Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ulkomaalainen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.01.2011 |

Vastaan vain asiallisiin kysymyksiin. Opiskelen ja olen asunut Suomessa 18 vuotta. Olen myös muslimi ja perheellinen. Suomalaiset eivät uskalla kysyä ikinä mitään mutta olen huomannut, että täällä puhe käy. Kysykää pois.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet minua ap:ksi... No, en ole hän.

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi se, että suomalaiset olisivat sen pidetympiä maahanmuuttajina kuin muunkaan maalaiset? Kurkkaa Ruotsiin...

Ja itseltäsi toivoisi sitä samaa itsekritiikkiä ja nöyryyttä.

Vierailija
102/106 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ollut suomessa ihan pikkulapsesta asti, kuten sanoin en välitä nyt ollenkaan kirjoitus virheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maahanmuuttajat eivät ole homogeeninen ryhmä. Ei yksi maahanmuuttaja voi puhua muiden puolesta, ei edes yksi kaikkien maanmiestensä puolesta.

Eli kysy itseltäsi pidätkö itse itseäsi rasistina? Mitä ennakkoluuloja sinulla on? Pystyisitkö omilla teoillasi auttamaan edes yhtä maahanmuuttajaa sopeutumaan Suomeen? Olisitko maahanmuuttajalle kaveri?

Suomalaiset ottivat mamut erittäin hyvin vastaan 90-luvun alussa. Sitten alkoivat heidän raiskaukset ja rötöstelynsä.

Vierailija
104/106 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voinut vastustaa mollaamasta tuota jankkaajaa...

Juuri hän ja muut kaltaisensa hankaloittavat maahanmuuttajien sopeutumista Suomeen. Heidän on kenties helpompi unohtaa omat ongelmansa maahanmuuttajia solvaamalla...

Vierailija
105/106 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maahanmuuttajat eivät ole homogeeninen ryhmä. Ei yksi maahanmuuttaja voi puhua muiden puolesta, ei edes yksi kaikkien maanmiestensä puolesta.

Eli kysy itseltäsi pidätkö itse itseäsi rasistina? Mitä ennakkoluuloja sinulla on? Pystyisitkö omilla teoillasi auttamaan edes yhtä maahanmuuttajaa sopeutumaan Suomeen? Olisitko maahanmuuttajalle kaveri?

Suomalaiset ottivat mamut erittäin hyvin vastaan 90-luvun alussa. Sitten alkoivat heidän raiskaukset ja rötöstelynsä.

Suomalaiset eivät todellakaan ottaneet maahanmuuttajia (ilmeisesti luulet somalien olleen ensimmäisiä ja ainoita) hyvin vastaan. Olin tätä itse todistamassa Joensuussa.

Eivätkä rikostilastojen ulkomaalaiset ole =kaikki maahanmuuttajat. Kai sitten osaat erottaa rikollisen ja aivan tavallisen ihmisen toisistaan pelkästään naaman ja ihonvärin perusteella?

Vierailija
106/106 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani toivat minut tänne, miten sen nyt sanoisi, henkemme oli uhattuna menisi ehkä oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän