Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lastentarhanopettajaa saa potkut

Vierailija
26.01.2011 |

jos virikelapsia ei enää huolita enää päiväkotiin?

10 prosenttia?

Minun lapseni eivät ole virikehoidossa, mutta mietin vain miten päiväkodin työntekijät uskaltavat moittia vanhempia, jotka tuovat lapsensa "virikehoitoon"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 prosenttia?

Minun lapseni eivät ole virikehoidossa, mutta mietin vain miten päiväkodin työntekijät uskaltavat moittia vanhempia, jotka tuovat lapsensa "virikehoitoon"?

Hoitotätien työllisyys on typerin mahdollinen peruste subjektiiviseen hoito-oikeuteen! Juuri tälläisten perusteiden takia, jotkut sitten vastustavat hoito-oikeutta.

Kyllä ne oikeat syyt ovat aikalailla tärkeämpi...

Vierailija
2/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi ihmeessä (jotkut) päiväkodin työntekijät sahaavat omaa oksaansa tällaisessa asiassa? Itsekin olen subj. päivähoito-oikeutta vastaan mutta ihan vaan siitä syystä että sen poisto toisi kaivattuja säästöjä, juurikin sillä että päiväkodeista vähennettäisiin henkilökuntaa. Mutta jos olisin pk-työntekijä puolustaisin sitä kiivaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 prosenttia?

Hoitotätien työllisyys on typerin mahdollinen peruste subjektiiviseen hoito-oikeuteen! Juuri tälläisten perusteiden takia, jotkut sitten vastustavat hoito-oikeutta.

Kyllä ne oikeat syyt ovat aikalailla tärkeämpi...

Joissakin tapauksissa virikehoito on mielestäni ihan ok, kuten esimerkiksi silloin jos vanhemmat eivät jaksa hoitaa lapsia, esim. masennus. Tarkoitin vain sitä, että jos minä olisin päiväkodissa töissä, en uskaltaisi haukkua puolella sanallakaan virikehoitolaisia.

ap

Vierailija
4/4 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on tällä hetkellä huutava pula, joten saavat vain siirron muualle jos ryhmiä lakkautetaan.

Meidänkin kunnassa lto:n virkoja auki kun ei ole tulijoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi