Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Curling vanhemmuuden lopputulos on kiusattu lapsi!

Vierailija
24.01.2011 |

Perhetutuillamme on perus-prinsessa. Äiti pukee ekaluokkalaisen, pesee hiukset, hoitaa tavarat, valvoo läksyt, juoksuttaa kehittävissä harrastuksissa 4 kertaa viikossa, viulua, taidekerhoa, balettia ja jazz-tanssia.

Surullisinta tässä on se, että tyttö on pahasti koulukiusattu. Koska koulussa muut ihmiset eivät alistukaan hänen kaikkiin toiveisiinsa, hän kiukuttelee ja äyskii muille lapsille. Koska tytöllä ei ole huumorintajua, eikä hän ymmärrä miksi muut suhtautuvat häneen eritavalla kuin vanhemmat. Hänestä on tehty se, jonka kiusaaminen on julmaa, mutta sallittua leikkiä. Hänet on täysin eristetty luokasta ja hän harvoin pääsee mukaan mihinkään leikkiin. Opelle hän ei kehtaa sanoa olevansa koulukiusattu. Olen kuullut väkivallasta, tavaroiden varastamisesta ja hän jää aina automaattisesti juhlista ja leikeistä pois.

Jouduin sanomaan samalla luokalla olevalle tyttärelleni, että älä leiki hänen kanssaan, koska hän ei osaa olla kiva ja reilu kaveri, eikä hänen toiveisiinsa tarvitse koko ajan alistua. Ja kaiken lisäksi leimaudut hänen puolelleen. Olen aina nolona kun tapaamme perhetuttumme. Pelkään, että hän saa tietää. Olen vihjannut hänelle useasti, että liian hemmoteleva kasvatus ei ole hyväksi, mutta hän vain kokee olevansa empaattinen äiti!

Mitä teen? Onko reilua kieltää lasta leikkimästä hänen kanssaan?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina tällaisten avausten kohdalla miettii että voiko nää olla tottakaan vai onko avauksen tekijä jotenkin naivi.

Ap pelkää että ystävälle paljastuu että hän on kieltänyt lastaan leikkmästä ystävän lapsen kanssa ja ilmeisesti kuitenkin heidän tavatessaan on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Musta tuo on pikkupelko verrattuna siihen, että ap:n kaveri bongaa jutun täältä.

ap avautuu tällä palstalla perheen suihkutapoja myöten pitkässä ketjussa joka pysyy esillä varmaan melko pitkään koska otsikko on provosoiva ja josta aivan helposti pystyy ystävätär itsensä ja perheensä tunnistamaan ja helposti myös tän "ystävän" henkilöllisyyden päättelemää.

Tällä sivustolla on esim. viime viikolla ollut yli 200 000 eri kävijää ja eiköhän tää aavee ole kuitenkin yksi suosituimmista osioista. Mä en ikinä uskaltaisi täällä avautua jonkun tuttuni asioista noin yksityiskohtaisesti, koska riski sille että joku itse näkee jutun tai joku tuttu näkee jutun ja tunnistaa on oikeasti aika iso.

Vaikka eihän kukaan livenä tunnusta hengaavansa av:lla - kuten kukaan ei lue 7 päivää -lehteäkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi