Sekoomus aikoo pienentää lapsilisää
Eli korotuksista luovutaan. Ei kuulemma vaikuta yksinhuoltajiin.
Kommentit (23)
Uutisten mukaan vaikuttaa. Kaikki lisät poistetaan?
Joku tutkinut, ettei raha lisääkään lastentekohaluja, niin äkkiä lapsilisiä pienentämään.
Haluaisin kyllä kuulla, millä logiikalla talousosaajien mielestä lapsilisän vähennys nostaa syntyvyyttä.
Tässähän on taas kieroilu takana. Esittävät asian niin, että jokainen lapsi saa 100e lapsilisää. Unohtavat kuitenkin mainita, että samalla POISTETAAN SISARUSKOROTUKSET, ETTÄ YKSINHUOLTAJAKOROTUKSET.
Älkää menkö tuohon hallituksen sumutukseen. Tarkoittaa vain että lapsiperheiltä viedään JÄLLEEN LISÄÄ.
Kuinka tyhminä pitävät ihmisiä?
Eiväthän he itse niitä lisiä tietenkään tarvitse, kuin sijoitusasuntoihin ja lomamatkoihin. Sanni Grahn-Laasonen ja Purra-Orpo tietenkin hankkeen takana jälleen. Samaan aikeen Anders Adlercreutz yrittää leikata koululaisten ja opettajien lomia samalla taktiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä kuulla, millä logiikalla talousosaajien mielestä lapsilisän vähennys nostaa syntyvyyttä.
Ei lisääkään. Tämä on varmasti persujen idea. Eivät halua että muuhanmaattajat saa lapsilisiä niin leikkaavat sitten kaikilta.
Ylikansallinen ja suomalaisvastainen kokoomus hankkii rikollisen massamaaha nmuuton avulla tuholaisia Suomeen. Siksi heitä ei kiinnosta suomalaiset perheet.
Vierailija kirjoitti:
Uutisten mukaan vaikuttaa. Kaikki lisät poistetaan?
Joku tutkinut, ettei raha lisääkään lastentekohaluja, niin äkkiä lapsilisiä pienentämään.
Lapsesta nr 2 saanut 30 euroa enemmän. Häh ja porukka ei ruvennutkaan lapsitalkoisiin!
Tämä on kyllä ihan uskomattoman julmaa tämä hallituksen touhu. Aina, ihan joka ikinen kerta toimissa hakataan pahiten kaikkein surkeimmassa asemassa olevia, niin kuin tässä on tarkoitus upottaa yksinhuoltajia syvemmälle ja syvemmälle suohon.
Minulla on 2 lasta ja lapsilisät itseasiassa nousevat jos tuo menee läpi, kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 2 lasta ja lapsilisät itseasiassa nousevat jos tuo menee läpi, kelpaa.
Moten niin nousee? Saat 200 e.
Mitä jos vain ne lisääntyisivät joilla tulot siihen riittävät.
Kun on lapset halunnut niin niiden elämä pitää maksaa itse. En minä halua sinun lapsien elämää maksaa kun en halua edes omia lapsia
Lapsilisää suunnitellaan maksettavaksi siihen asti kunnes lapsi täyttää 18 vuotta, eli vuosi pidempään kuin nyt. Siitä tulee 1200 e lisää jokaisesta lapsesta. Sitähän tälläkin palstalle on monta kertaa toivottuihin, kun isommat lapset kuluttavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uudistus. Lapset voisi mennä töihin.
Juu lapset töihin kun eihän äidit halua töitä tehdä. Äidit haluaa kaiken muiden maksamana
Ensinnäkin tämä ei ole hallituksen esitys, toiseksi kokoomus ei ole vielä muodostanut mielipidettä ehdotuksesta, kolmanneksi tämä ei tulisi kuitenkaan toteutumaan tällä hallituskaudella. Eli täysin turhaa itkua taas.
No ne meidän lapset maksaa tulevaisuudessa teidänkin eläkkeet.
Yrittävät kiristää naisia lisääntymään raharikkaiden kanssa. Ei mitään uutta auringon alla.
Demareiden piti jo kasarilla kolminkertaistaa lapsilisät, mutta ei ole näkynyt. Erkki Liikanen: Toistan: lapsilisät kolminkertaistetetaan!
Vierailija kirjoitti:
Et saa sisaruskorotusta. Etkä myöskään yh korotusta enää jos olet yh.
Hyvä uudistus. Lapset voisi mennä töihin.