Olisiko moraalitonta alkaa tarjota seksipalveluja fyysisesti vammaisille miehille?
Kommentit (71)
niin hienoahan se olisi jos joku sitä antaisi heillekkin.
Jos sais keikasta 50-100€ pimeänä, niin mukavasti sillä elelis seuraavaan toimeentulotukimaksupäivään asti. ap
fyysisesti ei-vammaiselle miehelle, joka on lasteni isä, kai.
Alalla. Korkeintaan Luxus tasolla. Idän tytöillä on asiaan hieman parempi asenne.
Suomalainen nainen ei ole sen parempi, kuin idän tytötkään. Ainoastaan Suomalaisen naisen sos. turva on parempi, sossun rahojen turvin on helpompaa huudella ja ylenkatsoa Virolaisia ja Venäläisiä.
hommaan. Thaikkunaisilla varmaan riittäis virtaa ja kärsivällisyyttä saada joku vammainenkin tulemaan.
Mulle tulis vähintäänkin jännetuppitulehdus ja sehän on huono juttu kun ei olis edes työterveyshuoltoa eikä sais palkallista sairauslomaa kun pimeänä tekee.
Jätetään väliin, haen jollekin työkkärin askartelukurssille ja saan siellä käymisestä päivärahaa 47€/pv miinus verot ja 9€/pv verotonta korvausta. Ja tuskin tarvitsee hirveästi itseään vaivata, kunhan raahautuu paikalle.
Saikku loppuu 2 viikon päästä ellei psykiatri kirjoita lisää.
Aloita ihmeessä, ja kerro missä vastaanottosi sijaitsee. Minä nimittäin olen joutunut 7 KERTAA käymään Thaimaassa saakka seksin takia.Olen ihan suht. hyvänäk.mutta mulla on tuki-ja liik.sairaus. Tämä ei ole kuvittelua,mutta kun naiset sen näkevät, johan rupesi löytymään mitä oudompia syitä,että pääsevät eroon, suoraan kukaan ei USKALLA sanoa. Aloita, niin ei tarvii ens syksynä mennä enää Thaimaahan. Annan tippiä. Oon fasebookissa,mut ei uskalla vielä laittaa oikeaa nimeä.
perustan yrityksen johon otan työntekijöitä tuohon hommaan niin ei tartte ite.
äskeisen kantsii varmaan googlata tuo lady johanna
Oikeinko laittaisit julkisesti ilmoituksen tästä? Meinaisitko maksaa verotkin tästä toiminnastasi?
kotimaisessa mediassa. Jos joku taho ottaa maksun seksinmyyjän ilmoituksen julkaisemisesta, katsotaan, että tämä taho osallistuu paritukseen. Ulkomaisten palveluntarjoajien sivuilla voi ilmoittaa (esim. Sihteeriopisto).Ainakaan vielä vähän aikaa sitten seksipalveluista ei saanut maksaa veroja, vaan jos verot halusi maksaa, piti valehdella tulonlähde. Se, että verottaja otti siivun päältä, katsottiin myös paritukseksi. Mutta onkos tää asia nyt muuttunut?
Sitä mä vaan ihmettelen, että miten ihmiset on niin tietämättömiä näistä asioista.
Seksipalvelu on Suomessa laillista ja toiminta on ilmoitettava verottajalle niin kuin se on eli seksipalveluna.Ollut jo monta vuotta.Toiminta edellyttää toiminimen perustamista.Seksin myyminen julkisesti on kiellettyä,eli ilmoituksia ei voi esim.nettiin laittaa.
Oikeinko laittaisit julkisesti ilmoituksen tästä? Meinaisitko maksaa verotkin tästä toiminnastasi?
kotimaisessa mediassa. Jos joku taho ottaa maksun seksinmyyjän ilmoituksen julkaisemisesta, katsotaan, että tämä taho osallistuu paritukseen. Ulkomaisten palveluntarjoajien sivuilla voi ilmoittaa (esim. Sihteeriopisto).Ainakaan vielä vähän aikaa sitten seksipalveluista ei saanut maksaa veroja, vaan jos verot halusi maksaa, piti valehdella tulonlähde. Se, että verottaja otti siivun päältä, katsottiin myös paritukseksi. Mutta onkos tää asia nyt muuttunut?
Sitä mä vaan ihmettelen, että miten ihmiset on niin tietämättömiä näistä asioista.
Seksipalvelu on Suomessa laillista ja toiminta on ilmoitettava verottajalle niin kuin se on eli seksipalveluna.Ollut jo monta vuotta.Toiminta edellyttää toiminimen perustamista.Seksin myyminen julkisesti on kiellettyä,eli ilmoituksia ei voi esim.nettiin laittaa.
palveluntarjoajien nettisivuille, kuten just Sihteeriopistoon. Käypä itse katsomassa, siellä niitä on.
Ja tuossa viestissähän kirjoittaja puhuu siitä tilanteesta, joka oli pari vuotta sitten, joten säästä "höpö höpös".
Palvelua nyt voisi markkinoida vaikka vammaisavustajan nimikkeellä. Se jää sitten asiakkaan ja avustajan väliseksi mitä ostettujen työtuntien aikana tapahtuu.
jos markkinoi vammaisavustajan nimikkeellä ja myykin seksiä, niin se on rikos.Omilla yksityisillä nettisivuillaan saa tietenkin mainostaa seksipalveluja.
Omillakaan nettisivuilla ei saa mainostaa seksipalveluita.Joku Johanna niminen daami tekee sitä mutta se on laitonta.Netti on julkinen paikka jos sivustolle pääsee vapaasti kuka vaan.Laitoimpa poliisin nettivinkkiin ko.sivuston.
Seksinosto ja myynti julkisesti on kiellettyä ja ihme ettei seksiexpertti Johanna muka tiedä tätä!!?
Palvelua nyt voisi markkinoida vaikka vammaisavustajan nimikkeellä. Se jää sitten asiakkaan ja avustajan väliseksi mitä ostettujen työtuntien aikana tapahtuu.
jos markkinoi vammaisavustajan nimikkeellä ja myykin seksiä, niin se on rikos.Omilla yksityisillä nettisivuillaan saa tietenkin mainostaa seksipalveluja.
Omillakaan nettisivuilla ei saa mainostaa seksipalveluita.Joku Johanna niminen daami tekee sitä mutta se on laitonta.Netti on julkinen paikka jos sivustolle pääsee vapaasti kuka vaan.Laitoimpa poliisin nettivinkkiin ko.sivuston.
Seksinosto ja myynti julkisesti on kiellettyä ja ihme ettei seksiexpertti Johanna muka tiedä tätä!!?
sivuilla saa edelleen mainostaa. On monia sivupohjia, jotka tarjoavat prostituoiduille mahdollisuuden mainostaa.
Olen itse seksityöntekijä,rekistöröity toimiala,joten tiedän lait ja muut säännöt.On väärin antaa ihmisille väärää tietoa.
ei muuten myy seksiä vaan SM-palveluita. Luulenpa, että sivut ovat ihan linjassa lain kanssa, onhan kys. henkilö ainakin jossain vaiheessa ollut seksialan liiton Sallin puheenjohtaja.
Niin on mutta Suomessa on Suomen lait kun toiminta tapahtuu Suomen puolella.Suomessa netti-ilmoittelu on kiellettyä! Kannattaa vinkata kyseiset sivut poliisin nettivinkeissä.Pimeä seksityö on laitonta myös ja useimmiten amatöörit juuri ilmoittelee ko.sivustoilla,ilmenee jo siitä etteivät tiedä mitä laki sanoo.
Olen itse seksityöntekijä,rekistöröity toimiala,joten tiedän lait ja muut säännöt.On väärin antaa ihmisille väärää tietoa.
mutta kun siinä viestissä puhuttiin vuosien takaisesta tilanteesta, ei nykytilanteesta.
Ja jos olet toimija, niin tiedät varmaan, että ulkomaisten palveluntarjoajien sivuilla voi mainostaa.
Niin on mutta Suomessa on Suomen lait kun toiminta tapahtuu Suomen puolella.Suomessa netti-ilmoittelu on kiellettyä! Kannattaa vinkata kyseiset sivut poliisin nettivinkeissä.Pimeä seksityö on laitonta myös ja useimmiten amatöörit juuri ilmoittelee ko.sivustoilla,ilmenee jo siitä etteivät tiedä mitä laki sanoo.
Kun prostituoidut maksavat tuolle hollantilaiselle palveluntarjoajalle ilmoituksen julkaisemisesta, siinä ei ole mitään laitonta. Mutta toki voit käydä tekemässä nettivinkin Sihteeriopistosta jos haluat. Siitä vaan ei ole mitään hyötyä.
S/M leikitkin on prostituutiota,eli seksipalveluita.
Ja lady Johanna myy seksiä. Katso;
http://www.ladyjohanna.com/seksi/index.htm
vammaisille naisille. Ei kai sille vammaiselle naiselle ole väliä kuka sitä dildoa käyttää jos kerran omat kädet ei toimi ja tunto alapäässä silti tallella.