Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Nutraajia? Miten on sujunut? Täällä menossa toka päivä :)

Vierailija
25.01.2011 |

Olen nutrannut ennenkin, ja tällä saa mahtavan alkuspurtin painonpudotukseen. Viime vuonna putosi kymmenen kiloa nutrilett 5pv + sen jälkeen vhh:lla, mutta jouluna homma pysähtyi ja "lomailin" ;).

Mites teillä muilla on mennyt, jotka just nyt nutraatte? Minulla toinen päivä menossa ja olo on edelleen tosi hyvä :).

Tässä esimerkkiä elispäivän ruokailusta:

Aamulla: Nutrilett-suklaapirtelö

Lounas: 2 x kalapihvi, salaattia, tomaatti, oliiveja, porkkanaraastetta, raejuustoa ja pikkuisen valkosipuli salaatinkastiketta. Vettä.

Välipalaksi: kahvia ja Nutrilett-kasvisliemi.

Päivällinen: Nutrilett-patukka

Iltapalaksi: maitorahkaa, ananaspaloja, viinirypäleitä ja banaani.

Tänään sama satsi, paitsi lounaaksi oli uunilohta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä täytyy olla todella paljon painoa jos kerta 5 kiloa on viikossa tippunu. Ei melkein normaaleissa mitoissa oleva saa tollasta kilomäärää tippumaan viikossa ei sitte vaikka ois syömättä.

Vierailija
2/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä täytyy olla todella paljon painoa jos kerta 5 kiloa on viikossa tippunu. Ei melkein normaaleissa mitoissa oleva saa tollasta kilomäärää tippumaan viikossa ei sitte vaikka ois syömättä.

...siis syömättä paino tipu, koska aineenvaihdunta ei pelaa. Kyllä viikossa tippuu viis kiloa helposti täysnutraamalla....riippuen tietenkin paljonko yleensä syö. Noissahan tulee päivässä ainoastaan 500-600 kcal. Melkein normaalimittaisten ei kyllä nutrata kannata, vaan syödä terveellisemmin ja liikkua pois ne pari kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 8 kiloa ylimääräistä ja olisin BMI alle 25. Ja en todellakaan saisi pudotettua 5 kiloa millään. Nyttenkin tulee zumbattua hullun lailla, käytyä lenkillä ja ruokavalio on terveellinen. Silti se paino ei putoa noin tiuhaa vauhtia millään.

Vierailija
4/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tippunut lähes 5kg, 2 viikkoa täysnutrannut. Itsekin luulin, ettei normaalipainoinen voi laihduttaa tuollaista määrää niin nopeassa tahdissa, mutta kyllä vaan näköjään voi.

Vierailija
5/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tippunut lähes 5kg, 2 viikkoa täysnutrannut. Itsekin luulin, ettei normaalipainoinen voi laihduttaa tuollaista määrää niin nopeassa tahdissa, mutta kyllä vaan näköjään voi.

Vierailija
6/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti! Paljonko se nutrilett maksaa? Perhana, jos se oikeasti toimii melkein normaalimitoissa oleville noin hyvin ni pitäisköhän kokeilla.

Vierailija
7/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti! Paljonko se nutrilett maksaa? Perhana, jos se oikeasti toimii melkein normaalimitoissa oleville noin hyvin ni pitäisköhän kokeilla.

mutta mä olen täysnutrannut, eli en ole syönyt mitään muuta (paitsi vähän kurkkua ja tomaattia). Maksaa n. 12-20e/pkt, riippuen onko tarjouksessa ja mikä merkki. Ei se loppujen lopuksi tule edes mitenkään kalliiksi, kun siinä on kuitenkin pusseja usealle päivälle.

Vierailija
8/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen täysnutrannut, eli en ole syönyt mitään muuta (paitsi vähän kurkkua ja tomaattia). Maksaa n. 12-20e/pkt, riippuen onko tarjouksessa ja mikä merkki. Ei se loppujen lopuksi tule edes mitenkään kalliiksi, kun siinä on kuitenkin pusseja usealle päivälle.

Täytyyki syödä ens viikoks kaikki ns. omat sapuskat pois jääkaapista ja hakea vain sitä nutrilettia. :P Mies syökööt mitä tahtoo, sillä ei paino ongelmia kuitenkaan ole. Onko ne sapuskat hyviä? Pitääkö kaikesta muusta välttämättä luopua. Esim. olen suoraan sanottuna koukussa klementtiineihin. :D Niistä ei tekis mieli millään luopua!

Vierailija
9/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkä paljon siellä on niitä pusseja? Eli monellekko päivälle se suurinpiirtein riittää?

Vierailija
10/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkä paljon siellä on niitä pusseja? Eli monellekko päivälle se suurinpiirtein riittää?

eli tulee maksamaan n. 6-7e/päivä. Ei paha mun mielestä. Onhan niitä vaikka mitä merkkejä nykyään, nutrilettia, allevoa ja naturdietiä mä olen käyttänyt vähän vuorotellen (ettei kyllästy). Nutriletin suklaa ihan ok, naturdietin ananas ja pääryna ihan ok (ainakin vähän aikaa) ja allevon mansikka-mustikka ok (vähän kuin marjasmoothie). Nutriletin tomaattikeitto pahaa, muita lämpimiä keittoja en ole kokeillut.

Vierailija
11/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan toimii,eikä ole jatkuvasti kiljuva nälkä.

viittiskös joku lyhyesti kertoa päivän syömiset?siis montako patukkaa ja keittoa yms. olisin kiitollinen.

mulla liikakiloja sen 85 kiloa,tonne 60 kiloon haluisin painon.

Vierailija
12/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Täytyykin oikeesti harkita tollasta jos se todellakin toimii. :P Tattis!

Vierailija
13/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan toimii,eikä ole jatkuvasti kiljuva nälkä.

viittiskös joku lyhyesti kertoa päivän syömiset?siis montako patukkaa ja keittoa yms. olisin kiitollinen.

mulla liikakiloja sen 85 kiloa,tonne 60 kiloon haluisin painon.

Muista juoda paljon, pari litraa päivässä (kalorittomia juomia). Mä siis syön 5 pussia/päivä (mikä on se suositus), en muuta, paitsi muutaman tomaatin ja ävhän kurkkua. Vaatii itsekuria, mutta kun vaakaan katsoo niin kummasti sitä jaksaa :)). Sulla varmasti tippuu tosi nopeasti joku 5kg, kun on kuitenkin vähän ylimääräistä.

Vierailija
14/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan toimii,eikä ole jatkuvasti kiljuva nälkä. viittiskös joku lyhyesti kertoa päivän syömiset?siis montako patukkaa ja keittoa yms. olisin kiitollinen. mulla liikakiloja sen 85 kiloa,tonne 60 kiloon haluisin painon.

Muista juoda paljon, pari litraa päivässä (kalorittomia juomia). Mä siis syön 5 pussia/päivä (mikä on se suositus), en muuta, paitsi muutaman tomaatin ja ävhän kurkkua. Vaatii itsekuria, mutta kun vaakaan katsoo niin kummasti sitä jaksaa :)). Sulla varmasti tippuu tosi nopeasti joku 5kg, kun on kuitenkin vähän ylimääräistä.

kiitos kun vastasit! :)

Vierailija
15/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa se 5day quick start, siinä on pirtelöitä, patukoita, välipalaliemiä, pastaa ja keittoa viideksi päiväksi! ITse ostin siis juuri tuon paketin ja hyvin on maistuneet :).

Se suklaapirtelö on ihan älyttömän hyvä, samoin se pähkinäpatukka :).

Me nutrataan työkaverin kanssa ja sovittiin, että yhden hiilihydraatittoman aterian saa päivässä syödä.

Merkkailen myös kaikki syömiseni -myös ne nutrilett-ruoat- kiloklubiin, mikä auttaa laskemaan todellisen kalorimäärän.

Tästä aion jatkaa taas vhh:lla, mikä sopii mulle tosi hyvin, vaikka 1tyypin diabeetikko olenkin :).

Ap ja mitat nyt siis 168/105 :(

Vierailija
16/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alan pikkuhiljaa siirtymään tuohon osanutraukseen, kuten sinäkin. Sitä jatkan jonkun aikaa. Hyvä on fiilis ja kilojakin lähtenyt lähes 5 :).

Vierailija
18/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vain ongelma syödä näin kamalan monta kertaa :(... Yleensä olen syönyt vain lounaan ja päivällisen ja ehkä jotain pientä illalla.... Nyt pitäisi syödä 5-6 kertaa päivässä, mikä tuntuu täysin mahdottomalta ajatukselta.

Mutta kun näihin mittoihin on vähällä syömisellä päässyt, niin ehkä on aika kokeilla uutta. Toivottavasti se näläntunnekin tulisi takaisin jossain vaiheessa, se kun on ollut hukassa jo ainakin neljä vuotta :(

ap

Vierailija
19/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikuntaa harrastan 4-5krt viikossa kuten normaalistikkin.

Ma: kiinteytys

Ti: zumba

To: zumba

Viikonloppuna salille. Näillä menty jo vähän vajaa vuosi :)

ap

Vierailija
20/21 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippunut 5.

Hyvä olo ja jatkan eteenpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän