Olisiko moraalitonta alkaa tarjota seksipalveluja fyysisesti vammaisille miehille?
Kommentit (71)
fyysisesti vammaiset henkilöt. Luulisi starttirahaa irtoavan. Seuraavalla työkkärin yrittäjäkurssilla laitan opettajan koville ja käsken sen etsiä mulle väylät tämän kaltaiseen lailliseen yrittäjyyteen.
sivuilla. Voi sieltä löytyä vaikka jonkun naapurin seuranhakuilmoitus.
Voi sieltä löytyä vaikka jonkun naapurin seuranhakuilmoitus.
vaan siellä myydään seksiä.
pimeästi, ei tartte maksaa veroja ja säilyy oikeus suomalaiseen sosiaaliturvaan. ap
Vai oletko niin epäviehättävä ettet usko että markkinoita olisi terveiden miesten silmissä? Veikkaan juuri tätä.
tarvitsisivat seksipalveluita? Aina moni vammainen mies on parisuhteessa ja ihan lapsiakin on, joten ilmeisesti seksiä harrastetaan.
kai joku vammainen invataksilla meikäläisen kämpillekin pääsee ja kaupungin vammaispalvelu maksaa.
Tosta ei ilmene suoraan, miten toimintaasi toteutat ja mitä siihen sisältyy, mutta varmasti palveluja tarvitsevat osaavat hakeutua luoksesi.
Miksei myös ei-vammaisille? Vai oletko niin epäviehättävä ettet usko että markkinoita olisi terveiden miesten silmissä? Veikkaan juuri tätä.
että Psykomamma halusi kohahduttaa ja herättää moraalista paheksuntaa, ja on nyt vähän pettynyt, kun sitä ei tullutkaan.
En kyllä usko, että Psykomamma oikeasti haluaisi mitään töitä tehdä, koska on se seksinmyyntikin työtä.
olo kun toisessa koivessa 15cm pitkä ja 2cm syvä avoinainen haava. Mutta vammaisten kanssa ei haittaa vaikkei äijällä seisois, kun apuvälineitä pitää käyttää joka tapauksessa.
Ja olisin kyllä eilenkin varattua saanut, mutta olin itse liian väsynyt.
Ja olisin kyllä eilenkin varattua saanut, mutta olin itse liian väsynyt.
tullut eilen haltiatarkummi yksisarvisella kylään, mutta mä olin niin väsynyt, etten jaksanut ottaa sitä vastaan.
ideaa saada lisätuloja ja pitää silti suomalaisen sosiaaliturvani täysimääräisenä. Ja onpahan yritysidea valmiina jos työkkäri jossain vaiheessa pakottaa yrittäjäkurssille tai työnhakukurssille.
Paitsi että eläkepäätökseni on todennäköisenpää tai ainakin kuntoutustuki.
Seksuaalineuvoja, kuulostaa hyvältä eikä vielä lupaa mitään.
viestittelin yhden ukkomiehen kanssa ja se paljastui olevan ihan läheltä, tehtiin treffit lähikaupan pihalle.
En kuitenkaan jäänyt pidemmäksi aikaa juttelemaan, oli vähän liian lyhyt mies mun makuuni.
ennen vammautumista. Tai sitten seksiä harrastaessa kahden vammaisen mukana on pakko olla henkilökohtainen avustaja, varmaan on mielenkiintoinen jobi.
Minähän vaan yritän työllistää itseni tai ainakin päästä seuraavan työkkärin pakottaman yrittäjäkurssin tai työnhakukurssin mahdollisimman helpolla.
Mulla on jo liikeidea ja ajatustyön teette te mun puolestani.
Kiitos, voin sit surffailla netissä koko työkkärin kurssin ajan, kuten aina ennenkin.
jossa se oli ihan jonkun ihmisen työ, tarjota seksuaalipalveluita vammaisille miehille, vastaava oli myös naisille.
Eiköhän ne vammaisten lapset ole tehty koeputkissa tai ennen vammautumista. Tai sitten seksiä harrastaessa kahden vammaisen mukana on pakko olla henkilökohtainen avustaja, varmaan on mielenkiintoinen jobi.
ettet tällä yrittänyt saada jotakuta haukkumaan sua, niin aika paksuja puhut.
Enpä usko, että susta mitään seksiyrittäjää tulee. Se vaatii mm. asiakaspalveluasennetta.
rahalla saa kuule ihmeitä aikaiseksi. Sanotaan vaikka et jos saan keikasta 50-100€ verottomana, niin mullahan on hymy perseessä vaikka koko sen 2 tuntia mitä vammainen henkilö multa ostaa.
Ja mulla on sen verran pitkä harrastajateatteritausta, että teeskennellä kyllä osaan.
kehitellä yritysideaa ja etsiä netistä tietoa vammaisten seksuaalisuudesta ja sen toteuttamisesta.
Mutta olen vielä pari viikkoa 2 lapsen äiti, nyt velvollisuudet kutsuvat. Kuullaan.
oon ihan vakavissani tässä antanut neuvoja, ja nyt tajusinkin, että tää ap on Psykomamma.