Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gosh... Voisiko vuosien yritysten jälkeen haamu ollakin plussa...? :)

Vierailija
23.01.2011 |

Useampi vuosi yritystä tosiaan takana, varmaan enimmästä toivosta ollaan luovuttu ja melko ponnetonta "tulee jos on tullakseen"-meininkiä - no eipä ole ollut tullakseen. :( Testejäkään ei ole liiemmin tarvinnut tuhlata, kiitos (kiitos joo, todellakin) säännöllisen elimistön: kp 27-29 ensimmäinen merkki epäonnistumisesta, kierron pituus sitten 29-30 päivää. Sen jos jonkun tämä typerä naisvartalo osaa: tuottaa niitä saakelin kuukautisia, kierto toisensa jälkeen!! Ja joo; tutkimuksissa ei ongelmaa.

Tänään kp 30 eikä jokakuukautista tuhrua missään? Tein testin (mammaksi.fi:n): kaunis punainen KONTROLLIviiva piirtyi liuskalle. Mitä edes innostuin, ajattelin. Kannoin kuitenkin testiä mukanani joitain minuutteja, jos kuitenkin...? No eipä tullut.

Tästä meni kuitenkin n. 20 min, kun vielä kerran, vastoin kaikkia ohjeita, katsoin testiä. Ja mikä se siellä - haamu??

Tiedän, todellakin, että testiaika on määritelty ihan syystä, mutta oli se kaunis näky se yliajan-haamukin. ?

Mä pidän tän hetkeni. Uppoudun tuttuihin, melkein käsin kosketeltaviin vauvahaaveisiin; miten kerron isälle (on työmatkalla), milloin jään ä-lomalle, miten kaunis vatsa mulla on jo kesällä... Pidän siitä kiinni kynsin ja hampain, ennen kuin teen uuden testin ja joko sen tai kuukautisten myötä putoan rymisten alas haavojani nuolemaan. Niin lähellä, kuitenkin aina niin kaukana... :(

Mutta mitäs jos kuitenkin...? :')

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ja 21, siellä kans pari malttamatonta... :) Kiitos peukuista, katson ja nokitan omillani - plussaa 21:llekin!

Kiitos epäluottamuslauseesta, 22 :D , mutta kyllä mä sinnittelen huomiseen. Luulen etten tänään tulis hullua hurskaammaksi, korkeintaan hullua hullumaksi vaan... Jos meinaan ei viiva vahvistuisi - ellei sitten kokonaan jättäisi tulematta.

23, voi meitä... :( Lahjoitan osan omista saamistani peukutuksista sinulle!

Kiitos 24 ja 26, ihanat tarinat! :)

25, vau, kiitos! :)) Tulipa hyvä mieli tuollaisestakin kommentista.

Tänne ei mitään uutta. Yön aikana ei alkanut vuoto eikä haamu ollut kadonnut... Se ei siis ollut unta, kuten aamulla uskoin! :)

Mun päivästäni tulee vaaleanpunainen, hyvää maanantaita ja kiitos myötäelämisestä! Nyt töihin...

Vierailija
2/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ja 21, siellä kans pari malttamatonta... :) Kiitos peukuista, katson ja nokitan omillani - plussaa 21:llekin!

Kiitos epäluottamuslauseesta, 22 :D , mutta kyllä mä sinnittelen huomiseen. Luulen etten tänään tulis hullua hurskaammaksi, korkeintaan hullua hullumaksi vaan... Jos meinaan ei viiva vahvistuisi - ellei sitten kokonaan jättäisi tulematta.

23, voi meitä... :( Lahjoitan osan omista saamistani peukutuksista sinulle!

Kiitos 24 ja 26, ihanat tarinat! :)

25, vau, kiitos! :)) Tulipa hyvä mieli tuollaisestakin kommentista.

Tänne ei mitään uutta. Yön aikana ei alkanut vuoto eikä haamu ollut kadonnut... Se ei siis ollut unta, kuten aamulla uskoin! :)

Mun päivästäni tulee vaaleanpunainen, hyvää maanantaita ja kiitos myötäelämisestä! Nyt töihin...

Varovaisesti voisin kyllä sanoa, ettei niihin testeihin niitä haamuja piirry ilman, että raskaus olisi alkanut?

Tulethan huomenna kertomaan, kun testaat?

Iloa ja valoa päivääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyynel silmäkulmaan kun huomasin viestisi päivämäärän. Tasan vuosi sitten, 23. tammikuuta, tein testin jossa näkyi testiajan loputtua niin hento häivähdys vaaleanpunaista, ettei sitä nähnyt kuin ikkunan edessä tarkkaan tihrustamalla. Mieheni ei sitä vielä silloin nähnyt, eikä uskonut minua, mutta muutaman päivän kuluttua testissä näkyi jo selkeämpi vaaleanpunainen viiva.

Tuossa se haamuviiva nyt sätkii ja potkii leikkimatollaan, yrittää osua lelulla suuhunsa, jokeltaa ja nauraa kun äiti kutittaa mahaa. Ja on kaikkinensa ihan mielettömän rakas.

Tsemppiä plussakaimlle. Toivon peukut ja varpaat pystyssä että haamuviivastasi kasvaa ihan oikea vauva!

Vierailija
4/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, ihan totta... Olen itsekin täällä tsempannut joskus haamuviivailijoita, että jostainhan se haamunkin on piirryttävä... Mutta nyt kun se on omalla kohdalla, niin ei voi uskoa, vaikka haluaa... :D Tulen kertomaan!

29, voi kuinka ihanaa! ? Odotan kans pari päivää, siis huomiseen.

Olen ravannut vessassa tarkistelemassa monta kertaa, mutta ei mitään punertavaa. Mä en kestä... :) Ja mun pinkit haaveeni liitelevät jo jossain kaukana... Sanon suoraan, että jos tästä putoan, putoan lujaa.

Vaikka yritänkin pitää järjen matkassa. Joka muun muassa sanoo, että näin säännöllisellä (no normaalisti) kierrolla hedelmöittyminen olisi epätodennäköistä, kun peiton heiluttelut ovat tapahtuneet kp 9 ja 17 (miehen työmatka siinä välissä)... :/

Pahoittelut intiimien hetkiemme ajankohdan riepottelu! :D

Vierailija
5/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti jo eilen tulla kommentoimaan, mutta jompi kumpi näistä mun "haamuplussista" tuli keskeyttämään.

Munkin siis molemmat raskaudet on alkaneet niin, että testissä on näkynyt tosi tosi haalea haamu (vaikka teinkin testit vasta sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt jo alkaa). Ja esikoisen kohdalla seuraavakin testi oli vielä tosi haalea.

Niin kuin täällä on jo todettu, ei se haamu testiin piirry, ellei elimistössä ole raskaushormonia. Vähintäänkin siis kiinnittymisyritys kyseessä. Toivotaan, että jotain parempaakin!

Vielä varoittelen siitä, että mulla raskaudet on haamutestin teon jälkeen jatkuneet menkkakivuilla ja "nyt ne alkoi" -tuntemuksilla (yhdessä tuli vuotoakin). Eli sellaisetkaan tuntemukset eivät välttämättä tarkoita, että peli olisi menetetty.

Vierailija
6/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli takana jo 10 vuotta yritystä ja ehdin tehdä monta monituista raskaustestiä. Lopulta lakkasin tekemästä niitä ihan kokonaan kunnes viime keväänä havahduin siihen että "flunssa" oli kestänyt jo parisen viikkoa huonoine oloineen. Löysin kylppärin kaapista pari melkoisen vanhaa tikkutestiä (niitä halvimpia, tuli joskus ostettua tukuttain) ja kuinkas ollakaan, hento haamuviiva ilmestyi molempiin, ei koskaan mitään aikaisemmin vaikka kuinka pitkään odotti.

Sitten juoksujalkaa lähiapteekkiin hakemaan uutta ja tuoreempaa raskaustestiä (kolme lisää) ja kaikki positiivisia! Tuossa tuo meidän haamu pötköttelee ja opettelee tarttumaan leluihin.

Jospa se sieltä, ollaan täällä hengessä mukana ja peukut pystyyn, kyllä tätä sattuu muillekin joten miksipä ei sinullekin? Tsemppiä ja viilipyttymäistä mieltä. :-)

Vierailija
7/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan, että jos tästä putoan, putoan lujaa. Vaikka yritänkin pitää järjen matkassa. Joka muun muassa sanoo, että näin säännöllisellä (no normaalisti) kierrolla hedelmöittyminen olisi epätodennäköistä, kun peiton heiluttelut ovat tapahtuneet kp 9 ja 17 (miehen työmatka siinä välissä)... :/ Pahoittelut intiimien hetkiemme ajankohdan riepottelu! :D

että sulla on sitten ollut ovulaatio hieman myöhässä ja tuo kp 17 on todennäköisempi hedelmöityksen kannalta, ja saattaisipa olla sitten poikavauva tulossa.. =P

kp 9.llä olis tyttö todennäköisempi (pitkäikäiset siittiöt), mutta siinä tapauksessa plussa olisi kyllä jo erittäin selkeä.

Vierailija
8/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein raskaustestin ja valoa vasten siihen piirtyi hento vaaleanpunainen hohto. Mieheni ei sitä erottanut, mutta minun sydämeeni se oli jo tatuoitu.

Seuraavana päivänä hain apteekin testin ja se näytti negatiivista.

Soitin terveyskeskukseen, koska tunsin olevani raskaana, eivätkä kuukautiset olleet vielä alkaneet.

Sain keskipäivällä uutisia, joiden johdosta jäin 10 minuutiksi työpaikan keittiön lattialle itkemään onnesta.

Ap, toivon, että elämä näyttää sinullekin tämän puolen huomenna. Ja mikäli testi on negatiivinen, yritä kasvattaa näistä nyt vallallaan olevista fiiliksistä siivet selkääsi.

Toivon, että sinun aikasi tulee. Pian.

Vierailija
9/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tiedä, kuinka lämpimästi mua koskettaa teidän toivotuksenne ja kun kerrotte ihanat omat tarinanne.

Miten onkin niin vaikea uskoa onneen omalla kohdalla. Ehkä kun se on aina ollut niin tiukassa. Onni. Ja miksi se nytkään olisi mun kohdalleni osunut... Vaikeaa! Kuitenkin hetkittäin ajattelen, että ehkä nyt oikeasti on mun aikani; aina joskus on jonkun, joku voittaa vaikeutensa, joku saa sen, mitä eniten toivoo. Minulta se on mennyt ohi jo niin loputtoman monta kertaa.

Itkettää. Itkettää ajatus siitä, että se olisi totta. Lapsi saisi niin ihanan isän ja, no, kaikkensa yrittävän äidin.

Itkettää kuitenkin jo valmiiksi se toinenkin vaihtoehto. Se, kun jälleen kerran toteaa saaneensa tyhjän arvan. Kyynistymättä edelleenkään, kestää se jälleen, nostaa pää ja yrittää luottaa, tai edes toivoa.

Kp 31, ihan oikeasti, come on!!? Luin tuosta mammaksi-testistä (joskus tilannut niitä 3 varalle kaappiin seisomaan - tuleepa käytettyä edes pois), joitain kokemuksia tullut vastaan, jossa haamu on ollut negaa. Yritän pysyä realistisena...

Kiitos jälleen myötäelämisestä, teette tämän astetta helpommaksi! :)

Vierailija
10/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostin ihan marketin kahden testin pakkauksen. Tein testin kyllä hiukan liian aikasin, koska mulla oli ovis ollut aikasemmin kuin puolivälissä.

Ensin testi näytti negaa. Tuikkasin sen negatiivisen tuloksen kuitenkin pakettiin takaisin koska en voinut sitä siinä tilanteessa heittää roskiinkaan. Oli tosi vahvat raskaus-oireet ja parin päivän päästä tein sen toisen testin. Ja siihen tuli haalee viiva. Ja sitten katsoi sitä aiempaa testiä ja siihen oli tullut toooosi hailee viiva, mutta se oli viiva!

Ja taatusti sitä ei sillon heti siinä näkynyt kun se 5min oli kulunut. Joten minä uskon ap että olet raskaana!!!!

Haamuviiva on viiva!!! Siihen EI ilmesty MITÄÄN jos testi on nega! Negaa se testi voi valehdella, mutta jos siihen tulee jotain edes, niin se tulee vain siitä että sun pisussas on sitä hormoonia!!

Joten hillittömän suuret onnittelut plussastasi!!!!

Vierailija
11/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ostaa ihan vain itseäni masentaakseni marketista testin.

Hilloviikko saattoi olla myöhässä (no mistäs sen tietää kun tulevat satunnaisesti...)

Kävelin jo kaverini kanssa autolleni kun en voinutkaan vastustaa kiusausta vaan oli päästävä tekemään testi heti.

Kaveri meni autoon ja minä menin marketin vessaan pissimään tikkuun.

Punainen aalto vyöryi testi-ikkunan yli ja värjäsi kontrolliviivan.

Joojoo ja niinpäniin. Se siitä sitten taas ja menkkoja odotellessa...

Jäin pettyneenä tuijottamaan tikkua ja aloin jo kuvitella siinä toistakin viivaa.

Siinä sitä istuin pöntöllä katse yhtäaikaa tyhjyydessä ja tikussa.

Kun olin tarpeeksi tuijottanut silmiäni räpäyttämättä, niin ilmeísesti tahdonvoimani alkoi piirtää verkkokalvoilleni sitä toista punaista viivaa.

Aloin jo muuttua epävarmaksi testin tulkinnan suhteen ja oli pakko laittaa se taskuun ja kiikuttaa autoon kaverin tulkittavaksi.

Hänkin tuijotti testiä ja oli näkevinään siinä jotain viivaa.

Siinä sitten arvottiin ja käänneltiin tikkua.

Ei siitä tullut hullua hurskaammaksi.

Oli pakko säntäillä apteekkiin ostamaan digitikku.

Palautin kaverin kotiinsa ja itse menin meille vessaan.

Suu tuntui ihan kuivalta ja muutenkin ajattelin, ettei enää pissipisaroita edes riittäisi heti uuteen testiin.

Sain kuitenkin tiristettyä pari sekuntia suihkua.

Se ilmeisesti riitti. Tikussa alkoi vilkkua tiimalasi.

Se tuntui vilkkuvan siinä ikuisuuden. Vihdoin tuli teksti... "Raskaana"!!!

Taas tiimalasi vilkkui ja kohta tuli näyttöön 1-2 viikkoa.

Menin heti kertomaan miehelleni asiasta.

Vastaanotto oli "vähän" nihkeä, mutta ehkä se siitä...

Ensi torstaina on eka neuvola ;-)

Tsemiä ap:lle!

Vierailija
12/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävä virtsaamisväli, että hormonia kerkeää muodostua virtsaan!! Hyvä olisi olla ainakin 3-4 h rakossa ollutta pissaa, eikä pissahätää saa pakottaa juomalla runsaasti nestettä. Tulee vaan laimeaa pissaa, eikä testi välttämättä näytä oikein.

Vierailija
13/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa apteekista Firts Signal kasettitesti. Se on edullinen ja näytti minulla selkeää plussaa kun edellisenä päivänä olin saanut mammaksi liuskalla niin hailun haamun etten ollut lainkaan varma oliko siinä edes mitään. :)

Nyt menossa rv22, neljän vuoden yrityksen jälkeen. Voit uskoa että kaikki on mahdollista!

Tulet sitten kanssa kertomaan miten kävi! :)

Vierailija
14/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että plussa vahvistuu ja odotat maailman ihaninta vauvaa.

Niin tuttuja tuntemuksia nuo ajatukset saivat aikaan.

Kaikkea hyvää!!!

Vierailija
15/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa jamassa kuin ap:kin, kp 29 menossa ja kuukautisia olen odotellut jo kolme päivää. Eilen tein testin, ja olin näkevinäni siinä aivan tosi haalean viivan kajon. No, ajattelin että näen näkyjä kun niiiiin kovasti haluaisin olla raskaana.

Tänäänkään ei kuulu vielä kuukautisia eikä ole lainkaan sellainen olokaan että olisivat tulossa. Tein toisen testin, ja siinäkin joku hyvällä mielikuvituksella varustettu saattaa nähdä todella haalean viivan. Molemmat testit ovat olleet näitä halpoja David-merkkisiä (?), mullakin olisi kaapissa pari Clearbluen digitaalista mutta ajattelin vielä kärvistellä etten "tuhlaa" niitä...

Vierailija
16/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaa paljon onnea, ja myös sinulle toinen "haamuilija"! Itse testasin aikoinaan jollain kaikkein halvimmalla kökkötestillä sen himmeätäkin himmeämmän haamun, joka leikkii nyt tuossa vieressä.

Vierailija
17/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja pidän peukkuja sille, että haamuviiva osoittautuisi ajan kanssa toiveiden täyttymykseksi.

Oma kroppani on vähintäänkin yhtä uskollinen kuin sinun. Vajaan kolmen vuoden aikana, jolloin vauva olisi ollut niin tervetullut, kuukautiset ovat romuttaneet säännöllisesti toiveemme. Yhtään testiäkään en ole ehtinyt tehdä..

Elä täydellä sitä vauvahaavettasi, pidän peukkuja!

Vierailija
18/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyyninen vanhapiika tällä ihan tippa linssissä huokailen teidän muiden onnen takia! Peukut pystyssä, ihan jokaiselle!

Vierailija
19/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierroilla, joilla en tullut raskaaksi ei näkyny haamun haamua! Diditesti peliin!

Vierailija
20/59 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peukutuksista. Mutta hukkaan menivät. Miksi ihmeessä ehdin edes ilahtua ja toivoa, miksi luulin että se olisi mua varten?? :(

Olen tämän päivän liidellyt pilvissä. Olen miettinyt ja keksinkin mukavan tavan, millä kertoisin miehelle, kuvittelin hänen ilmeensä kun meidän inside-vitsiin piilottaisin uutisen, kun se iskeytyisi tajuntaan. Päätin yksinkertaisesti uskoa haamuun, päätin, että miksen minäkin ansaitsisi tätä; niin monelle se on käynyt, ei ole mitään syytä miksi se ei VIIMEIN kävisi minulle! Jos tarpeeksi uskon, jos tarpeeksi toivon, se voi ihan hyvin olla totta.

Ääh, myöhäisherännäinen kroppani se antoi tutun merkkinsä, ei pettänyt taaskaan taas pettämisessä. On yksi asia tässä maailmassa mihin voi luottaa... Ei tarvita testiä aamulla. Yksi asia mihin naisen vartalo on luotu, enkä minä osaa edes sitä!!!?

Putosin korkealta, kuten tiesin. Oli vähän vaikeaa keräillä itseään... :'( Tällä kertaa enemmän kuin ennen.

Hei, typerä vartalo, typerä nainen! Vasta sun koko tähänastinen elämäsi on ollut rämpimistä ja kituuttamista, menetystä toisen perään, vasta sä olet liian vähän epäonnea kokenut - olkoonkin, että enemmän kuin olisi tarpeen, valmistaudu vastaanottamaan tätä kuraa vielä rutkasti lisää äläkä toivo mitään. Kyllä sut pudotetaan.

On sellainen tunne, että jos joisin, joisin nyt itselleni tukevan humalan.

Se oli ihanaa niin kauan kuin sitä kesti. :'(