te jotka juotte alkoholia,juotteko kun lapsi kotona?
esim kun lapsi on mennyt nukkumaan?
Kommentit (51)
Jos mua huvittaa ottaa olut tai viinilasillinen, niin en näe yhtään syytä miksi en voisi niin tehdä.
Kyse on siitä, miten paljon ottaa.
jos mieli tekee.
Me emme ole alkkiksia, ts. meidän ei tarvitse piilotella alkoholinkäyttöä edes lapsilta.
jos mieli tekee. Me emme ole alkkiksia, ts. meidän ei tarvitse piilotella alkoholinkäyttöä edes lapsilta.
sillä meillä on perheessä teini-ikäisiä, joita usein haetaan kavereiltaan, joten on paras juoda vasta silloin kun he ovat kotona ja tietää, että ei tarvitse auton rattiin lähteä. Meillä on aina joku lapsista kotona, joten emme voisi juoda alkoholia koskaan, jos pitäisi odottaa jotain sellaista tilannetta. Juon myös viiniä tms. vaikka meillä olisi lasten kavereita. Omat vanhempani joivat aina meiltä lapsilta salaa, enkä sellaista halua omille lapsilleni. Minusta se olisi tosi noloa.
Tänään mennyt sidukka ja kolme olutta. Ehkä keskinmääräist enemmän, kun olen ollut tammikuun alusta juomatta pisaraakaan laihtarin takia. Normaalisti menee se 2-3 olutta pe ja la. Mieheltä en ole kysynyt, mutta eilen osti 2,7 l pänikän punkkua itselleen ja vielä on jäljellä aika paljon.
Lapset nukkuu. En ole pätkääkään humalassa, mieskin hyvin lievästi. Muistaakseni ei ole koskaan oltu lasten edessä humalassa ja koskaan ei kumpikin vedetä peltejä kiinni saman iltana. Ylipäätään "pellit kiinni" ollaan varmaan kerran vuodessa.
mä otan lauantaisin usein noin 4-5 annosta. osan lapsen valvoessa ja osan nukkuessa. vauvani on siis puolivuotias.
et oo yhtään huono, parempi niin et otat muutaman kun lapset ovat kotona kuin se että jatkuvasti pistät lapsia hoitoon että saa ottaa muutaman oluen edes joskus..:) mä ainaki juon lasten ollessa kotona (lapset 2 ja 3 v) en tietenkään konttaus kuntoon mutta välillä viikonloppuna voi kokonainen viinipullo maistua! :) enkä pode huonoa omaatuntoa. lapseni ovat onnellisia ja saavat huomiotani ihan riittävästi. sitten jos ei ole kykyä/halua huolehtia lapsesta kun on juonut niin silloin ollaan mielestäni väärälllä tiellä. MUTTA lasten seurassa en ikinä humallu huomattavasti, vasta kun ne ovat nukkumassa voi äitistä tulla hieman enemmän hihittäväinen ;
Juuri äsken join lauantai-päivällisellä lasten läsnäollessa lasin punaviiniä. Sen mitä juon, juon lasten hereillä ollessa, enkä koskaan ole ollut humalassa lasten nähden. Eli sivistyneesti voi juoda esim. ruokajuomana.
mä voin kyllä ihan pikkusen humaltuakin vaikka meidän vauveli tuossa on hereillä. nyt ne syövät iskän kaa puuroa ja mä katselen Koff Liten kera Putousta;)
myös muuten kuin ruuan kanssa. meillä on pieni vauva (ainut lapsi), mutta kun hän kasvaa niin täytyy sitten miettiä miten tehdään.