Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetti muistaakseni vielä 7 vuotiaana poikaansa.

Vierailija
62/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei lasta saa kosketella sieltä, voihan joku lapsi tykätä siitäkin.

pirtelö:

Miksi EI SAISI imettää vaikka 5 tai 6 vuotiaaksi, jos siitä pitää sekä LAPSI että äiti? Millä tavoin se on pedofiliaa? Missä on raja, jolloin imetys muuttuu pedofiliaksi?

Te olette vaan yksinkertaisesti suurin osa kateellisia ja v*ttuuntuneita, kun oma imetys kariutui " jaksamiseen" . Ja sinulle, joka imetit vuoden, niin en tällä tarkoita sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään kuuluu kuinka kauan omaa lasta imettää!

Aatelkaa kuinka lapsella on hyvä ja turvallinen olo, kun saa äitiltä maitoo vielä isompanakin. Nostan hattua naisille jotka jaksaa imettää pitkään, ne varmasti rakastaa lastaan todella paljon!

Eikä ne lapset imis äitin tissiä jos ei ne halua!

Vierailija
64/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on aivan tavallinen ja tasapainoinen ihminen!

Imetys on maailman luonnollisin asia! Luonnottomampaa on miesten imeä naistensa tissejä!

Vierailija
65/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi luulla, että lapsi a) tarvii vielä rintamaitoa b) haluaa rintamaitoa, kyllä tota tehdään ihan äidin omien tarpeiden tyydyttämiseksi.

Mitä ne sitten lienevätkin... osa ehkä seksuaalisia ja osa sairaalloista läheisyyttä - ei osaa olla lapsen kanssa läheinen muulla tavoin. Osa ehkä kontrollointia, ei halua lapsen itsenäistyvän. Oli tarve mikä hyvänsä, niin se on ÄIDIN tarve.

Vierailija
66/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne gynelle ei varmaan kukaan riemusta kiljuen mene, eikä ainakaan joka päivä. Aika ontuva vertaus. Kyllä noista kuvista tulee jo pedofilia mieleen. Isolle ipanalle tungetaan tissiä suuhun, ja äitillä seisoo silmät päässä kun jollain vajaalla. Ja sitten laitetaan tämmösiä kuvia kaikkien nähtäville..

Vierailija
67/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteelle asti. Kerros nyt, mitä nautintoa se tuotti? Sairas.

Vierailija:

Mitä se kenellekään kuuluu kuinka kauan omaa lasta imettää!

Aatelkaa kuinka lapsella on hyvä ja turvallinen olo, kun saa äitiltä maitoo vielä isompanakin. Nostan hattua naisille jotka jaksaa imettää pitkään, ne varmasti rakastaa lastaan todella paljon!

Eikä ne lapset imis äitin tissiä jos ei ne halua!

Vierailija
68/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsella on tarve itsenäistyä, siksi pitkään jatkuva imetys on haitallista lapsen henkiselle kehitykselle. Ja sen takia se tuntuu meistä useimmista jotenkin perverssiltä. Tietenkään nämä taaperoimettäjät eivät ole pedofiilejä, mutta luullakseni nauttivat siitä, että lapsi on heistä riippuvainen, so. lapsen itsenäistyminen on heille vaikeaa. Karhunpalveluksen vaan lapselleen tekevät.

Samaa mieltä minäkin. Nauttimisesta en tiedä koska luulen, että lapsen heistä riippuvaisena pitäminen ei ole tietoista käyttäytymistä. Olen tässä pitkään imettävien puolesta kirjoitellut koska minua ottaa päähän tuo ainainen imetustukilistan kuvien kauhistelu ja pedofiili-nimittely.

Itse imetin lastani 1 v 6 kk ja sitten vieroitin. Lapsi ei itse osoittanut mitään merkkejä, että olisi itse vieroittunut mutta toisaalta vieroitus kävi niin helposti, että lapsi oli taatusti siihen valmis. Parina iltana kun pyysi rintaa sanoin, että maito tulee nyt mukista. Sitten ei enää pyytänyt. Joidenkin mielestä varmasti puolitoistavuotta imetystä on aivan liikaa ;)

Vierailija
69/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

imetti muistaakseni vielä 7 vuotiaana poikaansa.

Hoitoon pitäisi tuo akka viedä. Toihan on lapsen kehityksen vaarantamista.

Vierailija
70/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei äiti saisi nauttia imetyksestä? Ei se tapahdu lapsen kustannuksella. Omani vieroitin vuoden jälkeen, ja vielä nytkin (4kk vieroituksesta) on tunkemassa tissille jos en pidä varaani. Joten tuskin se ihan epämieluisaa hänelle oli tai olisi vieläkään.

Musta nuo imetyskuvat oli tosi kauniita kaikki, hauskoja eri tyylejä imettää. Ja nuo, jossa äiti imettää vastasyntynyttä sekä isompaa lasta yhtä aikaa: varmaan ei parempaa tapaa ole estää isosisaruksen mustasukkaisuus kuin ottaa hänet mukaan siihen kaikista hellimpään tapahtumaan.

Mutta jos rintoja ajattelee ennen muuta seksivälineinä niin kai imetys sitten tuntuu jotenkin perverssiltä...

Vierailija
71/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellako " tarve itsenäistyä" tuossa esim vuoden iässä, vai mitä tarkoitit? Mun lapseni ei ainakaan tarvitse itsenäistyä vielä silloinn.

Vierailija
72/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin vaikea ymmärtää...

Vierailija:

lapsellako " tarve itsenäistyä" tuossa esim vuoden iässä, vai mitä tarkoitit? Mun lapseni ei ainakaan tarvitse itsenäistyä vielä silloinn.

Vierailija
73/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä täytyy ilmeisesti olla outo tapa päteä tai niillä ei ole seksielämää ja se korvataan sillä, että lapsi lutkuttaa tissiä. Ällöttävää, lapsista ei voi tulla normaaleja. Toi pitäis kieltää lailla.

Vierailija
74/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotaan lapsen imetyksestä ei saa enää nauttia ainakaan lain mukaan. Ja KYLLÄ se tapahtuu lapsen kustannuksella.

Vierailija:

miksei äiti saisi nauttia imetyksestä? Ei se tapahdu lapsen kustannuksella. Omani vieroitin vuoden jälkeen, ja vielä nytkin (4kk vieroituksesta) on tunkemassa tissille jos en pidä varaani. Joten tuskin se ihan epämieluisaa hänelle oli tai olisi vieläkään.

Musta nuo imetyskuvat oli tosi kauniita kaikki, hauskoja eri tyylejä imettää. Ja nuo, jossa äiti imettää vastasyntynyttä sekä isompaa lasta yhtä aikaa: varmaan ei parempaa tapaa ole estää isosisaruksen mustasukkaisuus kuin ottaa hänet mukaan siihen kaikista hellimpään tapahtumaan.

Mutta jos rintoja ajattelee ennen muuta seksivälineinä niin kai imetys sitten tuntuu jotenkin perverssiltä...

Vierailija
75/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laps on vasta 6kk, enkä saa mitään seksuaalista nautintoo imettämisestä, enkä usko, että kukaan muukaan saa!

Vierailija
76/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun laps on vasta 6kk, enkä saa mitään seksuaalista nautintoo imettämisestä, enkä usko, että kukaan muukaan saa!

Vierailija
77/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78/78 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että imettämisen seksuaalinen nautinto lisääntyy jotenkin lapsen kasvaessa? Taidat itse olla pedofiili/ perverssi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän