Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jotain juttuja, joiden ostaminen hävettää? OV

Vierailija
23.01.2011 |

Kävin perjantaina Citymarketissa ostamassa kärryllisen ruokaa lapsen kanssa, miehelle ostin olutta ja tupakkaa, hävetti ihan kamalasti kun maha pystyssä siellä kävelin (olen 7 kuulla raskaana) :( Ei kukaan varmaan kiinnittänyt mitään huomiota, mutta tuntui niin kuin otsassani olisi lukenut "huono äiti", kun kaiken tuon lisäksi otin vielä muutaman mikropizzan ja muita einestuotteita. Onneksi sentään ei tarvinnut ostaa kurkkua ja kortsuja :)

Ai niin, ja itselleni jotenkin perunalastujen ostaminen aiheuttaa kamalan häpeänaallon, olen vähän ylipainoinen ja se sipsipussin rapina kun sen tunkee muovipussiin saa korvani helottamaan punaisina :D

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kuukautissiteiden ja tamponien osto. Kondomeja en ole koskaan ostanut koska en ole voinut, niin noloa! Mitään seksivälineitä en voisi ostaa muuta kuin netistä. En tiedä kehtaisinko siltikään tilata niitä, kun täälläkin on ollut keskustelua että ne postissa tunnistaa paketit jotka on tilattu seksikaupasta vaikka paketissa ei olisi mitään tunnistettavaa. Apteekissa on hävettäny ostaa aknevoidetta, kihomatolääkettä ja emättimen hiivasienilääkettä ja ylipäätään kaikki intimihygieniatuotteet tai vaikka hilsesamppoo hävettää. Karkin, sipsin ja muiden herkkujen ostaminen on noloa jos ostan useampia herkkuja kerralla. Ajattelen että muut katselee mua kun pohdin karkkihyllyllä mitä ottaisin. Tuntuu että joskus joku jää ostamatta mitään karkkia kun katsoo että tulee tällaiseksi läskiksi jos ostaa karkkia. Vaikka olenkin ihan normaalipainoinen.

Vierailija
22/182 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin 3xl kokoa alushousut, nuori mies oli kassalla ja levitti ne kerran edessään, ja sitten laittoi nätisti muovipussiin. Häpesin kassajonossa olevia ja tietysti sitä mieskassaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sampanjaa, kun jonossa edessä oleva rehveli ostaa kolikoilla jonkun taskukosanderin...

Vierailija
24/182 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin ostaminen raskaana ja lapselle purkkiruoat.

Meillä lapsi syö useimmiten ihan tavallista ruokaa,mutta joskus lounaalla purkkiruokaa kun en jaksa/ehdi muuta tehdä:/

Vierailija
25/182 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin hävettää alkoholin ostaminen jos ostan enemmän kuin 1-2pulloa siideriä/kaljaa. Viinipullon sen sijaan kehtaan jotenkuten ostaa. Kortsujen ostaminen ehkä vähän hävettäisi, kuin myös muistan että raskaustestien ostaminen vasta noloa olikin :-S johtuu varmaan siitä että ennen lapsia näytin ihan teiniltä, nyt lasten jälkeen näytän jo ihan ikäiseltäni joten enää ei ehkä niin hävettäisi. Samasta syystä alkoholin ostaminen hävetti nuorempana vaikka olinkin täysi-ikäinen. Nyt olen 27 eikä enää luulla nuoremmaksi. Joskus nuorena muistan ostaneeni jotain laihdutusvalmistetta ja hävetti niin että oli samalla pakko ostaa joku synttärikortti jossa luki "50v" tms joten kassa saattoi kuvitella sen menevän lahjaksi. Tuo vasta noloa olikin :D

Vierailija
26/182 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin 3xl kokoa alushousut, nuori mies oli kassalla ja levitti ne kerran edessään, ja sitten laittoi nätisti muovipussiin. Häpesin kassajonossa olevia ja tietysti sitä mieskassaa!

Apua

Vierailija
27/182 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on muitankin, joita hävettää siteiden osto. Mä oon aina ihmetellyt, että mistähän sekin johtuu, kun eiks nyt lähtökohtaisesti "kaikki" aikuiset naiset niitä tarvitse...

... no mä en tarvitse - on kuppi nykyisin.

Vierailija
28/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja :D

Vierailija
29/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta tuntuu epämukavalta ostaa sianlihatuotteita, jos myyjä on selkeästi musliminoloinen :/. Mutta ehkä hän ei olisi töissä kaupassa, jos ei pystyisi kys. lihaa käsittelemään?

Vierailija
30/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, varsinkaa, jos sillä kertaa ei korissa paljo kasviksia.

Eilen oli just niin:

Ostin tarjouksesta 2 pkt nakkeja pakkaseen + eineslihapullia, eikä mitään vihanneksia

Vierailija
31/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää ostaa:

-kuukautissiteitä

-tamponeja

-virtsankarkailusuojia

-maggi tms. valmisruokapusseja

-kondomeja

-iso määrä ruokia ruokaa mitkä on alennettuna kun parasta ennen päiväys menee vanhaksi

Vierailija
32/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani äärimmäisen epäekologinen. Meillä on myös kestovaippoja mutta en ole jaksanut viimeaikoina käyttää kun meillä on kolme pikkuista.

meillä tosin vaan 2 lasta, joista vain toinen enää vaipoissa, mutten hänenkään vaippoja jaksais enää pestä...

Vierailija
33/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kortsut, joiden ostaminen yhä hieman nolostuttaa. On tutut kaupankassat ja tuntuu, ettei seksielämäni kuulu heille. Tosin enpä ole elämäni aikana kovin montaa pakettia ostanut, joten kokemusta ei ole kertynyt. Ostankin nykyään kumit pelkästään netistä.

Vierailija
34/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana kyllä moni asia jäi kauppaan :D

Nykyään ainut on ehkä liukuvoide mikä vähän nolottaa

Vierailija
35/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä hieman hävettää on laiskoina ruuanlaittopäivinä ostettava pitsa. Siihen, kun yhdistää joskus vielä samanillan leffaherkut niin tuntuu, ettei ostoskorissa ole kuin pitsaa, limsaa, sipsiä ja karkkia. Hävettävintä on laittaa ne juuri ostettuun muovipussiin, joten ehkä kaikkein hävettävin ostos on muovipussi.

Loppuun vielä tarina. Olimme avomieheni kanssa päättäneet kokeilla liukuvoidetta ja kerran sitten satuttiin oikeaan hyllyväliin. Vertailin niitä sitten siinä ja heitin parhaaksi katsomani kärryihin. Avomies yritti sitä kovasti piilotella ja oli loppu kauppareissun tulipunainen. Kassalla punasteli sitten myös myyjätyttö :D Mitenköhän tuo avomies kehtasi aikoinaan ne kortsut ostaa meille, kun liukkarin osto oli noin tuskaa?

Vierailija
36/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama, mitä kukaan ajattelee, ostan mitä ostan.

Vierailija
37/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ostan, yleensä kirpparilta, mut ne hävettää

Kun ostin ekaa kertaa kortsuja, olin piilottanu ne muiden ostosten joukkoon, kassa oli sit vetässy ne siitä kassan läpi ja nostanu voipaketin päälle kasan ylimmäiseks, ni se kyllä nolotti.

Vierailija
38/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen yksi kerta apteekista. Nolona etsin suolihuuhtelupussia, onneksi mukava naishenkilö sen minulle etsi. Sitten oli aika mennä kassalle ja siellä oli kaksi kassaa, mutta toisessa vain apteekkari. Odottelin vuoroa ja huomasin, että juuri kun minun vuoroni tuli, niin toiselle kassalle tuli komia miesapteekkari joka huusi että tänne voi tulla. Nolona menin sinne suolihuuhtelupussin kanssa sekä lisäksi ostin särkylääkkeitä ja mielialalääkkeitä. Ette usko miten hävetti jotenkin se yhtälö, kun itsellä alkoi heti mielikuvitus laukkaamaan...

... Viikko kaks tuota reissua kävin samassa apteekissa, ja samainen mieslääkäri myi minulle kihomatolääkkeitä...

Vierailija
39/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon koiran tilapäishoitaja oli antanut koiralle porsaankyljyksistään luut koiralle. Iltayöstä huolestunut sisko soitti apua, kun koira parka yritti pyllistellä pusikossa, muttei saanut mitään aikaiseksi.

Minä sitten kävin puolen yön aikaan päivystävässä apteekissa hakemassa suolihuuhtelupussia koiralle. Ei mua nyt varsinaisesti hävettänyt, nolotti vähän. Enkä voinut edes selitellä, että ei nää mulle tuu, kun siskon koiralle. Se oliskin ollut noloa selitystä.

Vierailija
40/182 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa karkkia, etenkin suklaata jota ostan melko usein. Muuten koitan ostaa (ja syödä) terveellisesti, joskus ostan miehelleni pakastepizzaa ja se hävettää, tekisi mieli selitellä että minä en niitä syö. Ja olen ihan normaalipainoinen.

Kerran olin kaupassa vappuaattona ja ihmiset tietenkin osti paljon herkkuja ja alkoholia. Meillä ei ollut aikomusta juhlia vappua ja olin siis ihan normaalisti ruokaostoksilla. Jotenkin alkoi tuntua siltä, että ihmiset katsovat minun liian "normaaleja" ostoksiani, oli pakko ostaa sixpäkki kaljaa...

Ja itsekin huvitan itseäni kassajonossa katselemalla muiden ostoksia, yritän arvailla minkälainen perhe kenelläkin on ja mitä he tekevät ruuaksi. Enkä kauhistele toisten epäterveellisiä ostoksia (tai niitä siteitä tai kondomeja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi