
Jos tulisi joku hätätilanne ja vaikka sinne päivystykseen lähtisi taksilla, niin haluaisin olla selvänä. Kaksi voisin ottaa ja olen ottanutkin pienellä välillä. Esim. saunassa yksi ja vähän myöhemmin ruuan kanssa toinen.
Vedin kerran puolikkaan viinipullollisen, viisi tölkkikaljaa ja pari siideriä kun oli mun lapsenhoitovuoro (aikaa siis tässä meni n 7 tuntia tuohon määrään). Aamulla rapulassa kiitin Luojaa etten nukkunu kuukauden vanhan lapsemme päällä joka siis nukkuu samassa sängyssä mun kanssa. HUH.
Enpä ole oikein miettinyt asiaa, koska en ikinä juo vain yhtä tai kahta. Aina kun juon alkoholia niin teen sen humaltumistarkoituksessa.
Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.
mitähän ihmeen kummaa siinä oikein on?! humalassa nyt ei tosiaan ole tarkoitus olla!
siihen ei ole siiderit mahtuneet mukaan :)
Ihan omituinen ja vastuuton ajatuskin.
Missähän kuplassa olet asunut, jos parin siiderin juomisessa on jotain omituista tai vastuutonta???
Vedin kerran puolikkaan viinipullollisen, viisi tölkkikaljaa ja pari siideriä kun oli mun lapsenhoitovuoro
Puolikas pullo viiniä, viisi tölkillistä kaljaa ja pari siideriä = pari siideriä. Niin, pitäähän se paikkansa että tuossakin on vain pari siideriä, mutta aavistelen että AP ei tarkoittanut parilla siiderillä korillista kossua ja kahta siideriä.
Minullakun tuo 2 siideriä menee jo pahasti päähän. Mutta tiedän kyllä rajani ja uskallan vähän ottaa.
1-2 siiderin juonti saattaa tehdä sen että haluaa lisää. siksi jotkut eivät uskalla juoda yhtään. ja siitähän saa myös hyvää mieltä kun saa sanoa että en tosiaankaan ja että olettepa vastuuttomia...:D
mutta joo, minä saatan kyllä juoda ja en ole sitä sen kummemmin miettinyt. tykkään tietyistä juomista ja niihin kuuluu myös alkoholia sisältäviä juomia. so juoda voi myös vastuullisesti, samapa se onko siinä 1-2 annoksessa sitä alkoholia vai ei, jos se on lempparijuomaa ja siitä nauttii esim lauantain kunniaksi.
Puolikkaan voin ottaa, mutta yhdestä tulee jo hiprakkaan (vaikkakin vain hetkeksi) enkä luota itseeni täysin nostelussa ym.