Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ainakin on lapset ollut hoidossa mummulassa ihan pienestä pitäen ja isänsä

Vierailija
26.01.2011 |

on hoitanut jo vauvaakin viikon jaksoja mun reissujen ajan. En pode huonoa omaatuntoa, hyviä lapsia on tullut! :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla silti ole ollut tarve reissailla

Vierailija
2/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulen usein väsyneitten isovanhempien juttuja, tilittävät kun lastenlapset ovat jatkuvasti hoidossa, eikä siitä voi sanoa, kun omat lapset suuttuvat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä on näitä, joilla ei oo ollut tarvetta reissata tai liikkua ylipäätään missään ilman vauvaa ennen kouluikää...

Vierailija
4/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta säännöllisesti pyysivät 1 kk-2 kk:n välein lapsia hoitoon. Silloin oli lastenhoidolle tarvetta, nyt ei enää juurikaan ole. Sitä mummut ja papat vähän nyt harmittelevatkin... ap

Vierailija
5/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä on näitä, joilla ei oo ollut tarvetta reissata tai liikkua ylipäätään missään ilman vauvaa ennen kouluikää...

eli kyllä niitä harmaan sävyjäkin löytyy :)

meillä mummi hoitaisi useammin mutta ei välimatkan vuoksi pysty. isä hoitaa minun treenien ajan muutoman kerran viikossa.

olen ihan kateellinen teille joilla hyvä tukiverkosto ympärillä...mulla ei ole edes hätä paikkaa mihin viedä lapset.

Vierailija
6/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ei ole tarve olla pitkiä aikoja pois kotoa, ei tarkoita että olisin muita parempi. Olenhan toki käynyt humpalla, mutta yöksi tullut kotiin ja isä ollut silloin lasten kans

Vierailija
7/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä muutama määritelmä meidän kaikille lapsille. ap

Vierailija
8/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ei ole tarve olla pitkiä aikoja pois kotoa, ei tarkoita että olisin muita parempi. Olenhan toki käynyt humpalla, mutta yöksi tullut kotiin ja isä ollut silloin lasten kans

ap

Vierailija
9/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mummi hoitaisi useammin mutta ei välimatkan vuoksi pysty. isä hoitaa minun treenien ajan muutoman kerran viikossa.

olen ihan kateellinen teille joilla hyvä tukiverkosto ympärillä...mulla ei ole edes hätä paikkaa mihin viedä lapset.

[/quote]

Tukiverkostot on tärkeitä. ap

Vierailija
10/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy viikon juopottelureissuilla, laittaa suvun hoitamaan lapsia yms. Ja sitten toivoo saavansa vielä lisää.

No lapset eivät kyllä ole tasapainoisia, äiti stressaa jos ei pääse samantien mihinkään, huutaa ja raivoaa + uhkailee pieniä :(

On minullakin tukiverkosto ympärillä, pystyisin lähtemään viikoksikin johonkin, mutta ei minulla ole tarvetta. Hyvä mieskin, pärjäisi aivan takuuvarmasti yksinkin näiden kanssa. Mutta että viikoksi kerrallaan? Olen minä yötä ollut monestikin pois, mutta sitten tuleekin jo koti-ikävä :)

Vierailija
11/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy viikon juopottelureissuilla, laittaa suvun hoitamaan lapsia yms. Ja sitten toivoo saavansa vielä lisää.

No lapset eivät kyllä ole tasapainoisia, äiti stressaa jos ei pääse samantien mihinkään, huutaa ja raivoaa + uhkailee pieniä :(

On minullakin tukiverkosto ympärillä, pystyisin lähtemään viikoksikin johonkin, mutta ei minulla ole tarvetta. Hyvä mieskin, pärjäisi aivan takuuvarmasti yksinkin näiden kanssa. Mutta että viikoksi kerrallaan? Olen minä yötä ollut monestikin pois, mutta sitten tuleekin jo koti-ikävä :)

Vierailija
12/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsepähän valikoin asua maalla. tuttuja kyllä löytyy mutta ei ole oikein mihin nopeasti voisi viedä tai edes parin päivän sisällä.

Tukiverkostot on tärkeitä. ap

Vierailija
13/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja. Oli vähän hektistä silloin oman yrityksen kanssa, nyt jo paljon väljempää ja ollaan paljon kotonakin. ap

Vierailija
14/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti, kun se menee inttiin

Vierailija
15/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

USKOKAA NYT, JOLLAIN ON!!!!!!!!!!

kaikki ei ole niinkuin sinä