Taaperoimetyskuva
Kommentit (78)
mutta oon tosi monen äidin kuullu sanovan, että lapsi on alle vuoden ikäsenä vierottanut ittensä rinnasta. Meillä kävi samoin, poika oli 8kk kun vaan lakkas rintaa syömästä. Mikä siinä sitten, otettiin korvike ja pullo käyttöön. Mutta it- listan mukaan lapsen sais takasi rintaruokintaan, kun vaan viittis tehdä töitä sen eteen... Siis ensinnäkin miks? Ja toisekseen miten? Minkä ihmeen takia itkettäisin lastani, joka ei halua rinnalla olla?? Jos lapsi ei halua enää rintamaitoa, eikö sitä voisi hyväksyä??
Oon ihan tyytyväinen tohon imetysaikaan, luultavasti olisin pikkuhiljaa ruvennut tekeen hiljasta vierottamista, jollei lapsi olisi ehtinyt ennen...
T: Entinen it- listalainen
Minusta on surullista, jos imettäminen rinnastetaan pedofiliaan. Kai sekin on pedofiliaa, jos äiti vaihtaa poikavauvan vaipan tai isä pesee tyttövauvan pyllyn?
en mä puhunutkaan lapsen iästä vaan tyylistä..
t.24
itsellään on jotain vaikeaa kun ei anna lapsen alkaa itsenäistymään.
pirtelö:
Te olette vaan yksinkertaisesti suurin osa kateellisia ja v*ttuuntuneita, kun oma imetys kariutui " jaksamiseen" .
Vierailija:
itsellään on jotain vaikeaa kun ei anna lapsen alkaa itsenäistymään.
Saavat varmasti jotain ihme tyydytystä tosta. Noh oksensimpa eka kertaa pitkään aikaan.. Niin pahaa tekee katsoa tollaisia sairaita kuvia. Viime kerralla itkin ja oksensin kun katsoin eläimen kidutus kuvaa ja nämä kuvat on täysin verrattavissa niihin. HYI! Mielisairaalaan tollaiset äidit. Jotenkin ymmärrän vielä jonkun 2v. imetyksen,mut jos lapsi alkaa olee kolme niin HYI HELVETTI miten sairasta. Se on äidin päässä vika silloin!
synnytys voi olla suorastaan orgastinen kokemus, imetys on valitettavasti jo pedofiliaa....
Todella tervettä sakkia täällä av:lla!! Olisiko edes pieni kosketus maanpintaan tarpeellinen??
Hyi helvetti. Enkä ole imetyksen vastustaja, omaani imetin 1-vuotiaaksi.
Samoin synnytys alateitse, on todella perverssiä synnyttää pieni vauva " sitä" kautta!!! Kannatan sektiota ja tuttelia, kaikki imetysäidit ja alatiesynnyttäjät pitäisi toimittaa hoitoon.
Miksihän naisella on rinnat alunperinkään? Onkohan ne miesten himoja varten ja korostmaan naisen seksuaalisuutta vai sittenkin maidon tuottoa ja imetystä varten? Jos imeminen on insestiä, niin eiköhän sitten ole sairasta antaa yli 1-vuotiaalle tuttipullosta maitoa.
Minäkin imetin lastani 11 kk:n ikään, kunnes lapsi itse lopetti rinnasta syömisen. Olisin voinut jatkaa tovin pidempäänkin, jos lapsi olisi halunnut, mutta VÄKISIN en rintaa ala lapsen suuhun tunkemaan!!!
Eikä lapsi ole itse oman parhaansa asiantuntija. Ei ole mikään syy jatkaa imetystä " mutku se 3-vuotias haluaa imeä" periaatteella. Haluaa se lapsi paljon muutakin sellaista, mikä ei ole sille hyväksi. Vanhempien tehtävä on käyttää järkeä.
Mikä helvetti siinä on, ettei noi imetysfanaatikot tajua, että on lääketieteelliset ja ravitsemusopilliset perusteet lopettaa imetys viim. 1,5 vuotiaana. Lapsi ei sitä rintamaitolitkua enää sen jälkeen TARVITSE!!! Kyllä siinä haetaan enemmän äidin mielihyvää kuin lapsen parasta.
Vierailija:
Samoin synnytys alateitse, on todella perverssiä synnyttää pieni vauva " sitä" kautta!!! Kannatan sektiota ja tuttelia, kaikki imetysäidit ja alatiesynnyttäjät pitäisi toimittaa hoitoon.
TV:ssä joku psykologi kertoi et yli 2 vuotiaan imetys on psykologisesti lapselle vaarallista.
Alku oli hankalaa, mutta viimeiset kuukaudet nautin imetyksestä todella paljon (lopetin kun lapsi 9kk, itse jätti rinnan). En olisi missään tapauksessa jatkanut keinotekoisesti. Hyvä äiti tuntee lapsensa tarpeet, eikä tee imetyksestä pakkoa. Tai jos lapsi haluaa jatkaa, tulee äidin asettaa järkevät rajat. Niinkuin muissakin kasvatusasioissa.
Insestin puolelle menee noi kuvat!!!
Vierailija:
Mikä helvetti siinä on, ettei noi imetysfanaatikot tajua, että on lääketieteelliset ja ravitsemusopilliset perusteet lopettaa imetys viim. 1,5 vuotiaana. Lapsi ei sitä rintamaitolitkua enää sen jälkeen TARVITSE!!! Kyllä siinä haetaan enemmän äidin mielihyvää kuin lapsen parasta.
Äidin fyysinen ja psyykkinen mielihyvä ei saa mennä lapsen terveen kehityksen edelle.
Noista kuvien äideistä tekee vielä pelottavampia se, että ovat julkaisseet tuollaisia kuvia!!! Siis todella friikkejä.
a rintaa imee. Ei ketään voi _pakottaa_ imemään.
Mutten silti lähettelisi imetyskuviani johonkin nettigalleriaan, mikä pointti siinä on?!?!?!