Jos on pitkät hiukset, ne pitää olla _paksut_!
Sellainen tyypillinen suomalainen hiirenhäntä on kamala!
Kommentit (13)
ellei niitä jaksa laittaa. Ainakin, jos ovat vielä suoratkin. Ohuet, suorat hiukset laittamattomina, olivat sitten minkä mittaiset tahansa ovat likaisen ja luirun oloiset.
Mutta ihan totta. Itse ei hiustensa luonnolliselle paksuudelle tai suoruudelle mitään mahda, muuten kuin hiusmalliaan kauniiksi laittamalla.
ohuita, jos ne eiv't olisi kauniita? Olen nähnyt hiustenpidennyksiä PALJON ja ainoan paksun Tuksulla...
koska ne laitetaan sen oman ohuen tai vastaavasti kuluneen hiuksen kaveriksi-> syntyy tuuheamman oloinen lopputulos. Sen pidemmän hiuspituuden lisäksi siis.
... tuuhennosta aina vähäsen tukassa. Antaa kivasti ryhtiä ja volyymiä. Ei ole kuitenkaan sellainen naurettavan paksu pehko. Luonnollinen.
Onhan se hienoa, että joku on keskittynyt äidinkielen tunneilla enemmän hiuksiinsa kuin opetuksen seuraamiseen...
olla pitkät? ;) Mulla on erittäin paksut hiukset, mutta tällä hetkellä lyhyet.
Niin on huomattavasti helpompaa.
Onhan se hienoa, että joku on keskittynyt äidinkielen tunneilla enemmän hiuksiinsa kuin opetuksen seuraamiseen...
samaa ajattelin...
pitkään ja ohueen hiukseen voi tehdä erilaisia kampauksia ja kiharoita, lyhyeen ei, joten pitkä ja ohut on parempi kuin lyhyt ja ohut.
Ja asialle voi itse tehdä jotain vai?
Minulla on melkein vyötärölle, eikä mnitkän kovin paksut. Mutta kun menen johonkin muualle kun töihin jossa kukaan ei niitä muutenkaan pipon alta näe, niin minulla on klipseillä lisähiuksia. Eikä niitä huomaa jos ei tiedä.
kerroksittain leikkaamalla saa hiuksiin helposti paksuutta ja kun viitsii hieman laittaa. En ikinä laittaisi hiustenpidennyksiä tai lisäkkeitä vain siksi että on hieman ohuet hiukset. Niistäkin saa kauniit jos viitsii laittaa. Eiköhän suuremmalla osalla suomalaisista ole vähän ohuemmat hiukset..mitä siitä ottamaan sen kumempaa stressiä kun ei todellakaan ole ainoa!
vai?