Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kerran islam

Vierailija
26.01.2011 |

vaikuttaa olevan monelle suomalaiselle kauhistus, niin miksi sitten niin harvat käyvät kirkossa? Jos oikeasti uskonasiat ovat niin tärkeitä, niin laittakaa risti kaulaan ja olkaa kristittyjä, ja ensi sunnuntaina kirkkoon mars!

Itse olen tavis-luterilainen, mutta olen laittanut pitkästä aikaa ristin kaulaani. olkoon se oma pieni protestini islamin kasvua vastaan!

uskon oikeasti siihen, että rukoilu auttaa. kun lukee mediasta järkyttäviä uutisia niin voi aina pyytää Jeesukselta apua uhrien omaisille tai muille jotka ovat kriisissä.

Viha vierasta uskontoa kohtaan ei auta mitään, mutta rakkaus omaa kohtaan autta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko selittää miksi olen mielestäsi sekopää?

Pointtini oli, että muslimien vihaamisen sijaan pitäisi keskittyä oman uskonnon vahvistamiseen.

En todellakaan kannata fundamentalistista kristinuskoa, mutta minusta Suomessa uskonasiat ovat tabu, ja niin ei pitäisi olla!

On turha valittaa islamin vahvistumiesta, jos ei itse tee asialle mitään.

Mamujen tekemiin rikoksiin en ota sen enemmän kantaa, muutakuin etteivät ne raiskaajat ja murhaajat voi olla kunnon muslimeja, sotiihan se heidänkin uskontoaan vastaan.

Vierailija
2/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä rukoilusta ja sen auttavasta voimasta. Nunnat tekevät sitä luostareissa työkseen, siis rukoilevat ihmiskunnan puolesta, minusta ihanan huojentava ajatus! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yylös

Vierailija
4/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muslimeita pitäisi vihata ja kuka heitä vihaa?

Vierailija
5/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun avokonttorissa ortodoksin, muslimin ja juutalaisen kanssa. Meillä on oikein mukavaa.

Enkä pelkää kuin yhtä ateistisuomalaista meillä töissä.

Voimahali! Kyllä jumala huolen pitää hulluista ja hulvattomista.

Vierailija
6/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule riitä estämään sitä tosiasiaa, että Suomi on ennen pitkää samassa jamassa Ruotsin kanssa, eikä sitä ristin kantelut estä :)

Vierailija
7/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule riitä estämään sitä tosiasiaa, että Suomi on ennen pitkää samassa jamassa Ruotsin kanssa, eikä sitä ristin kantelut estä :)

Talous kasvaa kohisten, kruunu voimistuu, hyvinvointi lisääntyy. Mitä sinä sekoilet? Olet lukenut taas VAIN Rinkebyssä olevista pikku ongelmista?