Aika kuumia kissoja Haarikka clubilla, heh =D
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30292913
Tietääköhän noi naiset että ne näkyy netissä
Kommentit (79)
Miksi musa ei saa olla vanhaa? Ootko itse vähän nolo
jos ei mitään uudempaa ole laittaa soimaan. Ei samoja vanhoja jaksa kuunnella vuodesta toiseen. En ole nolo. Tosin en kirjoittanut tuota kommenttia johon kommetoit.
vaan yksinkertaisestu syy siihen miksei kukaan tanssi, huonoja, 10v vanhoja biisejä jotka ei silloinkaan tanssittaneet ketään.
oliko tumma vai vaalee koska tarkoitin sellaista blondia en sitä dominasaappaista tummaa naista
sooloilijaa
siis sillä, jolla on se musta hihaton toppi. Haahuilee kameran edessä ihan jurrissa...
jos ei mitään uudempaa ole laittaa soimaan. Ei samoja vanhoja jaksa kuunnella vuodesta toiseen. En ole nolo. Tosin en kirjoittanut tuota kommenttia johon kommetoit.
Tottakai jaksaa kuunnella jos vanha on parempaa kuin uusi. Eihän se pelkkä uutuus voi olla kriteeri soittaa. Mukavaahan se on tanssia tuttujen kipaleiden tahtiin
jos ei mitään uudempaa ole laittaa soimaan. Ei samoja vanhoja jaksa kuunnella vuodesta toiseen. En ole nolo. Tosin en kirjoittanut tuota kommenttia johon kommetoit.vaan yksinkertaisestu syy siihen miksei kukaan tanssi, huonoja, 10v vanhoja biisejä jotka ei silloinkaan tanssittaneet ketään.
Laita nyt sitten esiemerkki mitä pitää soittaa
ei prkl mikä DJ
..räpylät ylös nyt, ladies and gentlemenS..
Martina mitään tanssin ihmelapsia ole :O luulin paremmiksi...
lämmintä tavaraa vaikka se vetäis lättyyn ja yleensä noin pimeässä harvoin tarvitsee aurinkolaseja.
Turha haukkua maalaisten tanssia junteiksi kun itse stadilaiset on noin helvetin noloja
*myötänolo*
Ihan tavallisessa baarissa on usein tuota parempia naisia,siis et tavallisella tanssilattialla,ei esiintymässä edes.
Itse en ole kummoinen tanssija,myönnän,mutta ihailen niitä jotka osaavat. Nää ei kyllä ihan...
mietin kauheesti että kenen tästä Dazzlarien tanssista pitäis lämmeetä, kun aika kylmäksi jättää
vii will vii will rock jyy
where there is mill, there is Martina
Luulin paremmiks. Ihan peestä..
Ja mikä vttu tuota kuvaajaa vaivaa??! Miks se zoomaa kokoajan jonkun (lähinnä Martinan) lärviin. Sit jo häviää kuvasta ja kuva vaan ettii seuraavaa kohdetta. Ehkä olis vähä parempi näyttää koko lattiaa kokoajan. Olis vähä näyttävämpää..
Mitä?!?! Rupesko toi laulaa nyt?? What? Kamalaa.. Taidan mennä nukkuu... Terve....