Aika kuumia kissoja Haarikka clubilla, heh =D
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30292913
Tietääköhän noi naiset että ne näkyy netissä
Kommentit (79)
se totesi vaan "ei vittu!" ja lähti nukkumaan.
Mä jäin treenailemaan muuveja :D
Jos minä ihailen hyviin tanssivia ihmisiä niin se tarkoittaa et mun itsetunto on huono...? :D
Tää palsta on niin hauska :D
Ja toki tanssin kuule itsekkin vaikken osaakaan :D en todellakaan tarkoittanut,että istun baarissa tuijottamassa et kuka tanssii hyvin ja kuka huonosti,vaan,että ihailen siis ylipäätänsä ihmisiä jotka osaavat tanssia. Martina+kump. siis saavat tuosta tämänkin hetkisestä esityksestä palkkaa,joten heidän olettaisi osaavan tanssia. Jokainenhan näkee,ettei kovin loistavasti mene. Joten heitä en voi ihailla tanssillisesta näkökulmasta ;D
Ihan älytöntä!!! Buaaahhahhaa!!
Michael Jackson -tanssi oli ihan ok, muut täyttä skeidaa..
Toi Martinan keikka ei todellakaan ole ilmainen.
johan siinä tulikin 16 minuttia tehtyä "töitä"
Niitä tavis-tanssijoita oli hauskempi seurata. Parhaat niistä ehtii sammua ennenkuin nuo häviävät tuolta....
Ja näitä esityksiäkö Martinakin kehuu blogeissaan ja muissa harjoittelevansa 5 pvää viikossa jne jne??
ja edelleen:
"where there is mill.."
Mutta ei se Idolsia voittais edes perähikiällä
tämä venkutus on nyt kestänyt 20 min, luulis loppuvan kohta
toi viulu onkin sen sateenvarjon ohella mun toinen fetissi
Jos minä ihailen hyviin tanssivia ihmisiä niin se tarkoittaa et mun itsetunto on huono...? :D
Tää palsta on niin hauska :D
Ja toki tanssin kuule itsekkin vaikken osaakaan :D en todellakaan tarkoittanut,että istun baarissa tuijottamassa et kuka tanssii hyvin ja kuka huonosti,vaan,että ihailen siis ylipäätänsä ihmisiä jotka osaavat tanssia. Martina+kump. siis saavat tuosta tämänkin hetkisestä esityksestä palkkaa,joten heidän olettaisi osaavan tanssia. Jokainenhan näkee,ettei kovin loistavasti mene. Joten heitä en voi ihailla tanssillisesta näkökulmasta ;D
Eikö pitäsi ihailla ihmisiöä jotka osaa pitää hauskaa, eihän tanssilla ole itsessään mitään merkitystä
Tuota viuluakkelia... jumppaesitys ilman kykyjä... ei ees käsillä seisonnan puolikas onnistu... ihhiihhii
vaatteita tai musaa kun vähä työstäisi noita koreografioita pidemmiksi (ja paremmiksi). Alkaa näin 22 min kohdalla jo kyrsimään
ihmisiä jotka osaavat tanssia,olivat ne sitten klubilla tai jossain esityksessä,got it?? Siis kun osaa niin osaa. Tottakai on hauskaa heilua tanssilattialla itsekkin ja kaikilla on kivaa jne
Puhuin nyt siis tästä Martinasta kumppaneineen ja vastaavista,siis,että yleiseltä tanssilattialta löytää parempia tanssijoita ja että palkkaa tästä hommasta saavien pitäisi osata ja niin edelleen.
Mutta jos et ymmärrä niin... :)
Siis todellakin,IHAILEN osaavia tanssijoita ja sillä siisti,ei se pois sulje sitä hauskanpitoa ilman osaamistakin,mutta en nyt alkup.viestissäni ihan tarkoittanut näitä siiderihumalassa baarin lattialla tyyppejä...
Miksi sä tanssijoita ihailet, ei kai se ole mikään itsatarkoitus, vaan hauskanpito. Onko itsetuntosi vähän heikko