Miten pidätte pitkiä hiuksia öisin?
Mulla ollu lähes koko elämäni lyhyet/lyhyehköt hiukset mut nyt ne on päässy kasvamaan. Ne on alkanu häiritsemään öisin kun tuntuu et sitä hiusta on joka paikassa ja aina kun vaihtaa asentoa niin se hiusten järjestely ettei ole naamalla tai tukista mistään. Onko sellainen silkkinen yömyssy hyvä vai letti tai joku?
Kommentit (32)
Kiinni tietenkin muutenhan hiukset on naamalla kokoajan.
Laitan ne yöpöydällä olevaan vesilasiin, jossa corega tabletti.
Aamulla ravistelen kuivaksi ja vedän takaisin päähän.
Ei mitään myssyjä tms, nehän hautoo päänahkaa ja todennäköisesti tulisi kuuma. Löysä pinnari niskaan joka ei paina tyynyä vasten.
Ei tämä nyt mitään rakettitiedettä ole.
On vapaana. Kesähelteillä on ponnari päälaella.
Vierailija kirjoitti:
Kiinni tietenkin muutenhan hiukset on naamalla kokoajan.
Hyvä toi sun lukemisen ymmärtäminen..
Letti, ilman menee hirveeseen takkuun
Hiukseni pyayvät päässä pitämättäkin.
En mitenkään erityisesti, ovat auki. Itsellä on aina ollut pitkät hiukset niin olen varmaan tottunut kun en tunnista mainitsemiasi ongelmia. Nykyin mies tosin valittaa että hiukset on sen naamalla öisin jos tungen viereen, eli hänellä ei ole asiasta kokemusta.
Ennen oli letillä, mutta alkoi tympäsemään ne letin "kiharat" aamuisin. Ja ohuen tukan latvat meni pompulasta kauheiksi, enkä halua leikata, kun hius kasvaa niin hitaasti. Nyt on siis auki ja olen tottunut. Nostan ne vaan tyynyllä ylös, pois niskasta.
Nuttura pään päällä, letti tai jos on kylmä nukkumapaikka niin sitten tuubihuivi päässä ja hiukset siellä tuubin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli letillä, mutta alkoi tympäsemään ne letin "kiharat" aamuisin. Ja ohuen tukan latvat meni pompulasta kauheiksi, enkä halua leikata, kun hius kasvaa niin hitaasti. Nyt on siis auki ja olen tottunut. Nostan ne vaan tyynyllä ylös, pois niskasta.
Mitä ihmettä? Minkälaisia hiuslenkkejä oikein käytät?
Yhdellä tai kahdella letillä tai joskus myös löysällä nutturalla päälaella. En voi pitää hiuksia auki koska ne jäävät käsien alle tai selän alle tai kiertyvät kaulaan kun vaihdan asentoa. Olen levoton nukkuja ja hiukseni ovat 80 cm pituiset
Ooh naiset tykkäättekö kun mies vetää tukasta hellästi? ;)
Vierailija kirjoitti:
Ooh naiset tykkäättekö kun mies vetää tukasta hellästi? ;)
Kyllä. Mun hiukset on vyötärömittaiset, miestä ei tosin ole ollut moneen vuoteen.
Letti on paras- se ei tee möykkyä niskaan niin kuin esim ponnari tekisi.