Taaperoimetyskuva
Kommentit (78)
mutta monet tekevät niin kun lapsi kieltäytyy imemästä sitä tuputetaan ja lopulta pakotetaan lapsi imemään koska itse halutaan imettää. se on sairasta.
Pitkään jatkuva imetys tuskin vaikuttaa lapseen tällä tavalla koska lasta ei pakoteta rinnalle ja äiti käyttäytyy ihan luontevasti eli ei siis toimi sellaisella tavalla jota lapsi ei voi ymmärtää (vrt. käyttäytyminen selvästi seksuaalisen aktin aikana). Lapsi tuskin tietää, ettei leikki-ikäisen imetys ole sosiaalisesti hyväksyttävää.
[/quote]
Ai lasta ei pakoteta rinnalle ? Eräässäkin kuvassa äiti yrittää tunkea rintaa ison lapsen suuhun vaikka lapsi kääntää päätä toiseen suuntaan ja näin ilmaisee ettei halua. Todella luontevasti äiti joo käyttäytyy!!!!
meillä tytöt 7v ja 11v imevät vielä.ja meillä on ihania iltoja sohvalla kolmestaan.
viimeistään silloin kun ja jos lapsi löytää tyttöystävän niin voi siirtyä ilman vieroitusoireita tissistä toiseen... Heh.
Taaperoimetyshän se pedofilian aiheuttaa. Pitäsi varmaan laittaa tämä tieto medioihin jotta ulkomaillakin ymmärrettäisiin vieroittaa lapset ajoissa...
Vierailija:
mutta monet tekevät niin kun lapsi kieltäytyy imemästä sitä tuputetaan ja lopulta pakotetaan lapsi imemään koska itse halutaan imettää. se on sairasta.
Vierailija:
Eräässäkin kuvassa äiti yrittää tunkea rintaa ison lapsen suuhun vaikka lapsi kääntää päätä toiseen suuntaan ja näin ilmaisee ettei halua.
Vierailija:
Ai lasta ei pakoteta rinnalle ? Eräässäkin kuvassa äiti yrittää tunkea rintaa ison lapsen suuhun vaikka lapsi kääntää päätä toiseen suuntaan ja näin ilmaisee ettei halua. Todella luontevasti äiti joo käyttäytyy!!!!
Sitäpaitsi ethän sinä ymmärtänyt pointtia lainkaan mutta turhaan sitä vääntää rautalangasta ihmiselle joka ei halua ymmärtää. Tiedoksi sinulle etten minäkään imettäisi noin vanhaa lasta MUTTA en syyttäisi äitiä insestistä tai lapsen seksuaalisen kehityksen vaarantamisesta.
Vierailija:
http://www.imetystukilista.net/galleria/thumbnails/9_jpg.jpg ENTÄS TÄMÄ?
Ei se vanhempi lapsi niin kovin vanhalta näytä. Vai onko ongelma siinä, että äiti on selällään sängyssä rinnat levällään jonka asennon SINÄ miellät seksiin liittyväksi?
että jonkun mielestä esim 2v 1kk ikäisen lapsen imettäminen on perverssiä. Miten jollkulle voi tuollainen edes tulla mieleen?! Sehän on maailman luonnollisin asia. Vielä vuosisadan alussa oli ihan tavallista Suomessakin, että imetettiin monta vuotta. Johannes Virolainenkin kuulemma imi viisivuotiaaksi ja muisteli tätä lämmöllä vielä vanhana miehenä.
Minusta tässä pitää mennä lapsen ehdoilla. Toinen vieroittautuu alle kaksivuotiaana, toinen vasta kolmivuotiaana. Miksi kiirehtiä lapsen kehitystä. Olen huomannut, että erityisesti levottomille ja herkille lapsille imetys tuntuu olevan tosi tärkeää ja hyvä keino rauhoittaa heidät vielä vanhempanakin.
Itse imetän parhaillaan vähän alta kaksivuotiasta ja mitään kiirettä ei ole vierottaa, ellei lapsi siihen itse osoita halua. Ja en tunne mitenkään nauttivani imetyksestä, toisinaan melkein päinvastoin, mutta toisaalta en halua alkaa väkipakolla vieroittamaankaan niin kauan kun lapsi silminnähden haluaa imetystä.
Vierailija:
Ei se vanhempi lapsi niin kovin vanhalta näytä. Vai onko ongelma siinä, että äiti on selällään sängyssä rinnat levällään jonka asennon SINÄ miellät seksiin liittyväksi?
Juuri tässä tuntuu olevan ongelma monen kirjoittajan kohdalla...
Imetys on IHANAA! Olen iloinen että kuvan äideillä imetys onnistuu ja lapselle maistuu äidinmaito noinkin pitkään.
jos se tärkeä asia kaikille osapuolille. Itse imetän vähän yli kaksivuotiasta edelleen, mutta ikinä ei ole kyllä tullut mieleen laittaa tilannekuvia nettiin...
vaikka taaperoimettäjä olenkin :)
Voi olla, että osa ketjun ärsyynnystä selittyy sillä, että OVATHAN nuo kuvat aika provosoivia.
on ihan sivut missä neuvotaan miten imetyksen saa vielä käyntiin jos lapsi jo lopettanut imemisen
Vierailija:
on ihan sivut missä neuvotaan miten imetyksen saa vielä käyntiin jos lapsi jo lopettanut imemisen
ettei sinun miehesi imeskele rintojasi vaikka kentoes haluisitkin?
Tietenkään nämä taaperoimettäjät eivät ole pedofiilejä, mutta luullakseni nauttivat siitä, että lapsi on heistä riippuvainen, so. lapsen itsenäistyminen on heille vaikeaa. Karhunpalveluksen vaan lapselleen tekevät.
Vierailija:
Pedofiiliset taipumukset syntyvät jos lapsen oma seksuaalinen kehitys menee pieleen. Useimmiten tämä tarkoittaa että vanhemmat tai joku muu lähipiirissä käyttää seksuaalisesti hyväkseen.
Pitkään jatkuva imetys tuskin vaikuttaa lapseen tällä tavalla koska lasta ei pakoteta rinnalle ja äiti käyttäytyy ihan luontevasti eli ei siis toimi sellaisella tavalla jota lapsi ei voi ymmärtää (vrt. käyttäytyminen selvästi seksuaalisen aktin aikana). Lapsi tuskin tietää, ettei leikki-ikäisen imetys ole sosiaalisesti hyväksyttävää.