Rehellisesti, käsi sydämellä vastatkaa
Kuinka usein harrastatte seksiä?
Onko lapsia?
Kahdesti kuussa meillä ja mietin jo lääkärille menoa. Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen halut kadonnu totaalisesti :(
Kommentit (55)
nyt (nuorin lapsi 2 v.) muutaman kerran (2-3) viikossa. Olen alkanut syödä macaa (superfoodia) jonka pitäisi "tasapainottaa hormonitoimintaa" ja se tuntuu lisänneen haluja kyllä. Skeptisesti suhtaudun, joten placebosta ei ole kyse :)
Mutta ennen lapsiakin mulla on ollut haluttomuutta, sellaista, että ehkä kerran kolmessa kuussa tekee mieli.
Ensimmäisen synnytyksen jälkeen teki mieli ensimmäisen kerran kun lapsi oli 1,5 vuotias :O
Täassä välissä taas paljon haluttomuutta.
Pisimmät tauot ehkä pari kuukautta, ja muuten seksiä kerran kaksi kuussa. Mutta nyt siis tilanne parantunut.
Herranjumala.. Miten "lapselliset" oikeasti jaksaa ja ehtii harrastaa seksiä edes kerran viikossa ja jopa useita kertoja??! Tuon kerta viikkoon jotenkin ymmärrän, mutta useampaa en tajua.. Kai sitten on jotain vialla kun mieluummin vietän useasti sen oman tunnin myöhään illalla kirjan parissa..Ei ihme että mies on tyytymätön;)
kai siihen seksiin tarvitse monta kertaa viikossa tuntia käyttää? Kyllä siihen riittää esim. 10 minuuttia.
Meillä joka päivä. noin tunnin sessio. Minä kun en laukea helpolla.
Lapsia 3. Suhde 15 vuotias :)
Meillä seksiä 2-4 kertaa viikossa.
3 lasta ja olen raskaana.
kai siihen seksiin tarvitse monta kertaa viikossa tuntia käyttää? Kyllä siihen riittää esim. 10 minuuttia.
tai sitten olet joku superorkkuilija, minä en tyydy siihen että mies vin jyystää ja laukeaa sitten, seksi meillä on paljon muutakin, hyvä jos tunnissa keretään saamaan alta pois...
riippuen haluista ja vireystilasta. Kerta vaikka "pakolla". Kolme lasta, alle kouluikäisiä kaikki.
onko pakko äheltää joka päivä?! hyi hitto!
onko pakko äheltää joka päivä?! hyi hitto!
Hommaa parempi mies´niin voit sinäkin saada jotain muuta kuin "ähellystä", mitä se sitten lieneekään..
mielummin useammin ja siis molempien mielestä. Lapsia neljä, vanhin 3,5v, eli välilä saa tosiaan hakea tilaisuutta..
Haluaisin sen 4, mutta saan ehkä sen 2.
Olen 40+ nainen.
Meillä minä olen miestä halukkaampi.
Jos haluat muutosta omaan haluttomuuteesi(,joka ei johdu rakkauden tms. puutteesta omaan mieheesi), mene ihmeessä lääkäriin.
Haluaisin sen 4, mutta saan ehkä sen 2.
Olen 40+ nainen.Meillä minä olen miestä halukkaampi.
Jos haluat muutosta omaan haluttomuuteesi(,joka ei johdu rakkauden tms. puutteesta omaan mieheesi), mene ihmeessä lääkäriin.
Meillä yksi lapsi iältään 1,5v. Ikää meillä 22 ja 23.
Mies on niin paljon töissä ettei ehditä enempää. Ja meilläkin tää kerta on sitten ainakin sen tunnin.
Joskus 1-2krt kuussa lisäksi 10min pikapano.
Lapsia on 2v ja 7v.
Ekan lapsen jälkeen meni synnytyksestä 6kk ennenkuin pystyin ajattelemaankaan seksiä ja sitten eka kerta lapsen jälkeen,sitten oli n.6kk jakso jolloin seksiä oli ehkä kerran kuussa,ei vaan onnannut halut...
Toisen lapsen raskausaikana meiltä kiellettiin seksi n.7kk ajaksi+2kk meni synnytyksen jälkeen ettei pystynyt kun alapää oli kipeä.
Nuo on meidän tauot. Muuten meillä on mun mielestä normaali seksielämä. 2krt viikossa olisi kiva,mutta siihen ei vaan aika tunnu riittävän kuin silloin tällöin!!
Kaksi lasta.
Mua ei huvittaisi oikeastaan koskaan, mutta koen seksin velvollisuudekseni. Ehdotan aina silloin kun ajatus ei tunnu suoranaisesti vastenmieliseltä.
On lapsia kaksin kappalein.
Mutta tällä hetkellä tahti on 3-4 krt viikossa.
Jos lapset ovat hoidossa niin sitten saattaapi mennä helposti vaikka koko päivä. ;)
joka päivä :)
Suhteen alussa tuli hommailtua 4xpäivässä parhaimmillaan mole,pii reikii;)
ehkä k20 kertaa.
Ero tuli aika vasta. Mutta siis keskimäärin kolme kertaa vuodessa. Ei johtunut seksin vähyydestä ero, olin ihan tyytyväinen seksielämääni.
lapsia 3, joista nuorin 1 v.
Olen myös huomannut kierukan myötä halujen kadonneen, ennen halusin miestäni missä ja milloin vain...mutta todennut myös sen että kun leikkiin ryhtyy, halut herää :)
Mitään ei ole "sovittu" eihän seksistä sovita!:O Sitä tehdään silloin kun molempia haluttaa..
Lapsia kolme, pienin 2v.