Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ottaisi kyllä enkkulaista tai amerikkalaista au-pairia

Vierailija
03.03.2011 |

noiden vauvan ravistelu/tappamisjuttujen jälkeen.Kauheaa!Entä te?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisi vauvan nukkumaan ulos kylmaan. Multa otettaisi lapset pois.

Vierailija
2/4 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli USA:lainen AUPAIR. Ja siitä oli hyviä ja huonoja kokemuksia.

- Oli perhekeskeisemmästä kulttuurista/perheestä ja toi mielipiteensä julki asiasta liian usein (vaikka hyvää tarkoittikin)

- Todella hyvin pärjäs muksujen kanssa

- Oli oma-aloitteinen

- Oli siisti ja ahkera

- Tartti autoa pikkuasioihinkin ja ei meinannut osata ajaa vaihteilla, vaikka muka osasi.

- Ei ollu mikään bilehirmu

- Halusi rukoiluttaa muksuja, vaikka tehtiin selväksi ettei täälläpäin ruokarukouksia harrasteta

- Lastenhoidosta jäi vain positiivisia ajatuksia.

Kaikenkaikkiaan jäi aluksi hyvä fiilis. Fiilis muuttui kun selvisi jälkeenpäin, että oli tullut toimeen myös mieheni kanssa ja vähän liiankin hyvin. Mutta lopulta hyvä sekin, että selvisi millainen paskapää miehini olikaan. Tyttö oli todella pahoillaan ja koitti pyytää usein anteeksi sähköpostilla ja mesessä, mutta en minä sille lepy.

Mies ei hävennyt yhtään mitä oli tehnyt ja onnistui loukkaamaan todella pahasti vielä jälkikäteen jutuillaan. Eniten harmittaa, että olin moiseen paskaan joskus seonnut ja sille lapsia tehnyt. Mutta itke en sen perään, vaan syljen jos näen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkaikkiaan jäi aluksi hyvä fiilis. Fiilis muuttui kun selvisi jälkeenpäin, että oli tullut toimeen myös mieheni kanssa ja vähän liiankin hyvin. Mutta lopulta hyvä sekin, että selvisi millainen paskapää miehini olikaan. Tyttö oli todella pahoillaan ja koitti pyytää usein anteeksi sähköpostilla ja mesessä, mutta en minä sille lepy.

Mies ei hävennyt yhtään mitä oli tehnyt ja onnistui loukkaamaan todella pahasti vielä jälkikäteen jutuillaan. Eniten harmittaa, että olin moiseen paskaan joskus seonnut ja sille lapsia tehnyt. Mutta itke en sen perään, vaan syljen jos näen.

Hyi hemmetti :( Ton takia mie en AUPAIRia meille halua. Kyllä mie mieheeni luotan ja rakastan, mutta jos sieltä tuleekin joku 20v kiinteäkroppanen hottis, niin miten mie sitten saan mieheni musta enää kiinnostumaan.

Vierailija
4/4 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarkennampas hieman. Ei aupaireja tartte välttää tai pelätä. Mun miehestä se johtu takuulla ja oli saanu nuoren likan itteensä "rakastumaan".

Ja mun sillosella miehellä oli muutenkin ällöttäviä seksihaluja ja liikaa intoa makuuhuoneessa. Se mm. halus todella monesti suihinottoa ja muka tykkäs siitä enemmän kuin normaalista seksistä. Eli sika mikä sika, vaikken sitä aikasemmin tajunnu.

Kehtasi mies vielä julistaa "saaneensa enemmän suuhuun 6kk aikana kuin meidän koko avioliiton aikana", kun homma selvisi. Kehui myös ko. tytön "pillun tiukkuutta" jne.

Eli mun mies oli sairas ja seksimaanikko paskapää.

Nykyinen mieheni onkin ihana, ja sille todellakin piisaan minä ja normaali seksi. Ei halua mitään ällöjä suupanoja tai halua joka hemmetin ilta jne.