Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lähetitkö ystävänpäivä kortteja?
11.02.2011 |
Itse lähetin kolme. Tiedän kyllä että ystäväni yllättyvät positiivisesti sillä minä olen se joka yleensä unohtaa tuollaiset jutut.
Kommentit (3)
Kuittaan tekstarilla aikuiset ystävät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tutustuimme silloin lomamatkalla ja joulu ja ystävän päivä kortit aina lähetetään. Tosin ei olla nähty nyt 10 vuoteen.
Alue: Aihe vapaa
vaikken erityisesti perusta näistä amerikanihmepäivistä, mutta unohdin:(
Tänään sain kaksi korttia, ja mietin, että olisihan se kyllä ystävällistä joskus laitaa ihan oikeaa postia tylsien sähköpostien ja tekstiviestien sijaan.