onkos täällä ketään naispuoleista jolla olisi avio/avoliiton ulkopuolinen suhde?
Kommentit (30)
No miehestäni en piittaa, ei hänkään minusta ja tämä varattu mies vastaa vaimostaan itse..
Itsekäs varmasti olen, mutta nautin minäkin onnesta, kun se kohdalle sattui..sen verran paljon sitä päinvastaistakin ollut..
pinnalla edelleen, olemme yhteyksissä.
Mies ei tiedä. Ja tässä tapauksessa oli/on kyseessä toinen nainen. Kumma tilanne, mutta en ole ihan varma, olenko "petturi" vai en.
nyt ollaan 6 vuotta pidetty yhteyttä ja vaihdettu kuulumiia (seksiä ei ole ollut paria lipsahdusta lukuunottaatta).
Eli 8 vuotta ollaan pidetty suhde piilossa puolisoiltamme
Yks kesti pari vuotta ja loppu sitten ihan tyystin. Toinen oli tosi kiihkeetä puol vuotta ja nyt ollaan ihan kavereita, oltu jo pari vuotta :)
Sitten on näitä sillon tällön tapaamisia keitä en laske suhteeks. Naidaan ku satutaan tapaamaan.
Yhen illan juttuja on useita kymmeniä. Kyl mä oon sitten hirvee :D No ei voi mitään..
tekin niitä tapauksia, jotka ei missään tapauksessa koskaan voisi pettää, mutta nythän ollaankin Rakastuneita?
Ukkomiehen kanssa naidaan 2-3 kert. viikossa, ja tän toisen kanssa vain la-su päivinä. On toiminut hyvin. Mies ei tiedä, uppoutunut firman hoitoon.
tekin niitä tapauksia, jotka ei missään tapauksessa koskaan voisi pettää, mutta nythän ollaankin Rakastuneita?
Minä en ainakaan koskaan ole sanonut etten voisi milloinkaan pettää.. Mutta Rakastunut taidan olla tähän varattuun mieheen..
Miten voi olla varma, ettei toinen saa koskaan tietää?
[/quote]