Mä vamppaan kaverin miehen
Minä olen eronnut yh-äiti, 5v ja 2v lapset. Mies on lähtenyt kävelemään. Kaverini mies auttaa aina joskus, kuten tänään lumitöissä. Tein sille ruuan, tottakai. Mutta minulla on parin vuoden aikana syntynyt myös muunlaisia mietteitä tuosta miehestä. Myös lapset pitävät siitä ja 5v poika on tänäänkin kävellyt sen perässä ulkona koko aamupäivän kun se teki lumitöitä.
Heillä ei ole lapsia ja ystäväni sanoi, että heillä ei mene kovinkaan hyvin. Mitä siis jos maanantaina soitan tuon kaverini miehen meille, kun lapset ovat isovanhemmilla yötä (sovittu aiemmin), en usko että tunteet ovat yksipuolisia, kyllä se meille aina mielellään tulee ja pari kuukautta olen soittanut jo suoraan sille, kun tarvitsen lumityö-apua tai muuta, en enää ystävälleni. Ja panettaa minua myös, tästä on jo 8 kuukautta kun viimeksi sai. Jestas. Puute se on kai mun pään sekoittanut...
Kommentit (10)
miestäni, ei se siitä kulu. Mutta älä ala sitä omimaan, se käy töissä ja tienaa 4500€/kk, siitä on maksettava asunto ja elätettävä 3 lasta.
En ymmärrä tätä halua ottaa toisen oma. Oletko niin laista, ettet jaksa tehdä töitä uuden miehen löytämiseksi. Taidan ymmärtää, miksi miehesi sinut jätti.
Oli rumasti sanottu, mutta eikö sanassa jo sanottu, että "älä himoitse toisen puolisoa"?
Sanottiin. Eikö siellä myös sanottu älä kaipaa toisen kamelia?
Voisi avoimesti sanoa miehelle, että olisipa hän miehesi. sano että jos hän eroaisi, niin täällä olis paikka vapaana! eihän häntä silti ole pakko suoraan ukoksi ottaa, jos näin käy.
jos tuo kaveri ei ole kovin hyvä ystävä, eikä heillä ole lapsia, niin minusta et tee väärin. seksillä houkuttelu on kai se yleisin tapa yrittää vokotella toisen miestä, mutta mitä jos muuttaisit tyyliä? seksiä saat varmaan lähibaaristakin?
esim suomi24:n treffipalstalle, sieltä löytyy kyllä seuraa, vapaista ja varatuista ja ihan vaikka vaan seksiä, jos olet vaan sitä vaille.
elättämään sun kahta pentuasi tai yleensä lyöttäytyä yhteen, kun se mies voi tehdä ihan omia biologisia lapsia.
Jos mies menee kaveruuden edelle, niin tervemenoa vaan! Huhhuh, onneksi ei ole sunkaan kaltaisia "kavereita" mulla kaveripiirissäni. Mutta älä ihmettele jos susta ei sen jälkeen oikeen pidä kukaan, niin makaa kun petaa..
sinäpä harvinaisen pissipäinen "kaveri" olet!
kyllä nainen on naiselle susi!
Kyllähän rakkaudessa ja sodassa on kaikki sallittua. Varsinkin jos on mukava sivistynyt työssäkäyvä mies, joka pystyy huolehtimaan naisesta ja lapsista, niin toki sitä tuollaisia ajatuksia herää, se on luonnollista.
Mutta. Selvitä ensin, miksi heillä menee huonosti. Onko miehelläsi ehkä toinen jo muualla. Onhan maailma miehiä pullollaan, tosin varattua joutuu katselemaan, jos tason aikoo säilyttää. Naimaan pystyy kyllä usea vapaanakin oleva, mutta onko niillä päänupissa kaikki hyvin?
Mieti ainakin yön yli,onko sen arvoista. Ei ne lumityöt ja jne...hyvää oloa tuo! Sinua en tekisi näin. Nauti siitä että mies tekee lumityöt ja lapset juoksevat hänen perässä....hiljaa hyvää tulee. Malttia tähän mieheen.
-neuvoa antava mies-
miestäni, ei se siitä kulu. Mutta älä ala sitä omimaan, se käy töissä ja tienaa 4500€/kk, siitä on maksettava asunto ja elätettävä 3 lasta.
En ymmärrä tätä halua ottaa toisen oma. Oletko niin laista, ettet jaksa tehdä töitä uuden miehen löytämiseksi. Taidan ymmärtää, miksi miehesi sinut jätti.
Oli rumasti sanottu, mutta eikö sanassa jo sanottu, että "älä himoitse toisen puolisoa"?