Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clearblue raskaustestistä kysymys:

Vierailija
25.01.2011 |

eli onko tuossa CB:n testissä jotain viivanpaikkaa jotai jokin " valeviiva" ( ja nyt siis puhun tuosta "putkilosta", missä on kaksi pientä ruutua. johon toiseen tulee kontrolli ja toiseen tulii joko " +" tai "-") tajuatteko mistä testistä kyse? siitä testistä jos tulee plussa niin se näkyy siinä niinkuin ristinä.. TEin testin 4päivää sitten ja siinä on ihan ihan hailukka pysty viiva. kuvaa koitin ottaa mutta ei näy juurikaan kuvissa.. yksi olisi vielä kaapissa, pitäisikö tässä nyt tehdä se vielä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos neljä päivää sitten ollut jotain haamuun viittaavaa niin kyllä nyt plussa näkyisi jo, jos raskaana olet. Eli testaisin. Tulehan kertomaan miten kävi.

Vierailija
2/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole testiä vielä tehnyt, kun olen lukenut että jollei tee aamupissasta testiä niin pitäisi 3h pidättää virtsaa,. Itse olen pidättänyt jo 2h joten koitan tunnin vielä jaksaa..

Onko muuten väliä, että pissaako ns,alku pissan tai niin? Pitäisikö aluksi hieman päästää pissaa pois ja sitten pissata purkkiin, vai voiko saman tien pissata sen " alkupissankin" ihan.. En tiedä sitten, että vaikuttaako tuollainen yhtään mitään..

Tulen kertoilemaan että miten kävi!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin voit tehdä jo. Ja ihan sama mihin väliin virtsasuihkua sen tikun tunget =D

Vierailija
4/4 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON vahvempi, erottaa jo selkeästi. jippiii :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi