Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 16 cm penis harvinainen

Vierailija
26.01.2011 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011012513068398_lz.shtml

"Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14,5 senttimetriä. "

"Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse."

Eli vain yhdellä miehellä sadasta on yli 16 cm pitkä penis. Voisikohan tuohon uskoa?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. En minäkään ole tavannut mitään mittailijoita. Eivät ole naiset mitään erityistä huomiota kyrpääni kohtaan edes osoittaneet, imevät sitä, runkkaavat sitä ja ottavat sisään, siinä se.Minulla on jopa sen verran paksu ettei normaalikondomit mene kunnolla päälle. Edes kondomin asettelun aikana naiset eivät melkein ikinä kommentoi kokoani millään tavalla, vaikka huomaavat että kumi on liian tiukka. Ovat vain huolissaan että pysyykö se päällä, kun se on rullattuna vain kärjen päälle. Ellei nyt ole joku järkyttävä friikki suuntaan tai toiseen, niin naisia ei niin kiinnosta tämä koko -asia. Jos lisin jokaista naista pyytänyt arvioimaan kyrpäni pituuden, niin tuskin yksikään olisi veikannut oikein, paitsi ehkä joku vahingossa. 

Vierailija
82/143 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä mitä musta-aukkovaginoita täältäkin löytyy.

Itsellä on todella syvä vagina gynen mukaan, joutui vielä vaihtamaan pidempään "levittimeen" että sai kierukan laitettua ja silti ihan perus penis n.15 alkaa jo tökkiä ja sattua väärissä asennoissa. Että kannattaisko sinne omaan haarojen väliin vilkasta jos tuntuu että niin "pieni" ei tunnu missään. Itse aina kuvittelin että mulla on pakko olla suht lyhyt vagina kun tökkii kohdunsuuhun normipenikset - jotka niin monille on "liian pieniä", mutta ei se sitten niin ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:44"]

Mut joutuu sanomaan, että mulla on nykyisin jonkinlaisia ongelmia kesäkurpitsojen kanssa. Useimmiten rehuosastolla käyn katsomassa niiden laatua ja joskus hipelöin niitä, vaikken edes olisi ostamassa. Useimmiten jään mietiskelemään niiden sileää pintaa ja mahdollista tuntumaa ja saan lievät kiksit.

N31

[/quote]

Onhan se kieltämättä melko tuhma vihannes, tulee joka kerta niitä katsellessa mieleen se kiihoittava tilanne, kun upotin tuollaisen litimärkään vaimooni.

Harmi, etten voi tehdä samaa sulle ja vieläpä ite valita hyllystä sitä, jonka saat sisääs. Oon hyvä asentamaan, oikeinkin hyvä ja pitäisit siitä varmasti. Ja varmaan tykkäisit leikkiä myös tällä mun HK:n sinisellä, ihan hyvännäköinen iso patukka. Jos oot vähääkään rietas, niin uuh, kyl se vastaa huutoon! Meil ois tosi hauskaa... :)

[/quote]

Tai sitten ei olis, kuitenkin ottaisit sen isoimman melkein reiden kokoisen, ja ei auttaisi itku ei parku. Jäätävän herkullinen ajatus, että joutuisi olemaan mukana ostoksilla ja vaan katsomaan minkä se valkkaa, ja tietämään että tuota on tulossa sitten illalla.

Pyydän että ei enää ruokavinkkejä. Kasvisten vertailu on vielä selitettävissä laatukriteerein mut se, että viihtyisin makkaraosastolla paketteja hypistellen ja vertaillen voisi vaikuttaa erikoiselta. Jossain vaihessa niitä joutuisi alkaa todellakin myös syömään, tai olisi paljastettava, mihin ne katoavat. Kun ne paketit on vielä kaikki ihan samannäköisiä. Ja muutenkin paha juttu, jos ruokakaupassa käymisestä tulee liian vaikeaa.

N31

Vierailija
84/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:39"]

Tai sitten ei olis, kuitenkin ottaisit sen isoimman melkein reiden kokoisen, ja ei auttaisi itku ei parku. Jäätävän herkullinen ajatus, että joutuisi olemaan mukana ostoksilla ja vaan katsomaan minkä se valkkaa, ja tietämään että tuota on tulossa sitten illalla.

Pyydän että ei enää ruokavinkkejä. Kasvisten vertailu on vielä selitettävissä laatukriteerein mut se, että viihtyisin makkaraosastolla paketteja hypistellen ja vertaillen voisi vaikuttaa erikoiselta. Jossain vaihessa niitä joutuisi alkaa todellakin myös syömään, tai olisi paljastettava, mihin ne katoavat. Kun ne paketit on vielä kaikki ihan samannäköisiä. Ja muutenkin paha juttu, jos ruokakaupassa käymisestä tulee liian vaikeaa.

N31

[/quote]

Pelko pois, ottaisin sulle sen sopivasti pelottavan ja usko vaan, olisit niin litsläts ja kuumissas, et menis sinne ihan kauniisti ja saisit parhaan orkun ikinä. Tiiän senkin, et sun tekisi niiiiiiin mieli kokeilla mun kaa, mut runkkailet vaan siellä, mamis... :D

Et uskalla...ikinä....

Vierailija
85/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tässä muutama aika sitten lähes empiirisen tutkimuksen. Kyselin iskurissa ison kalun perään, vaadin mittoja kehiin jne. Tulos: Sain päivässä 128 vastausta, kalujen mitoiksi ilmoitettiin kaikkea 16-24 sentin väliltä. Yleisimmäksi jättikalun kooksi ilmoittivat "parisenkymmentä senttiä" (näitä oli 56 vastanneista) sitten oli 17-19 senttisiä 60 kpl ja muutama alle 17 senttinen ja NELJÄ yli 20 senttistä. Ollaksemme tarkkoja 21, 22, 23,5 ja 24 senttinen. Näistäkin 23,5cm oli ilmoitettu myös mystisesti altakin mitattuna (26,5cm) joten mitä tästä voimme päätellä. Todennäköisesti osa on kaikesta huolimatta ilmoittanut hieman yläkanttiin tai puhuu ainakin pumpulla äärimmilleen rääkätystä pusertamalla haetusta hetken mitasta.

Totuus taita olla, että oikeasti yli 20 senttisiä kaluja on TODELLA harvassa. Oma lukunsa on että valokuvissa esim laiha 16 senttinen voi näyttää isommalta kuin paksu 18 senttinen jne.

Eli kun jattikalua hain, niin yli sadasta ei varmudella monikaan ylittänyt sitä 20 sentin maagista rajaa...

Vierailija
86/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis edelliseen vielä että tuohon ilmoitukseen vastasivat siis vain isoa tarjoavat...eli tosi valikoitunut otos...

Vierailija
87/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on kyllä vihoviimeinen paikka etsiä isoa munaa! Minäkin löysin Iskurin kautta Hämeenlinnalaisen miehen, joka uhosi kymmentä orgasmia ja hänen peniksen piti olla n. 27 senttinen. Sieltä paljastui erektiohäiriöinen n. 14-16 senttinen. Paha arvioida kun en mittaillut mutta mitä noita peniksiä olen käsissäni pyöritellyt niin aikas hyvän arvion osaan tehdä. Totuus oli ihan toista siis eikä kyseessä ollut todellakaan mikään ilmoituksessa mainittu ori. Näyttää etsivän edelleen aktiivisesti Hämeenlinnasta panoseuraa itselleen.

Eikös keskimitta ole joku 15 cm? Tärkeintä on miehen kokonaisuus, ei peniksen koko riitä mihinkään.

Vierailija
88/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:39"]

N31

[/quote]

Pelko pois, ottaisin sulle sen sopivasti pelottavan ja usko vaan, olisit niin litsläts ja kuumissas, et menis sinne ihan kauniisti ja saisit parhaan orkun ikinä. Tiiän senkin, et sun tekisi niiiiiiin mieli kokeilla mun kaa, mut runkkailet vaan siellä, mamis... :D

Et uskalla...ikinä....

[/quote]

Oho, sehän ampuu samantien kovilla, suojaan -> :0

Olet vissiin käynyt innoissasi lueskelemassa jotain keskustelupalstoja, vai missä se kitinä miten naiset vaan haluaa miehen joka pitää niistä huolta. Mutta kyllä sä kuitenkin sisäistät selvästi asioita. Hitaasti. Kunhan vaan et ala jankuttamaan, koska se on jumalauta täysin sietämätöntä.

Sitä en tiedä kuka tässä on runkkari, mutta voit olla oikeassa. Tai vähintäänkin sä tunnet olevasi Mies jos mä sanon, etten uskalla ;)

Citymarketissa oli tarjouksessa kesäkurpitsa 1 e/kg. Siellä näkyi olevan monia sopivan pelottavia yksilöitä, siis laatikoittain! (Ja voi vittu, mä ihan oikeasti ostin. Mikä hitto mua vaivaa? No teen siitä keittoa, eikö niin...?)

N31

Vierailija
89/143 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kun siitin on yli kuustoistasenttinen, mittasin juuri. On jotenkin kingi olo. Ei ainakaan kuulu rupusakkiin peniksen osalta. Viikonloppuna kokeilen auttaako naisen saannissa, jos kerron peniksen pituuteni. Luulen sen auttavan, kun keskimäärin miehillä on lyhyempi penis.

Vierailija
90/143 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:51"]

Mahtavaa, kun siitin on yli kuustoistasenttinen, mittasin juuri. On jotenkin kingi olo. Ei ainakaan kuulu rupusakkiin peniksen osalta. Viikonloppuna kokeilen auttaako naisen saannissa, jos kerron peniksen pituuteni. Luulen sen auttavan, kun keskimäärin miehillä on lyhyempi penis.

[/quote]

Voi onnea sulle! Tottakai sun kannattaa koittaa!

Veikkaan että 90 % katsoo sua että ei vttu mikä pelle, yhdeksän prosenttia kiinnostuu muttei usko sanaakaan, mut se sadas, se lähtee sun matkaan! Jos saanti on muuten nolla, niin kyllähän tuollaisen onnistumisprosentin takia kannattaa kertoa sadalle kuppilassa vastaantulevalle mammalle et hei, mä en sitten kuulukaan mihinkään rupusakkiin penikseni koon perusteella vaan oon 16,3 cm pitkä! Itsehän ainakin kertoisin. Toivottelen sulle antoisaa ja menestyksekästä baari-iltaa.

N31

Vierailija
91/143 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:51"]

[/quote]

Voi onnea sulle! Tottakai sun kannattaa koittaa!

Veikkaan että 90 % katsoo sua että ei vttu mikä pelle, yhdeksän prosenttia kiinnostuu muttei usko sanaakaan, mut se sadas, se lähtee sun matkaan! Jos saanti on muuten nolla, niin kyllähän tuollaisen onnistumisprosentin takia kannattaa kertoa sadalle kuppilassa vastaantulevalle mammalle et hei, mä en sitten kuulukaan mihinkään rupusakkiin penikseni koon perusteella vaan oon 16,3 cm pitkä! Itsehän ainakin kertoisin. Toivottelen sulle antoisaa ja menestyksekästä baari-iltaa.

N31

[/quote]

Kiitos tosi paljon kannustuksesta. Sitä saa niin harvoin, kun ihmiset on niin kateellisia, jos jollakin on vähän enemmän kuin muilla. Olen itsekin aivan intoa täynnä. Tuo mittaustulos antoi niin paljon itseluottamusta taas. Uskon, että moni nainen kiinnostuu ja lopulta joku haluaa kokeilla naimista kanssani ja lähtee mukaani baarista.

On totta, että ensiksi voi suurin osa luulla, että pelleilen, mutta kun keskustelen asiasta syvällisemmin, niin uskon, että naiset ottavat todesta. Niin moni tietysti valehteleekin elimensä koon, kun suurimmalla osalla on kuitenkin alle kuustoistasenttinen.

Vierailija
92/143 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen siinä tapauksessa todella onnekas vaimo. Olen elämäni aikana ollut kaksi kertaa yli vuoden mittaisessa parisuhteessa. Molemmilla miehillä ollut n. 20 cm. Toisen kanssa olen naimissa jo yhdeksättä vuotta.

Pienempiä kokoja tuli kyllä havaittua kentällä, mutta en muutekseen päätynyt minkään pituiseen ihmissuhteeseen heidän kanssaan. Hmm??

Vierailija
93/143 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:03"]

Oho, sehän ampuu samantien kovilla, suojaan -> :0

Olet vissiin käynyt innoissasi lueskelemassa jotain keskustelupalstoja, vai missä se kitinä miten naiset vaan haluaa miehen joka pitää niistä huolta. Mutta kyllä sä kuitenkin sisäistät selvästi asioita. Hitaasti. Kunhan vaan et ala jankuttamaan, koska se on jumalauta täysin sietämätöntä.

Sitä en tiedä kuka tässä on runkkari, mutta voit olla oikeassa. Tai vähintäänkin sä tunnet olevasi Mies jos mä sanon, etten uskalla ;)

Citymarketissa oli tarjouksessa kesäkurpitsa 1 e/kg. Siellä näkyi olevan monia sopivan pelottavia yksilöitä, siis laatikoittain! (Ja voi vittu, mä ihan oikeasti ostin. Mikä hitto mua vaivaa? No teen siitä keittoa, eikö niin...?)

N31

[/quote]

Hah, kyllähän mäkin runkkaan, mutta niin runkkaat säkin ja sepä se olisikin kiva nähdä. ;) Kaikkein eniten ehkä haluisin kuitenkin nähdä sut ihan muuten vaan, ku sussa on jotain sellaista jota ei ihan joka päivä vastaan tuu. Mutta ei taida onnistua, en ite voi etkä varmaan säkään? Ois niin kiva jakaa sun kaa toi ostoskori ja nähdä millaista tulta ja tappuraa susta irtoaa. Ei ois tylsää, ei.

Vierailija
94/143 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2011 klo 10:53"]

KYLLÄ MEIJJÄN ISÄLLÄ ON ISOMPI KUN TEIJJÄN ISÄLLÄ!!!!!!!

[/quote]

Meijän isiltä piti lyhentää 50 senttiä munasta pois, kun metrinen meisseli oli kuulema kustessa turhan hankala hallittava.

Vierailija
95/143 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:34"]

Hah, kyllähän mäkin runkkaan, mutta niin runkkaat säkin ja sepä se olisikin kiva nähdä. ;) Kaikkein eniten ehkä haluisin kuitenkin nähdä sut ihan muuten vaan, ku sussa on jotain sellaista jota ei ihan joka päivä vastaan tuu. Mutta ei taida onnistua, en ite voi etkä varmaan säkään? Ois niin kiva jakaa sun kaa toi ostoskori ja nähdä millaista tulta ja tappuraa susta irtoaa. Ei ois tylsää, ei.

[/quote]

No elämästä nyt tekee niin upeaa juuri se, että kaikki mitä tahdot saada tai omistaa, ei ole mahdollista. Sitten kun nälkä katoaa, on sama lakata hengittämästä.

Mutta todenpuhuakseni uusi kurpitsa on edelleen kaapissa. Olen käynyt sitä tutkimassa ja punnitsemassa useita kertoja. Se on suhteellisen pieni kesäkurpitsaksi, 6.5 cm.

Oon viime aikoina käyttänyt (seksin lisäksi) yhtä hyvin pientä asiaa, alle kymmenen sentin mittaista ja paksuimmalta kohdalta halkaisija n. 2 cm joka on tuntunut aika hyvältä, myös ikäänkuin harjoitusmielessä. Olen vakuuttunut siitä, että jos jatkuvasti tunkee jotain valtavaa niin voimat katoaa. Mutta pöydällä vierekkäin se, ja kurpitsa, niin ne ovat kuin eri ulottuvuuksista.

Nythän jo tiedän että se sinne sisään menee vaikka väkisin. Mutta mitä enemmän runkkaa, sen pidemmäksi menee orgasmin saaminen, ja kliimaksi venyy tosi pitkäksi, tuntuu minuuteilta vaikken kyllä ole kellottanut (ja ehkäpä olen tosiaankin käyttänyt kättä viime aikoina niin että hyvä että sormet enää toimii). Olen kuullut että nainen tavallisesti laajenee ennen orgasmia, mutta mulla on aina ollut eri tavalla, kouristaa tosi kovasti. Jos sillä pienellä esineellä mistä alussa mainitsin pystyy jossain vaiheessa hivenen jopa vatkaamaan, niin lopussa sekin tuntuu liika isolta... Ja seksi kurpitsan kanssa oli viimeksikin paitsi hyvin hekumallista, myös kohtuullisen kivuliasta (mikä tekee siitä mahdollisesti vieläkin hekumallisempaa). Se on vähintäänkin fyysisesti raskasta jos kouristelee minuuttikaupalla kurpitsa sisällä ja itseni tuntien tiedän, että keskenhän en mitenkään voi jättää.

Mut luulen että mietinnät on mietitty, ja huomenna on melkein pakko suorittaa rehun kanssa loppuun se, minkä ajatuksissa aloitin. Sen verran se alkaa näyttää taas kiihottavalta.

N31

Vierailija
96/143 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:45"]

Olen joskus villinä sinkkuvuosina etsinyt nimenomaan isokaluista miestä, tuloksetta. Parhaat orkut sain dildollani, joka on 19 senttinen. Katsoin että miten kaksi nyrkkiäni menevät sen päästä ja osasin arvioida aikas hyvin että milloin pituus on 13-19 sentin välillä. 

Ilmoituksiin sain paljon vastauksia, enimmäkseen varatuilta perheenisiltä, jotka olivat ilmoitusten mukaan 19-27 senttisiä. En todellakaan tiedä että millaisia mittavirheitä miehet olivat tehneet vai valehtilivatko, mutta oikeat pituudet olivat karkeasti käsilläni arvioituna n. 13-17 sentin tienoilla. Muutaman kymmenen miestä etsin ja kun löysin sen yhden 19 senttisen niin tarrasin kiinni. Olemme olleet yhdessä tuon jälkeen aina ja tarkemmissa mittauksissa myöhemmin paljastui että hieman alle 19 senttiä oli tuokin. 

Kyllä niitä isojakin on, mutta kaikilla miehillä on kokemukseni mukaan uskomatonta pokkaa valehdella munansa pituus ja luottaa nimenomaan siihen ettei naisella ole kokemusta. Kokeilkaas kanssasisaret arvioida kämmentenne avulla pituudet niin selviää nämäkin asiat aika hyvin. Varmasti puheissa on kaikilla yli 20 senttinen, mutta totuus on kyllä usein melko kaukana tuosta :)

N35

[/quote]

Riittikö oikeasti pelkkä munan koko parisuhteeseen? Sä olisit hyvä mies toisessa elämässä

Vierailija
97/143 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 00:43"] 

No elämästä nyt tekee niin upeaa juuri se, että kaikki mitä tahdot saada tai omistaa, ei ole mahdollista. Sitten kun nälkä katoaa, on sama lakata hengittämästä.

Mutta todenpuhuakseni uusi kurpitsa on edelleen kaapissa. Olen käynyt sitä tutkimassa ja punnitsemassa useita kertoja. Se on suhteellisen pieni kesäkurpitsaksi, 6.5 cm.

Oon viime aikoina käyttänyt (seksin lisäksi) yhtä hyvin pientä asiaa, alle kymmenen sentin mittaista ja paksuimmalta kohdalta halkaisija n. 2 cm joka on tuntunut aika hyvältä, myös ikäänkuin harjoitusmielessä. Olen vakuuttunut siitä, että jos jatkuvasti tunkee jotain valtavaa niin voimat katoaa. Mutta pöydällä vierekkäin se, ja kurpitsa, niin ne ovat kuin eri ulottuvuuksista.

Nythän jo tiedän että se sinne sisään menee vaikka väkisin. Mutta mitä enemmän runkkaa, sen pidemmäksi menee orgasmin saaminen, ja kliimaksi venyy tosi pitkäksi, tuntuu minuuteilta vaikken kyllä ole kellottanut (ja ehkäpä olen tosiaankin käyttänyt kättä viime aikoina niin että hyvä että sormet enää toimii). Olen kuullut että nainen tavallisesti laajenee ennen orgasmia, mutta mulla on aina ollut eri tavalla, kouristaa tosi kovasti. Jos sillä pienellä esineellä mistä alussa mainitsin pystyy jossain vaiheessa hivenen jopa vatkaamaan, niin lopussa sekin tuntuu liika isolta... Ja seksi kurpitsan kanssa oli viimeksikin paitsi hyvin hekumallista, myös kohtuullisen kivuliasta (mikä tekee siitä mahdollisesti vieläkin hekumallisempaa). Se on vähintäänkin fyysisesti raskasta jos kouristelee minuuttikaupalla kurpitsa sisällä ja itseni tuntien tiedän, että keskenhän en mitenkään voi jättää.

Mut luulen että mietinnät on mietitty, ja huomenna on melkein pakko suorittaa rehun kanssa loppuun se, minkä ajatuksissa aloitin. Sen verran se alkaa näyttää taas kiihottavalta.

N31

[/quote]

Sä kiihoitat mua ihan tahallas noilla sun jutuilla, mutta hyvä vaan. Tää mun HK:n Sininen tykkää seisoa, niin mikäs tässä on runkkaillessa? Paljon mielenkiintoisempaa ois kuitenkin asentaa tää suhun ja kokeilla onks toi sun orkku niin kivulias miltä se sun kirjoittelun perusteella vaikuttaa? Enkä nyt tarkoita pelkästään sua, vaan haluaisin kerrankin eläessäni juuttua nalkkiin, vaikka tiiän jo suunnilleen miltä se voisi tuntua. Tää terska on vaan niin iso ja paksu, että jos se muljahtaa sinne kohdun puolelle, niin sitä ei sieltä saa kuin vasta velttona, jos silloinkaan. Jostain oon myös lukenut, et ne keillä on silleen käynyt, niin palokuntaahan sinne on sit tarvittu. Ei taida veri päästä pois, kun se puristaa niin armottomasti ja kun se ei laske, niin kenenkään miehen pää ei kestä sellaista kipua, jonka terska sieltä välittää. Sun kanssa haluisin sellaista kuitenkin kokeilla, tulkoon palokunta ja nimi lehteen, mutta se olisi riskin ottamisen arvoinen. :) Minkään erektiolääkkeiden kaa ei kuitenkaan uskaltais leikkiä, ku sit toi seisokki voi kestää useita tunteja eikä oo mitään toiveita saada sitä laskemaan. Koko yön kestävä seisokki on kamala, koko kulli särkee ja, jos se ois siellä jumissa, niin siinähän oltaiskin kusessa, aikast pelottavaa. Mut mieli tekis kokeilla...siis jos et ois mamis... :D

Vierailija
98/143 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä halusi melkein väkisin mitata kullini. En käsitä, mitä hän sillä tiedolla tekee. Onko tuo kuinkakin yleistä naisilla? Ite olen mitannut joskus murrosikäisenä eikä pituus ole sen jälkeen suuremmin kiinnostanut. Leuhkiikohan tyttöystäväni penikseni koolla. Tuli vain mieleen, kun siittimeni on 18-senttinen.

Vierailija
99/143 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 00:43"] 

N31

[/quote]

Sä kiihoitat mua ihan tahallas noilla sun jutuilla, mutta hyvä vaan. Tää mun HK:n Sininen tykkää seisoa, niin mikäs tässä on runkkaillessa? Paljon mielenkiintoisempaa ois kuitenkin asentaa tää suhun ja kokeilla onks toi sun orkku niin kivulias miltä se sun kirjoittelun perusteella vaikuttaa? Enkä nyt tarkoita pelkästään sua, vaan haluaisin kerrankin eläessäni juuttua nalkkiin, vaikka tiiän jo suunnilleen miltä se voisi tuntua. Tää terska on vaan niin iso ja paksu, että jos se muljahtaa sinne kohdun puolelle, niin sitä ei sieltä saa kuin vasta velttona, jos silloinkaan. Jostain oon myös lukenut, et ne keillä on silleen käynyt, niin palokuntaahan sinne on sit tarvittu. Ei taida veri päästä pois, kun se puristaa niin armottomasti ja kun se ei laske, niin kenenkään miehen pää ei kestä sellaista kipua, jonka terska sieltä välittää. Sun kanssa haluisin sellaista kuitenkin kokeilla, tulkoon palokunta ja nimi lehteen, mutta se olisi riskin ottamisen arvoinen. :) Minkään erektiolääkkeiden kaa ei kuitenkaan uskaltais leikkiä, ku sit toi seisokki voi kestää useita tunteja eikä oo mitään toiveita saada sitä laskemaan. Koko yön kestävä seisokki on kamala, koko kulli särkee ja, jos se ois siellä jumissa, niin siinähän oltaiskin kusessa, aikast pelottavaa. Mut mieli tekis kokeilla...siis jos et ois mamis... :D

[/quote]

Oli se taas melkosta :) Mutta lopulta kannatti!

Mut ei se oikeasti mene sinne noin vaan kauniisti, vaikka olisi millainen asentaja. Puuhasin taas valehtelematta sitkeesti puoli tuntia, ennenkun se oli sisässä, ja sentään oon aika taitava itseni kanssa. Milli kerrallaan, sitten sattuu liikaa, ja pitää ottaa taaksepäin, sitten taas menee se milli. Ja se on aika huumaavaa, kun sattuu ja tuntuu helvetin hyvältä yhtäaikaa eikä tiedä, kumpaa enemmän.

Mulla oli tällä kertaa sellainen mitä viimeksi karttelin, semmoinen mikä on ihan hiukan pallomainen toisesta päästä. Se jää ihan oikeasti "nalkkiin", kun sen tietyn pisteen (lihasten) yli menee se leveämpi osa, ja kun on ihan äärimmilleen venyttynyt. Eli pitää vetää tosi voimalla jos haluaa pois, kun lihakset kramppaavat vastaan. En vedellytkään sitä pois sen jälkeen kun se asentui, koska se sattui liikaa, paitsi pari kertaa kun tuntui että taju lähtee siitä krampista ja piti vetää vähän henkeä. Sen kerran jälkeen kun sen sisään ensin saa, se menee kyllä takaisin selvästi vähemmällä survomisella. Mutta ei sillä kurpitsalla kyllä voi varsinaisesti runkata, siis sehän sattuisi ihan sairaasti. Mä pidän sitä vaan siellä paikallaan ja liikun ihan vähän, ja ihan takuulla se stimuloi tarpeeksi...

Nalkkiefekti kyllä on ihan todellinen, sitä en tiedä mikä se raja on, minkäkokoinen jne. pitää olla. Ja epäilen että se on juuri se kouristustaipumus (ns. vaginismi) mikä sen tekee, ei varmaankaan ihan pelkkä tahdonalainen puristus taida riittää? Tai mistä minä toisten puristuksista tiedän, arvelen vain.

Sun tarttis ostaa kyllä anatomian oppikirja, ei hemmetti mitään luiskahda kohtuun, en oo koskaan edes kuullutkaan :0 Siis alkupää on mikä kenelläkin on, ja jossain vähän ennen puoliväliä alkavat lantionpohjan lihakset, ja taas loppupää on sellainen, että se on luonnostaan vähän laajempi ja väljempi, eikä siinä ole erityistä puristusta (usein ei juuri tuntoakaan). Ja ennen kohtua on kohdunsuu, jossa on reilun neulanpään kokoinen reikä kohtuun, ei sinne voi mitenkään munaa työntää? Varmaan joku älyvapaa urbaanilegenda.

Orgasmi oli kyllä oikeasti hurja... Muutamaan minuuttiin ei oikein tehnyt mieli nousta eikä ylipäätään liikkua yhtään mihinkään eikä olisi edes pystynyt. Ihan eri maata kuin normirunkkuorgasmit. Mielenkiintoinen yhdistelmä nautintoa, kipua ja tietynlaista pelkoa. Tosi lämmin, rento ja valuva olo, ja teki mieli vähän myös itkeä pillittää.

Mutta sen verran rajua leikkiä jo noinkin että miettisin pari kolme kertaa, ennenkuin antaisin sen kokoisen aseen jonkun toisen käteen ;) Ja tosiaankaan en ole mikään mamis, vaan tosi rohkea, kun uskallan laittaa itseäni kurpitsalla. Sen voit kyllä myöntää.

N31

Vierailija
100/143 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:02"]

Oli se taas melkosta :) Mutta lopulta kannatti!

Mut ei se oikeasti mene sinne noin vaan kauniisti, vaikka olisi millainen asentaja. Puuhasin taas valehtelematta sitkeesti puoli tuntia, ennenkun se oli sisässä, ja sentään oon aika taitava itseni kanssa. Milli kerrallaan, sitten sattuu liikaa, ja pitää ottaa taaksepäin, sitten taas menee se milli. Ja se on aika huumaavaa, kun sattuu ja tuntuu helvetin hyvältä yhtäaikaa eikä tiedä, kumpaa enemmän.

Mulla oli tällä kertaa sellainen mitä viimeksi karttelin, semmoinen mikä on ihan hiukan pallomainen toisesta päästä. Se jää ihan oikeasti "nalkkiin", kun sen tietyn pisteen (lihasten) yli menee se leveämpi osa, ja kun on ihan äärimmilleen venyttynyt. Eli pitää vetää tosi voimalla jos haluaa pois, kun lihakset kramppaavat vastaan. En vedellytkään sitä pois sen jälkeen kun se asentui, koska se sattui liikaa, paitsi pari kertaa kun tuntui että taju lähtee siitä krampista ja piti vetää vähän henkeä. Sen kerran jälkeen kun sen sisään ensin saa, se menee kyllä takaisin selvästi vähemmällä survomisella. Mutta ei sillä kurpitsalla kyllä voi varsinaisesti runkata, siis sehän sattuisi ihan sairaasti. Mä pidän sitä vaan siellä paikallaan ja liikun ihan vähän, ja ihan takuulla se stimuloi tarpeeksi...

Nalkkiefekti kyllä on ihan todellinen, sitä en tiedä mikä se raja on, minkäkokoinen jne. pitää olla. Ja epäilen että se on juuri se kouristustaipumus (ns. vaginismi) mikä sen tekee, ei varmaankaan ihan pelkkä tahdonalainen puristus taida riittää? Tai mistä minä toisten puristuksista tiedän, arvelen vain.

Sun tarttis ostaa kyllä anatomian oppikirja, ei hemmetti mitään luiskahda kohtuun, en oo koskaan edes kuullutkaan :0 Siis alkupää on mikä kenelläkin on, ja jossain vähän ennen puoliväliä alkavat lantionpohjan lihakset, ja taas loppupää on sellainen, että se on luonnostaan vähän laajempi ja väljempi, eikä siinä ole erityistä puristusta (usein ei juuri tuntoakaan). Ja ennen kohtua on kohdunsuu, jossa on reilun neulanpään kokoinen reikä kohtuun, ei sinne voi mitenkään munaa työntää? Varmaan joku älyvapaa urbaanilegenda.

Orgasmi oli kyllä oikeasti hurja... Muutamaan minuuttiin ei oikein tehnyt mieli nousta eikä ylipäätään liikkua yhtään mihinkään eikä olisi edes pystynyt. Ihan eri maata kuin normirunkkuorgasmit. Mielenkiintoinen yhdistelmä nautintoa, kipua ja tietynlaista pelkoa. Tosi lämmin, rento ja valuva olo, ja teki mieli vähän myös itkeä pillittää.

Mutta sen verran rajua leikkiä jo noinkin että miettisin pari kolme kertaa, ennenkuin antaisin sen kokoisen aseen jonkun toisen käteen ;) Ja tosiaankaan en ole mikään mamis, vaan tosi rohkea, kun uskallan laittaa itseäni kurpitsalla. Sen voit kyllä myöntää.

N31

[/quote]

Hyvä tyttö...uuh!

Noi sun touhut ton kesäkurpitsan kanssa kuulostaa kyl sellaisilta, et voisin vaiks maksaa päästäkseni katsomaan sua siinä tilassa... :)

Tein muuten silloin ite ton asennuksen vaimooni silleen, että ohjasin hänet ensin selin makuulle ja sit vaan annoin ymmärtää, et nostaa jalat "kohden kattoa", ja sit ku olin ite osin kuusysissä hänen päällään, painoin edelleen kyynärpäiden takaosalla polvitaipeista hänet lähes kaksinkerroin ja, jolloin pillu nousee kivasti tarjolle...

Osaatkohan kuvitella ton asennon? Mut se nyt kuiteski on sellainen, et pillu osoittaa kattoa kohden eikä siitä pääse oikein karkuun. Ja sit, kun mun kädet on silti lähes vapaat operoimaan, niin siitä vaan häpyhuulia hieman leviäksi, kesäkurpitsa kohdilleen ja alkaa nuolla klitorista samalla, kun pyörittää tavaraa sisään. Sinne se uppoaa aika kivasti.... :) Tuli hyvä orkku...

En sit tiiä anatomiasta, mut oon ite meinannu jäädä tolleen nalkkiin, ku tuossa aiemmin kuvailin. Se tapahtui aika pian sen jälkeen, kun olin tavannut mun tulevan vaimoni ja hän ratsasti kiimaisesti mun päällä. Hän oli silloin 30kg nykyistä kevyempi eikä ollut saannut lapsia, niin paikat oli hieman erilaiset kuin nykyään. Tunsin silloin helposti, ku kulli tökki kohdunkaulaa ja, kun vaimolla on aika kova kipukynnys, hän ratsasti todella hurjasti, jolloin tunsin miten terska meinasi muljahtaa jonnekin, joka sattui aivan helvetisti. Ja sattui myös vaimoani, joka ulvaisi samalla tapaa tuskasta, mutta joka samalla oli niin jäätävä kipu, ettei se edes tuntunut siinä tilanteessa kivalta.

Mä uskon, et me oltiin jäämässä kunnon nalkkiin, mut mun kulli oli silloin siihen sentin liian lyhyt. Ja, jos katsot tuota terskan muotoa, niin se on suunniteltu just silleen, et isoimmat alffat jää kiipeliin eikä siemennystä voi tietyn pisteen jälkeen perua.

Et sano vaan, jos haluut kokeilla. Nykyään tää mun kulli on isompi ja paksumpi, niin eiköhän me onnistuta... :)

Ketju on lukittu.