Kyllä minä ainakin äänestän , Vasemmistoa.
Kommentit (8)
, Paavon kavereille ääni täältä Hgistä, keskiluokkaisesta omistusasunnosta, kulttuuriharrastusten ja korkeakouluopintojen ääreltä...!
ja teen jatkossakin, ehdokaskin ja katsottuna valmiiksi.
Olen liki 40-vuotias, korkeasti koulutettu perheellinen keskisuuresta kaupungista.
Eli olen ns. itsekäs paskiainen enkä välttämättä äänestä Vasemmistoliittoa sen ajamien perusturvan korotusten yms. vuoksi, vaan siksi että olen vastaan Kokoomuksen ajamaa veropolitiikkaa. V**uttaa se, että me ns. keskiluokkaiset joudumme maksamaan kaikesta korkeimman mukaan ja samaan aikaa välillisiä veroja kohotetaan myös - mutta pääomaverotukseen ei sitten kuitenkaan haluta koskea...
Ällöttää nuo kovat arvot, oman edun tavoittelu ja köyhien ja sairaiden tallominen, mitä muut puolueet harrastaa! Valintani on Vasemmisto.
Hallitus teki lain jolla hoitajat olis pakotettu hoitamaan kriittiset hommat sairaaloissa myös lakon aikana ja vasemmistoliitto vastusti sitä. Minä en äänestä puoluetta jolle on tärkeämpää joku helvetin lakko-oikeus kuin pienen lapsen elämä. Mikään lakko ei mene ihmiselämän edelle.
Ikinä en enää äänestä sitä puoluetta, niin kauniita lupauksia ne ei tee.
äänestän vasemmistoa