Onko teillä jotain juttuja, joiden ostaminen hävettää? OV
Kävin perjantaina Citymarketissa ostamassa kärryllisen ruokaa lapsen kanssa, miehelle ostin olutta ja tupakkaa, hävetti ihan kamalasti kun maha pystyssä siellä kävelin (olen 7 kuulla raskaana) :( Ei kukaan varmaan kiinnittänyt mitään huomiota, mutta tuntui niin kuin otsassani olisi lukenut "huono äiti", kun kaiken tuon lisäksi otin vielä muutaman mikropizzan ja muita einestuotteita. Onneksi sentään ei tarvinnut ostaa kurkkua ja kortsuja :)
Ai niin, ja itselleni jotenkin perunalastujen ostaminen aiheuttaa kamalan häpeänaallon, olen vähän ylipainoinen ja se sipsipussin rapina kun sen tunkee muovipussiin saa korvani helottamaan punaisina :D
Kommentit (182)
Kun mulla oli ostoksina vain 2 pkt partateriä ( siis ihan niitä isoja lätkiä, akvaarion silikonien poistoa varten) ja neljä purkkia valmiskermavaahtoa synttärijuhlien tarjoiluja varten. Edessä olevan asiakkaan ostos muodostui kassalla jotenkin ongelmaksi ja kassapimu soitteli iät ajat pitkin markettia ongelman ratkaistakseen. Kamala ruuhka ja hullut jonot joka kassalla. Ihan tunsin miten kanssajonottajien katseet porautui mun niskaan" f-r-i-i-k-k-i"... tosta varmaan puuttui enää se kortsupaketti.
vaikka olisin lastenkin kanssa liikkeellä. Mutta lähikaupassa on yksi kassatäti joka on sellanen asioihin puuttuja, että ikinä en oo sen kassalta tupakkia ostanu. Huvittaa itteänikin :D