Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 16 cm penis harvinainen

Vierailija
26.01.2011 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011012513068398_lz.shtml

"Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14,5 senttimetriä. "

"Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse."

Eli vain yhdellä miehellä sadasta on yli 16 cm pitkä penis. Voisikohan tuohon uskoa?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on oikeaoppisesti häpyluusta mitattuna pituutta 19,8cm(siis n.20cm) ja ympärysittaa 15cm. Taidan olla suhteellisen harvinainen, pohjautuen tutkimuksiin. Levossa pituutta yleisesti ottaen n.14cm.

Vierailija
62/143 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20cm/15cm on jo melkoinen jorma. En ole itse häpyluusta mitannut mutta mittanauhalla kieroa pippeliäni pitkin mahan puolelta tuloksena 19cm ja ympärys jää alle 14cm.

En usko että tuo pituus on se juttu naisille, se on se paksuus enempikin mitä kaipaavat. Joskus näin netissä jonkun kartan mihin naiset olivat laittaneet lempimittojaan, ja kyllä se selkeästi "normaalia" paksumpaan päin viittasi, mutta ei niin hirveästi normaalia pidempiin päin. Tämmöisellä 19cm varrella ylsi jo pituudessa optimiin, mutta tuo alle 14cm ympärys ei riittänyt alkuunkaan sillä kartalla..

Henkilökohtaisesti vaihtaisin mielelläni sentin pituutta senttiin ympärystä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 15:03"]

20cm/15cm on jo melkoinen jorma. En ole itse häpyluusta mitannut mutta mittanauhalla kieroa pippeliäni pitkin mahan puolelta tuloksena 19cm ja ympärys jää alle 14cm.

En usko että tuo pituus on se juttu naisille, se on se paksuus enempikin mitä kaipaavat. Joskus näin netissä jonkun kartan mihin naiset olivat laittaneet lempimittojaan, ja kyllä se selkeästi "normaalia" paksumpaan päin viittasi, mutta ei niin hirveästi normaalia pidempiin päin. Tämmöisellä 19cm varrella ylsi jo pituudessa optimiin, mutta tuo alle 14cm ympärys ei riittänyt alkuunkaan sillä kartalla..

[/quote]

Kyllä itse olen tyytyväinen pituuteen ja paksuuteen. Positiivisia kommentteja/ihmetystäkin joskus on saanut kokea naisilta, on yksi halunnut sen itse ihan mitatakkin myös. Paksuutta tietysti voisi olla aavistuksen enemmän, mutta kyllä hyvin tulee toimeen tälläkin:)

Vierailija
64/143 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoteettisesti: voi olla niinkin, että isomunaisilla miehillä on yksinkertaisesti enemmän seksipartnereita, mistä johtuu sitten taas se, että monista naisista tuntuu että hämmentävän suuri osa partnereista on ollut isomunaisia suhteessa tilastojen keskimittoihin

Sitä en sitten tiedä miten naiset tuon asian etukäteen näkevät, tutkimattomat ovat geenien tiet.. ehkä pullottava etumus on yksi alfauroksen merkki, tai ehkä isomunaisesta erittyy itsevama panomiehen aura joka saa naiset lankeamaan. Ehkä isomunaiset yksinkertaisesti ovat aktiivisempia naisten jahtaamisessa. Kenties vähän noita kaikkia.

Vierailija
65/143 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 15:03"]

[/quote]

Kyllä itse olen tyytyväinen pituuteen ja paksuuteen. Positiivisia kommentteja/ihmetystäkin joskus on saanut kokea naisilta, on yksi halunnut sen itse ihan mitatakkin myös. Paksuutta tietysti voisi olla aavistuksen enemmän, mutta kyllä hyvin tulee toimeen tälläkin:)

[/quote]

he. Mielikuvitus pojulla taas laukkaa. Mullakin on viisisataa metrinen. Hyvin on mahtunut aasialaiseenkin.

Vierailija
66/143 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 02:56"]

Itselläni on oikeaoppisesti häpyluusta mitattuna pituutta 19,8cm(siis n.20cm) ja ympärysittaa 15cm. Taidan olla suhteellisen harvinainen, pohjautuen tutkimuksiin. Levossa pituutta yleisesti ottaen n.14cm.

[/quote]

Minkälainen idiootti yleensä mittailee sukupuolielintää. Et taida poju ainakaan töissä olla.

Vierailija
67/143 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran törmäsin mieheen jolla oli 3cm mulkku hihi. 

Vierailija
68/143 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet, siis KAIKKI ovat mitanneet kullinsa pituuden jossain vaiheessa. Aivan turha väittää muuta. Aivan sama kun naiset väittäisivät, etteivät koskaan ole laittaneet sormea pilluunsa. Ja pah!

Vierailija
69/143 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onkohan minulla käynyt sitten lottovoittoon verrattava harvinainen tilanne. Miesystävälläni on pituutta noin 20 cm ja paksuuttakin riittävästi. Ympärysmitta terskasta on 16 cm, keskeltä noin 15 cm ja paksunee juurta kohti eli muistuttaa porkkanaa. Kun kunnolla esileikitään ei tuo tee mitenkään kipeää vaikka on saatu sisään miltei kokonaan. Pois en vaihtaisi, se tuottaa minulle kunnon orkun joka kerta, vaikka olenkin hitaasti lämpiävää tyyppiä.

http://aijaa.com/p0mygV

Vierailija
70/143 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että onko näissä jatkuvissa jankaamisissa mitään mieltä. Kukaan saa siitä mitään, jos toisille tulee paha mieli eikä se oma vehje kasva siitäkään, jos jankaa, kunnes muut kyllästyvät ja alkaa ite uskoa omaan jankaamisen tuomaan voittoon. Aasiasta löytyy pienempiä naisia. Hakekaa sieltä, jos muuten ei tunnu riittävältä tai vaimo vinkuu isompaa. Isompaa kaveria voi myös pyytää kolmanneksi tai ostakaa iso dildo, jos tuntui, ettei nainen saa tarpeekseen. Orkkujahan tässä haetaan ja aika sama millä tavalla sen naiselleen hommaa. Ite käytin jopa kesäkurpitsaa, vaikka mittaa on takuuvarmasti se 20. Hienosti mamma laukesi, kyl se ääntely kuului ulos saakka. :)

Vierailija
71/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:24"]

kaikki miehet, siis KAIKKI ovat mitanneet kullinsa pituuden jossain vaiheessa. Aivan turha väittää muuta. Aivan sama kun naiset väittäisivät, etteivät koskaan ole laittaneet sormea pilluunsa. Ja pah!

[/quote]

Niih jooh. Bill Gates varmasti mittailee munaansa päivät pitkät Jorma Ollilan ja rättikeisari Stefan Persson tavoin. Jorma voi todeta olevansa Erkon poistuttua se isoin Jorma, vaikka mikropehmeet menikin sivun suun.

Vierailija
72/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:55"]

En tiedä, että onko näissä jatkuvissa jankaamisissa mitään mieltä. Kukaan saa siitä mitään, jos toisille tulee paha mieli eikä se oma vehje kasva siitäkään, jos jankaa, kunnes muut kyllästyvät ja alkaa ite uskoa omaan jankaamisen tuomaan voittoon. Aasiasta löytyy pienempiä naisia. Hakekaa sieltä, jos muuten ei tunnu riittävältä tai vaimo vinkuu isompaa. Isompaa kaveria voi myös pyytää kolmanneksi tai ostakaa iso dildo, jos tuntui, ettei nainen saa tarpeekseen. Orkkujahan tässä haetaan ja aika sama millä tavalla sen naiselleen hommaa. Ite käytin jopa kesäkurpitsaa, vaikka mittaa on takuuvarmasti se 20. Hienosti mamma laukesi, kyl se ääntely kuului ulos saakka. :)

[/quote]

Menes nyt nukkumaan siitä. Huomenna on koulupäivä.

Vierailija
73/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:55"]

[/quote]

No sullahan niitä keinoja jälleen riittää.

Mut joutuu sanomaan, että mulla on nykyisin jonkinlaisia ongelmia kesäkurpitsojen kanssa. Useimmiten rehuosastolla käyn katsomassa niiden laatua ja joskus hipelöin niitä, vaikken edes olisi ostamassa. Useimmiten jään mietiskelemään niiden sileää pintaa ja mahdollista tuntumaa ja saan lievät kiksit.

N31

Vierailija
74/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tuo vehe 18 cm erektiossa ja olen 22-vuotias. Levossa kylläkin tynkä mutta en sanoisi että on harvinainen yli 16 cm :)

Vierailija
75/143 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2011 klo 16:43"]

Onko otettu sitä huomioon, että penis ei välttämättä ole kaikilla ollut täydessä erektiossa. Heitä on voinut vaikka jännittää tuo mittaustilanne ja sen takia erektio on voinut jäädä vajaaksi. Tämä taas vääristäisi keskipituutta alempaan suuntaan.

[/quote]

Useissa tutkimuksissa on todistettu sama asia ympäri maailmaa. 13 cm on keskiverto miehen penis. 11-15 cm välillä on ylivoimaisesti suurin osa miehistä. Todella harvalla on sitä isompi.

Vierailija
76/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen seksin suhteen ja etsitty miestä kolmanneksi isolla. Itselläni vain 13cm ja kaikki ehdokkaat olleet ilmoituksissaan mitoiltaan 18-25cm, mutta tosipaikan kohdatessa on huomattu sentin korkeintaan kahden ero. Eivät osanneet edes tyydyttää naista kalullaan, kuin yksi kymmenestä. Pitääpä laittaa seuraavaksi hakuun taitava alle 14cm, niin saa nautinnollisempaa seksiseuraa.

Vierailija
77/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus villinä sinkkuvuosina etsinyt nimenomaan isokaluista miestä, tuloksetta. Parhaat orkut sain dildollani, joka on 19 senttinen. Katsoin että miten kaksi nyrkkiäni menevät sen päästä ja osasin arvioida aikas hyvin että milloin pituus on 13-19 sentin välillä. 

Ilmoituksiin sain paljon vastauksia, enimmäkseen varatuilta perheenisiltä, jotka olivat ilmoitusten mukaan 19-27 senttisiä. En todellakaan tiedä että millaisia mittavirheitä miehet olivat tehneet vai valehtilivatko, mutta oikeat pituudet olivat karkeasti käsilläni arvioituna n. 13-17 sentin tienoilla. Muutaman kymmenen miestä etsin ja kun löysin sen yhden 19 senttisen niin tarrasin kiinni. Olemme olleet yhdessä tuon jälkeen aina ja tarkemmissa mittauksissa myöhemmin paljastui että hieman alle 19 senttiä oli tuokin. 

Kyllä niitä isojakin on, mutta kaikilla miehillä on kokemukseni mukaan uskomatonta pokkaa valehdella munansa pituus ja luottaa nimenomaan siihen ettei naisella ole kokemusta. Kokeilkaas kanssasisaret arvioida kämmentenne avulla pituudet niin selviää nämäkin asiat aika hyvin. Varmasti puheissa on kaikilla yli 20 senttinen, mutta totuus on kyllä usein melko kaukana tuosta :)

N35

Vierailija
78/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:44"]

Mut joutuu sanomaan, että mulla on nykyisin jonkinlaisia ongelmia kesäkurpitsojen kanssa. Useimmiten rehuosastolla käyn katsomassa niiden laatua ja joskus hipelöin niitä, vaikken edes olisi ostamassa. Useimmiten jään mietiskelemään niiden sileää pintaa ja mahdollista tuntumaa ja saan lievät kiksit.

N31

[/quote]

Onhan se kieltämättä melko tuhma vihannes, tulee joka kerta niitä katsellessa mieleen se kiihoittava tilanne, kun upotin tuollaisen litimärkään vaimooni.

Harmi, etten voi tehdä samaa sulle ja vieläpä ite valita hyllystä sitä, jonka saat sisääs. Oon hyvä asentamaan, oikeinkin hyvä ja pitäisit siitä varmasti. Ja varmaan tykkäisit leikkiä myös tällä mun HK:n sinisellä, ihan hyvännäköinen iso patukka. Jos oot vähääkään rietas, niin uuh, kyl se vastaa huutoon! Meil ois tosi hauskaa... :)

Vierailija
79/143 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi parhaista ketjuista ikinä. Ei tässä meinaa tuolilla pysyä.

Minulla ei ole ollut kymmeniä eri naisia seksikumppaneina, koska olen helposti vakiintuvaa sorttia, mutta onhan noita nyt sen verran, että jonkinlainen tilastollinen otos siitä tulee. *Yksikään* nainen ei ole koskaan kysynyt minulta, kuinka pitkä kaluni on - saati työntäytynyt viivoittimen kanssa mittaamaan sitä. Jätkien kanssa tuli takavuosina puhuttua tietysti paljon seksistä ja sen harrastamisesta, enkä muista kenenkään joutuneen luovuttamaan tyttöystävälleen mitään mittaustuloksia. Olen täysin hämmästynyt siitä, että täällä on näin monta naista jotka ovat mitanneet partneriensa kalun. Johonkin päiväkirjan kulmaanko ne merkitään? Tyyliin "24.5., Markku, 15 cm, ihan okei".???

Vierailija
80/143 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin juuri kullini. Se on 16,7 cm pitkä. Olen niin onnellinen. Kuulun parhaaseen A-luokkaan.

Ketju on lukittu.