Aika kuumia kissoja Haarikka clubilla, heh =D
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30292913
Tietääköhän noi naiset että ne näkyy netissä
Kommentit (79)
laittaa sitten youtubiin huomiseksi
Paitsi, että sielläkin liikutaan enemmän samaan aikaan ja koreografiat ovat parempia. Myötähäpeä on suuri!
Tanssi on tapa ilmaista itseään,yksi taiteen muoto ja sillä on todellakin merkitystä. Sitten on nämä Martinat jotka eivät Tanssi.
laulajana. Esiintyi yökerhossakin. Aikana ennen silikoonausta.
Aika hyvää viihdettä, laittaa baariin kamera
ihmisiä jotka osaavat tanssia,olivat ne sitten klubilla tai jossain esityksessä,got it?? Siis kun osaa niin osaa. Tottakai on hauskaa heilua tanssilattialla itsekkin ja kaikilla on kivaa jne
Puhuin nyt siis tästä Martinasta kumppaneineen ja vastaavista,siis,että yleiseltä tanssilattialta löytää parempia tanssijoita ja että palkkaa tästä hommasta saavien pitäisi osata ja niin edelleen.
Mutta jos et ymmärrä niin... :)
Siis todellakin,IHAILEN osaavia tanssijoita ja sillä siisti,ei se pois sulje sitä hauskanpitoa ilman osaamistakin,mutta en nyt alkup.viestissäni ihan tarkoittanut näitä siiderihumalassa baarin lattialla tyyppejä...
Miksi sä niitä ihailet, eihä se ole mikään olympialaji.
Ensin haukutaan tavalliset ihmiset pitämässä hauskaa ja jorailemassa. Sitten pistetään matalaks tanssijat. Hohhoijakkaa.... eikö teillä itsellänne ole muuta ajanvietettä kuin morkata toisia?????
Ensin haukutaan tavalliset ihmiset pitämässä hauskaa ja jorailemassa. Sitten pistetään matalaks tanssijat. Hohhoijakkaa.... eikö teillä itsellänne ole muuta ajanvietettä kuin morkata toisia?????
olen kuule ihan tavallinen pulliainen. Mua vaan ärsyttää tämä koko palsta. Ennen saatoin käydä päivittäin ja tehdä aloituksiakin, nykyään taso niin huono vastausten perusteella, että jätän mieluummin väliin. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Kateus? Oman egon pönkittäminen?
"Ei oo olympialaji" :) sano,että olen juonut jotain alkoholipitoista ja kirjoittelet sen vuoksi mitä sattuu? :)
Sinä et sitten varmaan arvosta myöskään muusikoita,maalareita... yms?
Ja juu,ei tanssi ole olympialaji,mutta se on kyllä myös kilpaurheilulaji,ihan mm-tasoa jne..
"Ei oo olympialaji" :) sano,että olen juonut jotain alkoholipitoista ja kirjoittelet sen vuoksi mitä sattuu? :)
Sinä et sitten varmaan arvosta myöskään muusikoita,maalareita... yms?
Ja juu,ei tanssi ole olympialaji,mutta se on kyllä myös kilpaurheilulaji,ihan mm-tasoa jne..
siis ihailetsä maalareita?
voi hyvä päivää tätä mammojen logiikkaa :)
olen kuule ihan tavallinen pulliainen. Mua vaan ärsyttää tämä koko palsta. Ennen saatoin käydä päivittäin ja tehdä aloituksiakin, nykyään taso niin huono vastausten perusteella, että jätän mieluummin väliin. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Kateus? Oman egon pönkittäminen?
Ainakaan oma tarkoitukseni ei ole ketään "lynkata", vaan ihan ilmaista vaatimaton mieleipiteeni tästä tanssiryhmästä. Odotin tätä viimeöistä esitystä ja valitettavasti jouduin pettymään.
Itseasiassa en ole aiemmin palstalla ketään viesteissäni arvostellut...mutta minusta tämä tanssiryhmä oli rehellisesti sanottuna huono. Jos olisin tämän esim. johonkin firman bileisiin tilannut, niin olisin pettynyt.
Olen harastanut tanssia useita vuosia (en ole ammattilainen) ja nähnyt muidenkin tämäntyyppisten tanssiryhmien esityksiä. Esim. rautaisten ammattilaisten High heels -ryhmästä ei voi puhuakkaan Dazzlareiden kanssa samana päivänä.
Showssa olisi kannattanut kiinnittää huomiota seuraaviin perustavanlaatuisiin seikkohin:
- tanssiliikkeiden yhtäaikaisuus
- rytmissä pysyminen
- koreografia (mieheni katsoi muutaman minuutin ja jopa hän totesi, että onpas epäselvää pyörimistä. Toki lavan pieni koko vaikuttaa asiaan myös.)
- muutamien "tanssijoiden" vaihto parempiin
Ihmettelin kovasti myös esiintyjien kenkiä, miksi heillä tuntui olevan joka biisissä korottomat talvisaappaat jalassa?
En myöskään ymmärtänyt mitä lisäarvoa Martinan laulupätkät esitykseen toivat. Minusta Martina lauloi kyllä suhteellisen hyvin, vaikka ääni olikin vaatimaton. (Kyllä, tiedän, itse raakun kuin varis, mutta en "taitojani" julkisuudessa esittelekkään).
Ja en ymmärrä, miksi julkisuudessa esiintyvää tanssiryhmää ei saisi arvostella?
Niin se löytyy täältä
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30295828
Tässä taas Martinan haastattelu
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30295828
pahainen räkälä, vrt oman kaupunkisi pahimman lähiön surkein kaljan juottopaikka.
koottu puolen minuutin pätkistä, tolkuton sillisalaatti. Eikö yksi numero voisi kestää pitempään? VAi yritetäänkö tolla toohotuksella peittää se ettei substanssia ole...