Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin Juhannuksena mieheni vieraan ämmän kanssa alasti saunasta. Onko syytä epäillä, että olivat ryhtymässä pano puuhiin?

Vierailija
27.06.2005 |

Mitä olisitte itse tehneet kun olisitte yllättäneet tällä tavoin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vienyt parivaljakolle vastan saunaan.

Vierailija
2/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmässä saunassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunoa voi kyllä sekaporukalla mutta mitä helvettiä mies tekisi kylmässä saunassa alasti...

Vierailija
4/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti saunanlämmitys on helpointa; siksi olivat alasti.

Vierailija
5/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luhiks ja kävin kiinni sen ämmän mieheen. myöhemmin tosi jurrissa meinasin, että käyn iskemässä pullon tän ämmän naamaan ja mietin jo, että tuleeko pelkät sakot vai vankilatuomio ja jos vankila niin ehdollinen vai ehdoton.

Vierailija
6/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajantaju on hukassa, joten en tiedä kauan olivat olleet siellä, mutta epäilisin, että oisivat ehtineet panna.

Mitä oisitte tehneet? kenen kimppuun oisitte käyneet?

Vierailija
7/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meneehän joillakin muisti kännissä mutta silti, huono selitys.

Vierailija
8/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä pellejä ootte.

Vierailija
10/31 |
27.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a vaan onnellisina ap!

Vierailija
11/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se käytöstä kulu...

Vierailija
12/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia

Vierailija
13/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun pisti oikein vihaksi ap:kin puolesta.

Mun mies voisi niiin hyvin tehdä myös noin. JA munkaan mies ei ' muka' koskaan muista mitään. Kumma että sillä aina silloin katkeaa muisti kun meillä on ollut riitaa tai ukko pelehtinyt/yrittänyt pelehtiä naisten kanssa mutta muulloin kyllä muistia riittää vaikka olisi kuin kännissä..No ei nyt ihan mutta melkein.

Pistät sen ukkos selittään että MIKSI hän halusi panna sitä huoraa? Vaikka ei muistaisi että miten sinne päätyivät niin luulis kuitenkin selvinpäin tajuavan että MIKSI halusi..

Vierailija
14/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sellaista miestä ottaisi enkä pitäisi, josta tietäisin, että vieraissa kävisi. Kaikkihan on aina mahdollista, mutta jos omani toisen sängystä löytäisin niin ISO yllätys olisi.

Vierailija
15/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itse kuinka anteeksiantavainen haluat olla.

Vierailija
16/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman miehen kanssa.

Vierailija
17/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää meidän naisten puolesta; jos mies menee vieraan naisen kanssa saunaan, niin huorahan sen ämmän täytyy olla?!?

Miten me kuvittelemme, että naisia aletaan kunnioittaa ja arvostaa enemmän, kun itse kohtelemme ja nimittelemme toisiamme tähän tapaan?

En ollenkaan sano, etteikö naisessakin ole ollut vikaa, mutta eikö tuo ämmittely ja huorittelu kuitenkin ole vähän liikaa??

Vierailija
18/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko ollut huoran tai ämmän asemassa joskus?

Vierailija
19/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni vastaavan tempun tekisi, hän lähtisi saman tien - minkä ihmeen takia lähtisin naista siitä syyttämään, sillä kyllä miehelläkin vastuunsa tekosesta on; oli sitten kännissä tai ei.

Ja vaikka tyrmäystippoja mieheni lasiin laittaisi, niin en silti huorittelisi. Oma käsitykseni sivistyksestä kun on, ettei tarvitse alentua samalle tasolle kuin se, joka loukkaa.

Ilmeisesti jotakuta sitten helpottaa, kun saa ämmitellä ja huoritella? No, se heille suotakoon.

t. 44

Vierailija
20/31 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes on??? pukki, pettäjä, hepinheiluttaja mieshuora jo näitä nimiä löytyy.. niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, eli mitäs olet itse noin v' ' ' mainen pilkun nussija akka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi