Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita joilla migreeni lisääntyy imetysaikana?

Vierailija
26.01.2011 |

mulla ollu jo parikymppisestä migreeniä,auralla ja ilman. Nykyään lähes poikkeuksetta aura ja/tai muita näköhäiriöitä. Kohtausien voimakkuua on vaihdellut paljonkin. Nuorempana oli tosi kovia päänsärkyjä,raskauksien aikaan ei oikeastaan ollenkaan migreeniä. Edellisen lapsen ja nykyisen kuopuksen imetysaikana oon huomannu et migreeni radikaalisesti lisääntyny. Nyt oli kohtaus lauantaina joka iski takaraivolta tosi kovana,. En aamulla tajunnut et vähän hassu olo silmissä enteili sitä ja en siis ottanu lääkettä ajoissa. Eli ei tullu selvää auraa. Äsken tuli ja meni jo aura jossa poikkeksellisesti värejä ja kuvioita,mulla yleensä kirkas sahalaita.. Jotenkin aggressiivisen oloinen joa nyt migreeniaura voi sitä olla:)) Mikähän mun päätä vaivaa,imetyshormonitko tekee sen? Nyt ei päätä särje kun aavistus. Hutera olo silmissä vain,otin siis burana 800 heti.

Ja kun pitäis kierukkaakin hommata tohtiikohan kun on muutenkin myrskyä tuolla aivoissa..? Mites muut joilla migreeniä,mikä ehkäisynä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi mulla.

Vierailija
2/3 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

radikaalisti kumpaan suuntaan tahansa, mulla ja ystävälläni on migreeni kadonnut kokonaan imetysaikana. Siinäpä yksi syy imettää oikeasti pitkään, aiemmin oli vain muutama päivä kuukaudessa, jolloin päätä ei särkenyt ollenkaan, nyt on olo kuin taivaassa olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa ei koskaan migreeniä ja nyt kun kuopus on ollut rintamaidotta 1,5 vuotta ei sinä aikana migreeniä ollut kuin pari kertaa.

Mulla kolme lasta ja imetysaikoina migreeni pahimmillaan kerran kuussa. Nyt jälkeenpäin olen miettinyt, olisiko nestetasapaino ollut vajaalla. Nykyiset migreenikohtaukset ovat olleet lähinnä helteellä.

Mulla ei nuoruusiän jälkeen ole ollut aurallista migreeniä, mutta migreeni enteilee selittämättömällä uneliaisuudella, joten otan lääkkeen aina jos merkkejä ilmaantuu.