Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä komeelle

Vierailija
02.05.2015 |

Mistähän se johtuu et naiset pelkää lähestyä oikein hyvän näköstä miestä..

Taitaa olla niin et paljon helpommin seksiä saa jos on tavallisen tallaajan näkönen, omasta kokemuksesta tiiän et komeeta miestä ei naiset haluu lähestyä :( Kummallista sinänsä..halua ois kovasti mut naiset vaan karttaa :( Maksullista tietysti löytys mut onhan se turhan kallista pitemmän päälle! Ja neki on ihmetelly miten noin taitava ja upeen näkönen kaveri joutuu palveluja ostaan.. Ulkonäkö voi tosiaan olla myös rasite!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on komea eikä sillä ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa, päinvastoin. Veikkaan että komeutesi ei ole naisille yhtä silminnähtävää kuin itsellesi peilissä. Lisäksi ona äiti ja sukulaiset nyt näkevät kaikki kullannuppunsa komeina, vaikka miltä näyttäisivät eli heidän kehujaan ei kannata uskoa.

Vierailija
2/4 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin. En lähesty komeaa miestä, jos hänessä ei näytä olevan mitään muuta mielenkiintoista kuin ulkonäkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet, samoin kuin kauniit naiset ovat monesti ylimielisiä ulkonäkönsä suhteen. Se näkyy välittömästi, eikä houkuta lähestymään. Siis, kuka oikeasti on kiinnostunut jostakin Ken- tai parpi-nukesta

Vierailija
4/4 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähes aina sivuuttanut varsinaisen ulkonäön miehissä. Mielenkiinnon herättää yleensä katse, jokin asia käynnissä, tapa tarttua lasiin tai esim. joku mielenkiintoinen yksityiskohta. Eikö aloittaja itse lähesty naisia?

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän