Yli 16 cm penis harvinainen
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011012513068398_lz.shtml
"Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14,5 senttimetriä. "
"Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse."
Eli vain yhdellä miehellä sadasta on yli 16 cm pitkä penis. Voisikohan tuohon uskoa?
Kommentit (143)
Tutkimus ei minusta pidä paikkaansa. Kyllä yli 16 senttisiä on enemmän, yli18 senttisiä kylläkään ei tuon enempää ole. 16 senttisiä on jotain 10 tai 15 prosenttia. Naisten arvioilla ei ole mitään merkitystä arvioivat aina aivan liian isoksi
PAINETAAN VIIVOTIN HÄPYLUUHUN NIIN PALJON KUIN MENEE JOLLOIN SAADAAN TASOITUSTA LIHAVIEN JA LAIHOJEN VÄLILLE. TÄLLÖIN NÄHDÄÄN PENIKSEN OIKEA PITUUS. MUUALTA MITTAAMINEN EI ANNA OIKEAA TULOSTA. ITYSELLÄNI ON NÄIN MITATTUNA 19CM JA TERSKAN YMPÄRYSMITTA 16CM
Saksassa on käynnissä vielä julkaisematonta tutkimus asiasta ja en nyt muista miten oli 16 senttisten suhteen, mutta tuollainen oikeasti 18 senttinen on kyllä jo kovin harvinainen, korkeintaan ihan jokunen prosentti. Valtaosa on 12-15 noin suurinpiirtein. 10-12 on ihan yleinen, yleisempi kuin tuo 18 senttiä. Sitä pienempiä muistaakseni vielä vähän vähemmän kuin noita 18. Senttisiä.
Ympärysmitta taisi olla keskimäärin 12,7 ja tässä vaihtelua paljon vähemmän kuin pituudessa. Joku 13,5 jo varsin paksu. Tutkimuksessa oli kyllä jokunen jotain 16 paksu.
Harmi ettei minulla ole tässä papereita, mutta aika tarkkaan noin se meni ja saksaliset vastaavat kyllä ihan suomalaista miestä.
Jaa-a olisikohan tuo 24n tutkimus nyt vihdoinkin se totuus.
Osoittaisi, että tälläkin palstalla naiset (ihan törkeästi väärin arvioiden) ja miehet (väärin mitaten) keskustelevat ihan vääristä senttisiä ja mitoista.
Usein ainakin.
Tosiasiassa se isoa kaipaava nainen haaveilee oman mihensä 11 sensijaan sijaan 16 senttisestä kuullen saaneensa joskus 20 senttisiä.
Häpyluustahan se mitataan ja jos noi mitat pitää paikkansa ja paksuus niin melkonen terska sulla.........
PAINETAAN VIIVOTIN HÄPYLUUHUN NIIN PALJON KUIN MENEE JOLLOIN SAADAAN TASOITUSTA LIHAVIEN JA LAIHOJEN VÄLILLE. TÄLLÖIN NÄHDÄÄN PENIKSEN OIKEA PITUUS. MUUALTA MITTAAMINEN EI ANNA OIKEAA TULOSTA. ITYSELLÄNI ON NÄIN MITATTUNA 19CM JA TERSKAN YMPÄRYSMITTA 16CM
Iso on jos mitat pitää kutinsa onko kukaan maininnut asiasta sulle koskaan.
Iso on jos mitat pitää kutinsa onko kukaan maininnut asiasta sulle koskaan.
Mulla on pituus 17,5 tolla tavalla mitattuna ja terskan ympärys 15 cm (keskeltä vähän kapeampi) ja mulle on kyllä asiasta huomautettu useammin kuin kerran.
eipäs tapella, kyllähän me se tiedetään jo, että mammat täällä puolustelee miehiään joilla 25cm kyrpä ja kuukausitulot 100 000 ;)
En edes tiedä kuin "pitkä" miehelläni on, ja oikeesti...ei vois vähempää kiinnostää, mutta hyvinpä meillä seksi luistaa :) ja minä ainakin rakastan ukkoani, en hänen munaansa.
ja eiköhän jokaisessa tutkimuksessa ole aina se prosenttien heitto suuntaan ja toiseen olemassa. Toisaalta näen aika turhana mainostaa tuollaisia tutkimuksia joissa vaan tuhat osallistujaa aka " tuhat runkkaria innoissaan odottaa et joku karvanen setä mittaa niiden palot" :)
Av-mammojen normimies juo lisäksi kerran kuussa saunan jälkeen puolikkaan muumilimppaa:)
Kyllä tuo tutkimus on kuitenkin paljon luotettavampi kuin kaikki aiemmat miesten omiin arvioihin perustuneet. Aiemmissa tutkimuksissa miesten on todettu lisäävän kokoaan aika monella sentillä vaikka kukaan ei ole edes ollut "mittausta" todistamassa ja tutkimus tietenkin tapahtunut nimettömänä. Eräässä kansainvälisessä tutkimuksessa suurimmat liioittelijat olivat ns. "mammanpoika-macho-maista", kuten Italia.
Saksassa on käynnissä vielä julkaisematonta tutkimus asiasta ja en nyt muista miten oli 16 senttisten suhteen, mutta tuollainen oikeasti 18 senttinen on kyllä jo kovin harvinainen, korkeintaan ihan jokunen prosentti. Valtaosa on 12-15 noin suurinpiirtein. 10-12 on ihan yleinen, yleisempi kuin tuo 18 senttiä. Sitä pienempiä muistaakseni vielä vähän vähemmän kuin noita 18. Senttisiä.
Ympärysmitta taisi olla keskimäärin 12,7 ja tässä vaihtelua paljon vähemmän kuin pituudessa. Joku 13,5 jo varsin paksu. Tutkimuksessa oli kyllä jokunen jotain 16 paksu.
Harmi ettei minulla ole tässä papereita, mutta aika tarkkaan noin se meni ja saksaliset vastaavat kyllä ihan suomalaista miestä.
Mutta tilastollinen poikkeama (ja tietenkin totuus) on se, että muihin maailman miehiin nuyo mitat sopivat, paitsi av-mammojen miehiin, joita kuvaavat seuraavat todelliset piirteet:
1) alkoholittomuus eli ns. muumilimpparimiehisyys
2) valtaisat tulot
3) uskollisuus
4) keskimääräistä 10cm pidempi penis...vähintään
5) kreikkalaisen jumalpatsaan tapainen vartalo...kenites hieman parempi.
No mulla on käynyt kyllä harvinaisen hyvä tuuri, kaikilla kumppaneilla ollut parikymmensenttinen penis erektiossa. Paitsi yhdellä oli arviolta n.15cm, mutta hän olikin kyllä ulkomaalainen ja aika lyhyt mieheksi..Ei kestänyt se juttu kauaa ;-)
Ja siis mulla ei näitä kumppaneita paljoa kuitenkaan ole, mutta näköjään hyvä tuuri peniksen suhteen käynyt :-)
Naisen 20 cm on oikeasti 16 cm.
Ja se 15 senttinen sintti oli 12 cm.
Hyvä tuuri peniksen suhteen? Taidat olla aika syvävittuinen. Harvaan mahtuu 20 cm kokonaan, paitsi perseeseen tietysti...
No mulla on käynyt kyllä harvinaisen hyvä tuuri, kaikilla kumppaneilla ollut parikymmensenttinen penis erektiossa. Paitsi yhdellä oli arviolta n.15cm, mutta hän olikin kyllä ulkomaalainen ja aika lyhyt mieheksi..Ei kestänyt se juttu kauaa ;-)
Ja siis mulla ei näitä kumppaneita paljoa kuitenkaan ole, mutta näköjään hyvä tuuri peniksen suhteen käynyt :-)
tarkoitin tätä
jos oikeesti noin iso
Iso on jos mitat pitää kutinsa onko kukaan maininnut asiasta sulle koskaan
Exällä oli 17cm (siten että näin kun mittasin ja mittasi juuri tuolla viivoitin luuhun systeemillä).
Mähän olin ihan mielettömän onnekas jos se on kerta isohko munainen. Pitäiskiö mun nyt kuitenkin ottaa se takaisin, etten joudu ottamaan tilalle mitään sinttiä?
Ei kai se mitään vaikka oli alkoholiongelmainen, aggressiivinen, mitätöivä, viehättynyt työkavereistaan ja "kielsi" tunteet perheenjäseneiltä, mm ivasi vieressä jos minä tai joka lapsista itki. Mutta muna oli vissiin hyvä.
Jos saisi valita täydellisen luonteisesta miehestä jolla on iso muna ja täydellisen luonteisesta miehestä jolla on pieni muna, kaikki varmaan ottaisivat ekan vaihtoehdon. Tokihan täydellisen.
Mutta kun tosiasia lienee että luonteeltaan edes hyvät (saati kiitettävät) miehet ovat paljon suurempi harvinaisuus kuin esim on nuo isomunaiset. Niin en jaksa yhtään käsittää tätä munahaloota. Yhdenillan-jutuissa koolla on väliä, mutta toisaalta ne tulevat ja menevät. Pidemmässä suhteessa miehen pääkoppa ja suhtautuminen naiseensa ratkaisee käytännössä kaiken.
Munankoko voi olla miehessä plussaa tai miinusta, mutta ei kai oikeasti se ratkaiseva tekijä?
Suomalaisella miehellä on PAKKO olla iso penis, koska suomalaisten naisten pillut on niin uskomattoman väljiä lorttoja!
Suomalaisella miehellä on PAKKO olla iso penis, koska suomalaisten naisten pillut on niin uskomattoman väljiä lorttoja!
Koska niillä on niin vastenmielisiä rasvapallo miehiä että elämä on helpompaa jos mies luovuttaa seksistä ja alkaa käydä huorissa. Kun oman miehen haluista on päästy eroon, voi alkaa jumppailla rauhassa ja katselemaan omaa kivaa niiden harvinaisuuksien kanssa joihin viitsii koskea muustakin kuin aviovelvollisuudesta. Eihän sitä omaa aviomiestä kannata täysin pois laittaa, maksaahan se puolet talosta.
22cm (ja paksu), nuori kolli. Kelpais varmaa sullekki.
olen itse mitannut aina miesteni munat ja mittaa aina about 20cm + paksua. Taitaa tutkija olla minimunanen mies ;D
olen itse mitannut aina miesteni munat ja mittaa aina about 20cm + paksua. Taitaa tutkija olla minimunanen mies ;D
No huh huh. Vähän epäilyttää, että kaikki miehet olisivat muka antaneet sinun mittauttaa heidän peniksensä. Minä en antaisi kenenkään naisen mittauttaa penistäni, vaikka aivan varmasti penikseni kelpaisi naiselle kuin naiselle. Kyllä se omasta mielestäni kertoo naisesta kaiken oleellisen, jos mittaa miesten peniksiä. Minun kohdallani sellainen nainen olisi turn-off.
Mä mittasin omani ja oli 12 cm täydessä erektiossa.. Hieman harmitti kunnes tajusin että mittanauha oli väärinpäin ja esillä oli vain tuumat! mitäs AV-mammojen sinttimunat siihen?
Itselläni uppoaa läskiin n. 3 cm ja löysänä näyttää ihan surkealta. Pitäisi siis laihduttaa 20 kiloa, kun on häpykumpu niin läskinen :(