Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika kuumia kissoja Haarikka clubilla, heh =D

Vierailija
22.01.2011 |

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30292913

Tietääköhän noi naiset että ne näkyy netissä

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kummoinen tanssija,myönnän,mutta ihailen niitä jotka osaavat. Nää ei kyllä ihan...

Miksi sä tanssijoita ihailet, ei kai se ole mikään itsatarkoitus, vaan hauskanpito. Onko itsetuntosi vähän heikko

Vierailija
42/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri rytmiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkohan liput makso ;-)

Vierailija
44/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se totesi vaan "ei vittu!" ja lähti nukkumaan.

Mä jäin treenailemaan muuveja :D

Vierailija
45/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ihailen hyviin tanssivia ihmisiä niin se tarkoittaa et mun itsetunto on huono...? :D

Tää palsta on niin hauska :D

Ja toki tanssin kuule itsekkin vaikken osaakaan :D en todellakaan tarkoittanut,että istun baarissa tuijottamassa et kuka tanssii hyvin ja kuka huonosti,vaan,että ihailen siis ylipäätänsä ihmisiä jotka osaavat tanssia. Martina+kump. siis saavat tuosta tämänkin hetkisestä esityksestä palkkaa,joten heidän olettaisi osaavan tanssia. Jokainenhan näkee,ettei kovin loistavasti mene. Joten heitä en voi ihailla tanssillisesta näkökulmasta ;D

Vierailija
46/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä!!! Buaaahhahhaa!!

Michael Jackson -tanssi oli ihan ok, muut täyttä skeidaa..

Vierailija
47/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Martinan keikka ei todellakaan ole ilmainen.

Vierailija
48/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan siinä tulikin 16 minuttia tehtyä "töitä"

Vierailija
49/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tavis-tanssijoita oli hauskempi seurata. Parhaat niistä ehtii sammua ennenkuin nuo häviävät tuolta....

Vierailija
50/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä esityksiäkö Martinakin kehuu blogeissaan ja muissa harjoittelevansa 5 pvää viikossa jne jne??

Vierailija
51/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihkuuu

Vierailija
52/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen:

"where there is mill.."

Vierailija
53/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se Idolsia voittais edes perähikiällä

Vierailija
54/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä venkutus on nyt kestänyt 20 min, luulis loppuvan kohta

Vierailija
55/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kyykkyyn a´la Linda

Vierailija
56/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi viulu onkin sen sateenvarjon ohella mun toinen fetissi

Vierailija
57/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ihailen hyviin tanssivia ihmisiä niin se tarkoittaa et mun itsetunto on huono...? :D

Tää palsta on niin hauska :D

Ja toki tanssin kuule itsekkin vaikken osaakaan :D en todellakaan tarkoittanut,että istun baarissa tuijottamassa et kuka tanssii hyvin ja kuka huonosti,vaan,että ihailen siis ylipäätänsä ihmisiä jotka osaavat tanssia. Martina+kump. siis saavat tuosta tämänkin hetkisestä esityksestä palkkaa,joten heidän olettaisi osaavan tanssia. Jokainenhan näkee,ettei kovin loistavasti mene. Joten heitä en voi ihailla tanssillisesta näkökulmasta ;D

Eikö pitäsi ihailla ihmisiöä jotka osaa pitää hauskaa, eihän tanssilla ole itsessään mitään merkitystä

Vierailija
58/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota viuluakkelia... jumppaesitys ilman kykyjä... ei ees käsillä seisonnan puolikas onnistu... ihhiihhii

Vierailija
59/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita tai musaa kun vähä työstäisi noita koreografioita pidemmiksi (ja paremmiksi). Alkaa näin 22 min kohdalla jo kyrsimään

Vierailija
60/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä jotka osaavat tanssia,olivat ne sitten klubilla tai jossain esityksessä,got it?? Siis kun osaa niin osaa. Tottakai on hauskaa heilua tanssilattialla itsekkin ja kaikilla on kivaa jne

Puhuin nyt siis tästä Martinasta kumppaneineen ja vastaavista,siis,että yleiseltä tanssilattialta löytää parempia tanssijoita ja että palkkaa tästä hommasta saavien pitäisi osata ja niin edelleen.

Mutta jos et ymmärrä niin... :)

Siis todellakin,IHAILEN osaavia tanssijoita ja sillä siisti,ei se pois sulje sitä hauskanpitoa ilman osaamistakin,mutta en nyt alkup.viestissäni ihan tarkoittanut näitä siiderihumalassa baarin lattialla tyyppejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä